Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
milla3 samat sanat [:)] ei meillekään ihan vielä toista.

Olin tänään työhaastattelussa [:-]. Olipas outoa vetää suorat housut ja bleiseri päälle ja yrittää kuulostaa aikuiselta [8|]. Aatulle, kun tulee höpistyä ihan mitä sattuu...

Illalla pääsin vielä kaverin kanssa ulos syömään ja join palan painikkeeksi lasillisen punkkua. Nyt saakin kohta mennä nukkumaan, kun silmät luppaa kiinni, silti on vaan täällä pakko notkua [:D]

Hrrr....Kylmää Huomenta! Mittari näyttää täällä tänä aamuna -15c, onneks ei tarvitse nokkaansa ulos pistää...

Ihanaa, täällä on nukuttu koko yö heräämättä, niin äiti kuin myös Onni joka nukkuu edelleen [:)]
Kävin eilen lainaamassa Tulitikulta Angel sound-doplerin ja kuunneltiin pienen sydänääniä kotona koko porukka. Tulitikku sai lauantaina pienen, ihanan pojan <3 heitä olin sairaalassa katsomassa.

Huomenna mies, koira ja kaikki pojat lähtevät evakkoon miehen veljelle kun meillä on serkkujen pikkujoulubileet. Ei hirveesti nappaa kyllä mitään kännikaloja katsella... [:@] oon ainut joka ei ota mitään..mutta toivottavasti ilta menee muuten mukavasti.

Jeps, nyt menen valmistautumaan... kaveri tulee vauvansa kanssa aamukahville ysiltä.

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

R-A-S-K-A-A-N-A ! Tänään aamulla sen tein; testin. Ja haalea plussa siihen piirty, mutta plussa kuitenkin!! [:)][:)][:D][:D] Omien laskujeni mukaan la olis 6.8

Ohhoh Laura:lle paljon onnea ja jarrusukkia pienelle [:D] Täällä alkaa porukka ihan tosissaan lisääntymään [:)]

Mä toivon todellakin etten ole eilen tartuttanut ketään koska mulle iski viime yönä vatsatauti [:'(] Jo eilen iski ihan kamalan päänsäryn joka ei mennyt pois särkylääkkeilläkään, menin nukkumaan aikaisin mutta eipä tullut pahemmin uni kun vatsa kramppasi niin kovasti ja päätä kivisti. Aamu onkin mennyt vessassa ja sohvalla maaten. Nyt alkaa ihan vähän helpottaa kun oon nappaillut särkylääkkeitä ja vatsan sisältö on tyhjennetty pönttöön, pää on vielä vähän jumissa mutta ehkä tästä hengissä selviää. Oli aamulla ihan sellainen olo kun olisi pahempikin krapula päällä vaikka eilen tietääkseni join vaan limpparia [:D]
Vähän pelottaa vauvaa nostella kun kädet tärisee niin kovasti, mutta jahka tuo mies saa ruhonsa tuolta sängystä ylös niin potkin pojat pihalle ja mennään tytyn kanssa päikkäreille.

Onnea Lauralle! [:)] hurjaa kun niin monelle tulee vauva. Me ollaan tosiaan mietitty että tämä tytteli jäis ainoaks. Välillä iskee sellanen tunne, että "apua ei käy, haluun toisenkin" mutta en tiiä... saa nähä. [:)] Kyllä mekin halutaan miehen kans sitä omaa aikaa ja haaveillaan road tripistä tuonne jonnekin päin Pohjois- Amerikkaa.

Taas talon mummelit-asiaa. [:D] Toissapäivänä kun tuiskutti kovasti ni mietin että ulos ei mennä mut roskat kyllä viedään ni johan kun hissistä päästiin pari mummelia hyökkäs torumaan, että "miten sä noin pienen viet ulos, eihän se tarkene. Ei kannata!" jne. Huhhuh. Eilen sama homma kun sitte mentiin ihan kävelylle.
Pitäis vissiin vaan hymyillä ja jatkaa matkaa puhumatta mitään ni pääsis helpommalla. [:D]

Meillä sunnuntaina tapaa miehen vanhemmat ja mun vanhemmat ekaa kertaa toisensa. Vähän jännittää, anoppilaan mennään syömään kaikki. Isä kun on sellanen puhelias savolainen ni ei tiiä mitä tapahtuu. [:D]

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille! [:)]

Onnea LauraElina!!!

