Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puolikkaan yön oon kokeillut nukuttaa omaan sänkyynsä ja oli tosi orpo olo, tyttökin nukkui tosi levottomasti ja kolmen aikaan kävin hakee tytön viereeni. Pitäis varmaan kohta katkaista napanuora ja alkaa harjoittelee erillään nukkumista
Kattellaan mitä tapahtuu... Huoh voih.

ite niin rutiineja inhoavana ihmisenä oisin mielissäni jos vois kans elää ilman aikatauluja, mutta toi jeppe selkeesti vaatii niitä ja jos päivärytmillä on yhtään mitään parantavaa vaikutusta yöuniin niin ei oo varaa livetä rutiineista

!!
meillä vasta viivi yrittää päästä kauhiasti lattialla ryömimään mutta liikkuu vaan pari senttiä. mutta pyörii kyllä ympyrää... :) ja selällään ei halua olla juuri ollenkaan. heti vaan massulleen.
mutta sillä viivillä on kauhiasti virtaa ja hihkuu vaan. ja silmät kirkkaina vaan touhuaa vielä kymmeneltäkin ja virtaa niin kauhiasti. viime viikolla se nukahti kerran ysiltä mutta heräs yöllä ja oli yhtä naurua ja höpötystä ja mylläämistä. kesti kauan ennenku sain sen tajuu että nyt nukutaan vielä. :) 
Mulla siis nuo kaikki synnytykset mennyt niin käteen, että ei tuo seuraavakaan voi ihan putkeen mennä..
ehkä se on pakko joskus arkena jos on monta muksua...kävin tänään kaupungilla kahvilla ja fiilistelin sitä kun raskaana ollessani istuin samassa paikassa ja aattelin et nyt pitää nauttia tästä tilasta kun vielä voi, sit tänään mietin taas et pitää nyt nauttia tästä kun poika nukkuu vielä vaunuissa tyytyväisenä ja äiskä saa ihan rauhas istuksia..tuli tällaset mieleen ku kattelin mammaa jolla oli kolme pikkutouhuujaa pyörimässä ympärillä
et vaik joutuuki vähän rytmittää päivää niin täytyy nauttia viel tästä kun aikataulu on liukuva ja joustava ja laps viel noin pieni ja helppo liikenteessä
kerran tai kaks oon koittanu mut omat voimat on niin tapissa et hajoon siihen huutoon tosi pian...
Mutta niin, poika kukku aina jonnekin puolille öin ja sen kanssa sain sitten harjotella näitä juttuja. Sitä kerkee unohtamaan yllättävän paljon asioita 9 vuoden aikana..