Täh? Mikä toi 3 kk ei kauppaan neuvo on? Kuulostaa järjettömältä, ellei keskonen tai muuten erityisen infektioherkkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täh? Mikä toi 3 kk ei kauppaan neuvo on? Kuulostaa järjettömältä, ellei keskonen tai muuten erityisen infektioherkkä.
Meillä varmaan makuuhuoneessa joku 20 astetta mut pelkään et tulee liian lämmin. Onko teillä mangustimamma lapsella sukat/bodyssa sukat vai paljain jaloin ja käsin? Mä en tajunnu kysyä tätä edes sairaalassa...^Meillä nukutaan "yöhaalarissa" tai bodyssa ja potkareissa ja siinä päällä äippäpakkauksen peitto ja vielä toinen olkkarin torkkupeitto vähän vauvan päällä tai ympärillä. Mutta riippuu varmaan vähän makkarin lämpötilasta, meillä on ehkä 20 astetta eli hiukan viileämpää kun muualla asunnossa.
Ääh, eka yö kotona enkä nyt osaa päättää missä vaatteissa tms vauva nukkuisi... sairaalassa oli ilman vaatteita koko ajan ja nukkui mun vieressä peiton alla mutta kotona en uskalla nukuttaa viereen kun pelkään, että kierrän päälle (ja sairaalassa sain nukuttua ehkä 10min pätkissä kun säpsähdin hereille et missä vauva).
Niin onkohan vaippa ja äp-peitto liian vähän vai liikaa vai missä vaatteissa teillä nukutaan?
Meillä varmaan makuuhuoneessa joku 20 astetta mut pelkään et tulee liian lämmin. Onko teillä mangustimamma lapsella sukat/bodyssa sukat vai paljain jaloin ja käsin? Mä en tajunnu kysyä tätä edes sairaalassa...