Mulla on kyllä samat ajatukset kuin milla3.
Välillä oon tämänkin temperamentisen neidin kanssa ihan solmussa.. [:D] Vielä jos tähän tulis toinen niin huh.
Niin ja mä nyt oon ollu alusta asti sillä kannalla, että tämä jää ainoaksi lapseksi. [:)] Silti ne vauvauutiset aina lämmittää mieltä. On ne vaan niin ihania!!!! <3

Ja nostan todellakin hattua näille meidän nuorille äideille! Minusta ei olisi ollut about 20-vuotiaana äidiksi. Ei missään nimessä! Ku ei olis ollu vielä 25-vuotiaanakaan [:D].
Saati sitten kahdelle vauvalle [:D] Ihmiset on niin erilaisia.
Mutta toisaalta voin taas sanoa, että olenpahan elänyt, käynyt kouluja, matkustellut ja elänyt sitä omaa elämää (en siis missään nimessä tarkoita, että te nuoret äidit ette sitä olisi tehnyt!).

Oho! Näitähän on täällä kohta tuplaten! Tyttö Koo, miuku__, jenni90, LauraElina, Viirukhan, kenet unohdin? Ootte te aikamoisia, mulla ei oo YHTÄÄN ikävä raskautta eikä pienen pientä vauvaakaan (eikä kuulemma miehelläkään kumpaakaan). Vuoden ikäerolla musta ei ois kyl mihinkää [8|] No katotaan onko meikäläisen mieli muuttunu syksyyn mennessä. Mutta paljon onnea kaikille! [:)]

Voi hyvät nyssykät, onnea vielä täältäkin LauraElinalle[:)] jotenkin ollut unissa nää vauva-keskustelut ja uudet toukat[;)] Tällaset ihanat vauva-uutiset ei ainakaan helpota omaa kuumeilua[:D] meillä siis ihan mahotonta ois ees hankkia tähän syssyyn toinen, enkä oikeestaan ees haluu(kuten milla tossa jutteli niin mä kans haluun hoitaa koulun loppuun ja vähän elellä taas ittekki). Mutta kai nää hormoonit on taas aika ytyjä ku silti kuumeiluttaa[:D][:D] Ja täys respekti juu nuorille äideille, must on upeeta kuin valmiita ja kypsiä toiset osaa olla lasten kanssa jo parikymppisinä[:-] must ei ois niin ollu äidiks viel sillon, kai sitä vaan kypsytään eri ikäsinä näihin hommiin[;)] 

Ihmiset on niin erilaisia [:)] Mulle perhe on aina ollut ihan ykkösjuttu ja kaikki muu saa sit tulla perässä, niinkuin esimerkiks koulu. Tässä just Jeminan kanssa kotona ollessa suoritan lukiota etänä loppuun kun se joskus jäi kesken. Sit toisen lapsen jälkeen olis tarkotus hakea vielä ammattikorkeaan. Rankkaa tulee varmasti olemaan, mutta on lapset sen arvoista. [:)] Elämäntilannekkin kun on niin erilainen kuin monella esim. mun vanhalla luokkakaverilla. En tässä olis ja odottais toista jossen olis koskaan mun miestä tavannu, joka hömppä kosi 5kk seurustelun jälkeen ja vei vihille ja osti mulle talot ja kaikki [:D] On se vaan niin ihana mies. Niinkuin munkin äiti on ollut nuori äiti niin oon aina itsekkin halunnut olla. Äiti täytti elokuussa 19 ja minä synnyin syyskuussa. Oli 38-vuotias kun tuli mummoksi [:D] Äiti on mulle äiti, mutta myös paras ystävä. Kirppareita tulee kierreltyä yhdessä melkein viikoittain ja muutenkin vietetään paljon aikaa yhdessä. Mitään biletyskaveria äitistä en oo itselleni koskaan saanut kun mun äiti on absolutisti, mut sitä en ois siitä halunnutkaan [:D] Lisäksi mun äitin kaksoissisko on myös mun todella hyvä "ystävä" ja hänen kanssaan ollaan oltu jopa viihteellä yhdessä! hmm.. Mummosta sitten puhumattakaan joka täytti tänä vuonna 58 [:D]
Maailmaa mä oon nähnyt niin paljon jo kun oon päässy reissaamaan melkein kaikki maailman kolkat läpi Venezuela mukaanlukien niin sekään ei ole ollut esteenä. Biletys ei oo koskaan oikeen ollu se mun juttu ja tykkään paljon enemmän käydä baarissa, istua iltaa ja tanssia ihan selvinpäin. [:)]

Voi Laura, ONNEA sylin täydeltä! <3 Kylmät väreet täällä sait aikaiseks!

Eilen kattelin, et sulla posket helotti nätisti ja silmät tuikki kirkkaasti (suomeks: hehkuit) mut aattelin sen olevan flunssan syytä -josko olikin raskaudesta!? [:)] Olikos teillä ihan "saa tulla jos on tullakseen" -periaate toisen kans? Myöhässä olevista menkoistako vai fiilis-pohjalta tuon testin tajusit tehdä?

