Vauvantuoksuista arkea

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lottie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kans cuplaton käytössä ja masu vaivat on historiaa :) joka ruokinnalla en enää anna, alkuun annoin.

Höh, mä just hain cuplatonin, turhaanko?
Oli niin surkee pikkunen viimeyönä, kun ähisti ja pähisti ja suru tuli kun ei mitään auttanut :( Ei tullut kakkaa ennen kuin tänään iltapäivällä. Jospa mallasuute auttais, se onneks putos ihan helposti, ekaa kertaa muuta kuin maitoa tai deetä ja ekaa kertaa pullosta.
Annatteko mallasuutetta kerran vai kaks päivässä? Ootteko huomannut, kauanko kestää, että se alkaa vaikuttaa?
Me annetaan puoli teelusikallista mallasuutetta aamumaidossa ja toinen puoli lusikkaa iltamaidossa. Tais kestää meillä vajaa vuorokausi niin se rupes rokkaamaan ja jäbä rupes kakkaamaan. Tosin nyt on käytöstä huolimatta vakiintunut rytmi: Yks kakka vuorokaudessa..

Meille mies oli ostanu cuplatonia kun muisti et esikoisella kokeiltii masuvaivoihin.. En raaskinu sanoo et ei se sillo oikeen auttanu, kun toinen niin oli ite sitä ajatellu nyt valmiiksi ostas. Tällä ei kyllä oo pahemmi masu vaivannu vielä onneksi :) sairaalassa antibiotit vähän laitto kipristelemään, mut kotona auttanu niihin vähiin masuvaivoihin kun pompin vauva sylissä jumppapallolla.

Aika nopeasti! Heti ekana päivänä mahakipuitkua oli vielä vähän, mutta nyt pari päivää ollut hyviä. Luulen että maitotuotteet oli se pahempi.

niinushka: Eipä sitä aina meinaa jaksaakaan, mutta mun onni on, että oon aina tullut toimeen suht vähillä yöunilla. Se varmasti helpottaa.

Välillä olo on :wacky:, mutta silloin laitan neidin vaunuihin ja lähden kävelylle tai vaikka kauppaan. Oon huomannut, että raitis ilma ja liikkuminen auttavat ainakin mua jaksamaan.

Meillä esikoinen alotti masu kipuhuudot 21 ja 00-01 asti huusi.. Esikoinen söi ihan vaan korviketta niin sit onneks helpotti kun nan tajuttiin vaihtaa tutteliin.. Mä kauhulla odotan et tuleeko tälle viel jossai vaiheessa kans tuota ja pulauttelua.. Vielä ei oo ollu onneksi, esikoisellaki tais alkaa nuo joskus 3-4 viikon iässä, kun sillo päästiin kotiin vauva teholta.

Voikohan vauvan kanssa mennä anopin luokse muutamaksi päiväksi? Onko haittaa?

Totta! Kotona ei oo kerenny ruokaa tekemäänkään..

Täällä huudetaan 19-00/01 joka ilta lisäksi likalla on reflus ja napatyrä

Huh, Mammuska. Kuulostaa todella rankalta. :sad001 Kovasti jaksamista sinne teille!

Takaisin