ALKUPERÄINEN: kattili
viirukhan kantoliina olis tosi hyvä ajatus ja uskosin sen toimivankin mutta mulle kun tehtiin tuo avanne niin se on suoraan siinä kohdassa ja jää puristuksiin eli en voi käyttää.'[:(]
Hei! Pikaisesti vaan Kattiliille (ja miksei muillekin) että oletko kokeillu rengasliinaa?? Mä nimittäin olen kantanut ihan vastasyntyneestä asti päivittäin vauvaa rengasliinassa pystyasennossa. Siinähän liina "painaa" vaan toista olkapäätä ja vauvan voi laittaa vaikka lonkalle, jos vatsan edessä painaa sitä avannetta. Meillä vauva on rengasliinassa aina kaupassa ja esim. tänään rippijuhlissa. On nopea ja superhelppo ja vauva viihtyy. Imettäessä pistän vauvan sinne poikittain, tissin suuhun ja tuen toisella kädellä tarvittaessa. Pitkä liina on myös käytössä, mutta itsellekin yllätyksenä rengasliina on nyt suosikki, kun vauva ei vielä paina hirmu paljon. Ja ehdottomasti vinojoustava liina ja isoilla metallirenkailla, jos harkitset hankkimista! Niin ja rengasliinasta pääsee ite pujottautumaan pois ja jättämään vauvan lämpimään liinaan kietoutuneena sängylle, ei välttämättä herää siihen (paitsi ehkä teidän vauva...). Jaksamista.
Meilläkin unet on tosi lyhyitä päivällä jos ei liinassa nuku. Ja luojan kiitos meillä on ilmalämpöpumppu! Sisälämpötila on ollut mukava, tosin nyt sitten ulos mennessä tuntuu että taju lähtee...
Koukku ja "Pulla" 4vkoa, kuten isommat (5v. ja 6v.) jatkuvasti pullistuvaa veljeään kutsuvat...