Ja Jennille myös tätäkin kautta ONNEA! [:)]

Voi hurjuus... Hattua nostan teille, jotka näin nopeasti raskauduitte uudestaan. Tai hatunnosto lähinnä ens kesää ajatellen, aikamoista hulinaa tiedossa monella! Mä/me jos viel ens kesään ooteltais, ennenko aletaan toista yrittämään niin tulis sit noin 2 vuoden ikäero! Vaikkakin tällä viikolla näin unta positiivisesta raskaustestistä ja viikon oon juossu kusella päivisin parin tunnin välein ja yölläkin parit kerrat..

Pakkasista, täälläkin aamul näytti mittari -13´c ja oikeen hirvitti lähtee pojun ja koiran kans pihalle, mut pakko. Nukuttanu en oo nyt pakkasilla pihalla, älkää ny naurako, mut jostain syystä en vaan oo uskaltanu!? En tiedä mitä pelkään siinä, mut jotain kumminkin.. En oikein osaa hahmottaa et paljonko tuo liikkumaton toukka tarvii päälle tarjetakseen pari tuntia unilla.. [:-] Tai sit en vaan luota itteeni, et oikeesti osaan! Osaan kuitenkin pukea sille sopivasti vaunu-koira-lenkkiä varten niin miksen unienkin ajaksi? Jospa nyt vkl uskaltautuis kokeilemaan..

Ja jänskättää muuten tuleva yökin, Roni menee ekaa kertaa yökylään! Täysi luotto että vanhempani sen kanssa pärjää, mut eka yö erossa pojusta sit raskautumisen jälkeen [:)] Saadaan mieheni kanssa vähän yhteistä aikaa, käydään hänen velipuolen synttäreillä ja sit vaan ollaan ja nautitaan.. toisistammekin [;)]

Onks tääl viel muuten joku muukin, mun lisäks, joka EI ole raskaana (en oo kyl varmistanu) mut jolla EI silti ole vieläkään alkanu menkat?? [:-] Menkkamaisia kipuja on aina välillä, mut ei edelleenkään mitään -ei vaikka imetyskin on enää illalla yks tissi ja aamulla ehkä toinen -tyylistä..

Mitähän vielä.. niinjoo, ystäväni siis sai viime perjantaina 19.11 klo 19.29 Prinsessan! Mittoja oli 49cm ja 3180g <3 Sunnuntaina kävin katsomassa heitä, itkuhan multa pääs kun huoneeseen menin.. tuli ikävä kaikkea sitä alkuhuumaa, synnytystä ja jopa osaston vauvantuoksuista ilmaa.. Ihan kädetön olin kun syliini pienen sain, tippusin korkeelta ja kovaa kun tajusin ajankulun! [:(][&o][:)] Ja jälleen tuli onnenitku keskiviikkona, kun ystäväni pyysi mua tuon tytön kummiksi! Voijee! <3

No muttajoo, Mukavaa Viikonloppua kaikille Äisköille ja mukeloille! [:)]

Kyllä aikamoiset väreet sai LauraElina täällä uudelleen aikaan [:D]<3 Mä kerkesin ton tytön saamaan vielä 20vuotiaana kun se tuli niin ajoissa maailmaan. Mun oma mummo on kans ollu joku 18v kun sai mun äidin, mutta äiti teki mut vasta kolmantena ja sillä olikin ikää jo 28 siinä vaiheessa.

Tulipas täsmällisesti toi liberon lahjaseteli, kun lupasivat että ennen kun täyttää puol vuotta ja täyttäähän se kahen päivän päästä!

Mohomaha, sait mut tuntemaan oloni tooosi vanhaks [;)]. Mä oon 28... enkä ollenkaan vanha omasta mielestäni. Tää oli mulle hyvä ikä saada lapsi, vaikka parikymppisestä asti oon tienny haluavani äidiksi.

minunki äippä oli "jo" 30wee kun sai minut[8|] tavallaanhan tuo on se perusikä saada lapsia..tai ainakin sillon 80 luvulla oli[:D] oishan se kiva että ois nuorempi äippä, ihan siltäkin kannalta että ei vanhenis ja kuolis niin nopiaan. Äippä on nyt 55 ja mun miehen äippä on vasta jotain 44 ja mies on kumminki saman ikänen ko mä[:D]

mut eipä siinä, jotkut tekee hirmu vanhoinakin, mun kaverin isä että äiti on molemmat kuollut vanhuuteen jo vuosia sitten, ja tää kaveri on nyt vasta 30 wee[8|] sellanen ei olis hirmu kivaa. Kun taas eräs sukulais mummo taas on 60 vuotias ja sen äiti kuoli 80 vuotiaana vasta hiljattain, olishan se kivaa jos ittekki olis vanha niin vanhemmat eläis vielä[:)] 

Takaisin