Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me nukutaan yhdessä! Toissa päivänä ja eilen ne jä välistä ja se kostautui tänä aamuna itkupotkukilareina by mom... Eli tänään nukuttu kahdet päikkärit! Wuhuu!

Mä nukun päikkäreitä aina kun oon saanu kämpän tyhjäks aamulla :) Pakko kun menee niin myöhään toi et pääsee nukkuun ja mulle ei noi parin tunnin yöunet riitä. Viikonloppusin ei mitään ongelmaa kun saadaan vauvan kanssa nukkua rauhassa puoleenpäivään.

Mä en osaa nukkua päivällä yhtää :eek: tänäänkin oon ollu ku haamu, väsyttäny ihan hirveesti ja neiti ku on nukkunu oon maannu sohvalla ja koittanu nukahtaa, mut en vaa saa unta :facepalm: onneks yöt menee jo hyvin, mut silti aina vaa väsyttää o_O

Ei meillä olla ikinä nukuttu vielä 5 h unia. Tää herää kolmen tunnin välein syömään ja piste :)

Täällä herättiin tunnin välein viime yönä ja joka kerta söi pullosta sen 30-50Ml :o

Eka, oliks teijän vaavi jo minkä ikäinen? Oisko kolmen viikon ikäisen tiheän imun kausi? Täällä kesti pari päivää ja sit oli taas pitemmät syömisvälit.

Ei onneks :) ja oishan se ollu aika hassu koliikki ku vaan ruokalun jälkee huudettiin ku syötävä :)

Meillä huudetaan näköjään joka yö n.23.00-02.00. Alkaa oleen tällä mammalla jaksaminen kovilla pikku hiljaa.

Niinushka: Et oo yksin! Tällä sama paitsi että yleensä aloitetaan tuntia myöhemmin, eli 2-3h huutoa n. 00:00 alkaen. :sour:

Höh, mä just hain cuplatonin, turhaanko?
Oli niin surkee pikkunen viimeyönä, kun ähisti ja pähisti ja suru tuli kun ei mitään auttanut :( Ei tullut kakkaa ennen kuin tänään iltapäivällä. Jospa mallasuute auttais, se onneks putos ihan helposti, ekaa kertaa muuta kuin maitoa tai deetä ja ekaa kertaa pullosta.
Annatteko mallasuutetta kerran vai kaks päivässä? Ootteko huomannut, kauanko kestää, että se alkaa vaikuttaa?

Samsam mä vaan ihmettelen et miten sä jaksat kun mullakin jaksaminen on jo tuskaa.
Miehelle jo ilmotin kun sillä on huomenna vapaapäivä, et jos tuo likka alottaa huutamisen, nii saa valvoo likan kanssa vaihteeks.

Riipitii meillä kyllä cuplaton käytössä ja päivisin ei oo mitään ongelmaa. Se on toi aika millon ei tunnu auttavan mikään mitä mä teen :sad001 Mut onneks mies mua muistutti kuinka nopeesti tää aika on ohi kuitenkin.

Takaisin