mulle toi rintakumi oli taas suorastaan helpotus[:D] mullahan siis jo sairaalassa tuli rinnat täyteen haavoja jne, imetin sitten vaan tuon kumin avulla sen jälkeen ja onnistui hyvin, sen kanssa ei ees niin kamalasti sattunu kun ilman sitä. Kotiin päästyä käytin sitä kumia alta viikon ja samaan aikaan pumppailin toista rintaa. Nykyään sitten en imetä enää ollenkaan vaan ainoastaan pumppailen. Oon kokenu tuon mulle parhaimpana vaihtoehtona ja saapahan nyytti äidinmaitoa, vaikkakin sitten siitä pullosta. Mulla sentäs tulee sitä maitoa ihan hyvin, jotain 150ml nykyään sellasella vartin pumppaamisella ja vielä parin tunnin välein. Oon toki välillä korvikettakin antanu jos pieni on juonu yli varastojen. Itte kallistuin ostamaan nania, ihan vaan sillä kun oon (tai olin) kaupassa töissä ja oon huomannu että kaikki ostaa aina vaan nania, joten ajattelin että sen on pakko olla jostain syystä parempaa kun tuttelit mitkä pölyyntyy hyllyssä[:D]
oon ihan kade niille jotka saa nukkua öisin[:D] parina ainoana yönä ollaan vaan saatu nukkua 4 tuntia, välissä tunnin valvominen ja sitten taas 4 tuntia unta setti[:D] viimeyö oli ihan kamala, heräili puolentunnin-tunnin välein ja valvo puoltuntia ja sitte taas nukku vähän jne. inhottavaa herätä kun on saanu just unen päästä kiinni[:D] nyytti nukkuu taas sitten päivät kokonaan! tänäänki heräsin kaheksan aikaan ja pieni nukkunu siitä asti, heränny vaan 3 kertaa syömään ja nukahtanu heti uudestaan pullolle eikä oo ees kitissy mitään joten eipä siitä ole mulle paljoa seuraa tänäänkään ollut[:D] ja hereillä pitäminen ei onnistu ei niin millään, kun sitäkin ollaan koitettu että valvottas iltapäivästä/illasta niin nukkus yöt paremmin. eiii, poitsu on veltto ko spagetti, ei herää mihinkään, nukkuu sylissä,vaippaa vaihtaessa,pyllyä pestessä..mitä vaan tekee niin toinen vaan nukkuu ja välillä raottaa silmää ja on sellasia "antakaa mun nukkua" ilmeitä ja vetää huuletki rusinalle. mut sitten kun tulee yö niin kyllä on toinen ääni kellossa! on meinaan jo vähän ylivirkeyden puolella sen jälkeen eikä nukaha millään. ois niiiin ihanaa saada tuo unirytmi käännettyä niin että ois ihan spagetti öisin ettei mihinkään heräis[8|][:D]