Voi Laura, ONNEA sylin täydeltä! <3 Kylmät väreet täällä sait aikaiseks!
Eilen kattelin, et sulla posket helotti nätisti ja silmät tuikki kirkkaasti (suomeks: hehkuit) mut aattelin sen olevan flunssan syytä -josko olikin raskaudesta!? [:)] Olikos teillä ihan "saa tulla jos on tullakseen" -periaate toisen kans? Myöhässä olevista menkoistako vai fiilis-pohjalta tuon testin tajusit tehdä?
Ja Jennille myös tätäkin kautta ONNEA! [:)]
Voi hurjuus... Hattua nostan teille, jotka näin nopeasti raskauduitte uudestaan. Tai hatunnosto lähinnä ens kesää ajatellen, aikamoista hulinaa tiedossa monella! Mä/me jos viel ens kesään ooteltais, ennenko aletaan toista yrittämään niin tulis sit noin 2 vuoden ikäero! Vaikkakin tällä viikolla näin unta positiivisesta raskaustestistä ja viikon oon juossu kusella päivisin parin tunnin välein ja yölläkin parit kerrat..
Pakkasista, täälläkin aamul näytti mittari -13´c ja oikeen hirvitti lähtee pojun ja koiran kans pihalle, mut pakko. Nukuttanu en oo nyt pakkasilla pihalla, älkää ny naurako, mut jostain syystä en vaan oo uskaltanu!? En tiedä mitä pelkään siinä, mut jotain kumminkin.. En oikein osaa hahmottaa et paljonko tuo liikkumaton toukka tarvii päälle tarjetakseen pari tuntia unilla.. [:-] Tai sit en vaan luota itteeni, et oikeesti osaan! Osaan kuitenkin pukea sille sopivasti vaunu-koira-lenkkiä varten niin miksen unienkin ajaksi? Jospa nyt vkl uskaltautuis kokeilemaan..
Ja jänskättää muuten tuleva yökin, Roni menee ekaa kertaa yökylään! Täysi luotto että vanhempani sen kanssa pärjää, mut eka yö erossa pojusta sit raskautumisen jälkeen [:)] Saadaan mieheni kanssa vähän yhteistä aikaa, käydään hänen velipuolen synttäreillä ja sit vaan ollaan ja nautitaan.. toisistammekin [;)]
Onks tääl viel muuten joku muukin, mun lisäks, joka EI ole raskaana (en oo kyl varmistanu) mut jolla EI silti ole vieläkään alkanu menkat?? [:-] Menkkamaisia kipuja on aina välillä, mut ei edelleenkään mitään -ei vaikka imetyskin on enää illalla yks tissi ja aamulla ehkä toinen -tyylistä..
Mitähän vielä.. niinjoo, ystäväni siis sai viime perjantaina 19.11 klo 19.29 Prinsessan! Mittoja oli 49cm ja 3180g <3 Sunnuntaina kävin katsomassa heitä, itkuhan multa pääs kun huoneeseen menin.. tuli ikävä kaikkea sitä alkuhuumaa, synnytystä ja jopa osaston vauvantuoksuista ilmaa.. Ihan kädetön olin kun syliini pienen sain, tippusin korkeelta ja kovaa kun tajusin ajankulun! [:(][&o][:)] Ja jälleen tuli onnenitku keskiviikkona, kun ystäväni pyysi mua tuon tytön kummiksi! Voijee! <3
No muttajoo, Mukavaa Viikonloppua kaikille Äisköille ja mukeloille! [:)]