Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Munkin sosiaalinen elämä on pikälti puhelimen kautta foorumilla ja kavereille viestittelyssä. Tähän kun ei tarvii aikataulua vaan voi vilkasta vaikka keskellä yötä

Mä käyn ainoostaan koneella lukeen näitä, tykkää yhtään tolla lumialla lukee näitä. Väilillä on päiviä etten kerkee ollenkaan ja toisinaan roikun kaiken ylimääräsen ajan täällä :)

Mä ehdin käydä pumppailujen aikana täällä kurkistelemassa teidän kuulumisia ja joskus vauvan päikkäreidenkin aikana tulee käväistyä :)

Ronsu on niiiin tylsää seuraa et käyn tääl aina ku se nukkuu :D Miekkonen pakkas tänään kamppeensa ja läks :( Ollaan nyt ronsun kans kaksistaan :(

Joo siis mäkin käyn vaan kännykällä, joten pystyy vaan peukuttaa kaikkeen :-)

Odotan innolla arkea kun ainakin mä oon flunssassa, esikoinenkin aivastelee :-( noh katotaan sit vähän enemmän lastenohjelmia jos ei muuta jaksa.

Vähön elättelen toiveita et alkais tiheän imun kausi hellittää.. Mut on tämä tänäänki viihtyny tissillä aika tiuhaan.. No tää alko viime keskiviikkona, nii jos tää viikossa menis ohi. Kotona kerkee tehä mitään jos oon lasten kanssa kolmestaa.. Saati et ennättäis esikoisen kaa olemaan. Ja kun ei tuo tissittely vielä oikee luonnistu kun sängyssä tai sohvalla tai nojatuolissa imetystyynyn kanssa.. Muute väsyy selkä heti. Ois kiva saada jotai sosiaalista elämääki et vois lähtee lasten kaa jonnekki joskus :D ei tartteis miettii et missäs sitte imetän kun ei tuon uhmakkaan 2,5v perässä sit iha noinvaan juosta.

Mä potkasin sen pihalle jo ajat sitte,mut nyt se on lopullista.. Kaikist huvittavinta(ei oikeesti) miekkosen kaverit on haukkunu mut alimpaan helvetiin ja mä kuulemma leikin miekkosella ja lapsellani :( Tulipa hyvä mieli lukiessani niitä juttuja..noh kai toi lapsen koliikki on kosto jostain ku oon niin paska ihminen..

Muokattu viimeksi:
Onko tiada tytöllä kumminki koliikki?:eek: Nyt suljet silmät ja korvat ulkopuoliste lätinöiltä ja keskityt siihen pieneen nyyttii joka sinnuu eniten tarvii...:)

Mä taas ennätin googlata kaikki american pediatric associationin sivut kun tissiäinen ei oo muuta tehnyt 3 päivään kuin syönyt nukkunut ja sotkenut vaippoja ja olin varma että siinä on joku vakava vika kun niiden pitäisi nukkua VAIN 17 h vuorokaudessa kun tuntuu että tämä on hereillä sellaisia vartin pätkiä ja mummi oli saanut valvotettua 30 minuuttia.
Kuulemma vauvan runsaasta nukkumisesta pitää huolestua vasta kun ei syö tai herää syömään ja paino ei nouse.
Nimim. Epäilin jo tse tse kärpäsen aiheuttamaa unitautia joka näillä lakeuksilla on ihan yhtä todennäköinen kuin lottovoitto :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meilläkin on ruvettu ihan viime päivin oleen vähä enemmä hereillä. Ja vain kotona ollessa. Se on varma, kylässä tai jos joku on meillä käymässä ni vauva nukkuu... Koti on ainoo missä voi silmiä raottaa yli vartin:) tosin nyt on ollu mahakipuja ni se on valvottanu.

Takaisin