Henniv
Sanaisen arkkunsa ammentaja
täällä kävi terveydenhoitaja 2vkon kotikäynnillä..Pojalla noussut paino 200 g viikossa[:-] hurjasti![:D] nyt ollaan yli syntymäpainon jo reippaasti,nyt paino 3620g ja syntymäpaino oli 3485g..
Meillä poju ei oo onneks kärttysä tän kuumuuden takia,yhtä rauhallinen kuin ennenkin,(JESS[;)][:D])..nukutaan hyvin ja jaksetaan seurustellakin hyvästi..Aamut on meillä selvästi tätä hereillä olo ja keskustelu aikaa,illat ja yöt nukuksitaan..vaikka viime yönä oltiin pojan kanssa 1-3 hereillä,kun toinen vaan tapitti suurin silmin ettei mua ainakaan väsytä olleskaan..[>:][:)]
Äippä ja sen mies lähti tuossa joku aika sitten kotiin ajelemaan..Oli kyllä niin kivaa kun oli apua tuossa pojan hoidossa..sai itse vaan olla välillä,vaipat vaihtu,ilman että itse tai miehen tarvitsi niitä vaihtaa[;)]
sunnuntaina olisikin siskontytön ristiäiset Tampereella tiedossa ja sitten olisi pojan kanssa tarkoitus mennä Nurmijärvelle viikoksi äidin luo kyläilemään..kun ei tässä oo päässyt moniin kuukausiin missään käymään[>:]
d-tipatkin pitäis alottaa[&:]ahistaa jo valmiiks jos vattavaivoja niistä tulee[:D]meillä kun ei juurikaan vattavaivoja oo vielä ollu...
Niin ja eiköhän itse kukin miestä oo jossakin vaiheessa jostakin valittanut täällä,että ihan sallittua purkautua[;)]
Ei tää lämpötila oo enää mitään mukavaa..jos joku nin väittää,nii varmasti valehtelee[;)][:D] hiki lentää,vaikka istuis vaan paikallaan..ihan älytöntä..vauvan kanssakaan ei pysty ulos lähtemään oikein vaunuilemaan tms,niin joutuu täällä sisällä jumittamaan..ja meilläkin sisällä sellaset 30 astetta...hohhoijakaa..