Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Henniv mistä tollasia miehiä löytyy? Minä kun yritän mieheltä jotain yllätystä pyytää, nii sille täytyy selvällä suomen kielellä sanoa mistä "yllätyksestä" on kyse. Juurikin noi joululahjat vaikka... Voin jo nyt luetella mitä siltä saan [>:] Takuulla en saa mitään mikä yllättäis oikeesti. Se ei osaa mitään suunnitella saati sit valita vaihtoehdoista. Sen päivän haluan kokee kun se kosii. Siinä sitä vasta yllätystä [:)] Nimim. Sydän toivoa täynnä

Nean takuuvarma naurukikka on pyyhkiä sen kaula [:D] Se vetää leuan ihan rintaa kiinni kun tajuaa ja minä yritän avata niitä ryppyjä ja saada sitä leukaa ylemmäs nii hehhehhehe kuuluu vaan [:D] Noin ihan muuten vaan se ei oo nauranu kun koirille ja sit oli se peilivaihe, että kun meni lähelle peiliä, kauemmaks, lähelle, mutta ei se enää tunnu naurattavan.

Skallo ja Miuku__ ihan noin niinku mielenkiinnosta, että millä osastolla olitte? Mä olin ennen synnytystä 4a ja sektion jälkee 2b. Eikös Viirukhan ollut myös Tayssissa? Muistelen niitä keskusteluja mitä olitte kirjotelleet ja ihmetelleet kun mua ei kuulunu ja Viirukhan oli vissii kirjottanu että yritti vilkuilla mohomahaa muttei näkyny. Siellähän mä sängyn pohjalla [8|]

skallo Me asustellaan haapalinnassa.
 Meillä ei oo mitään vauvauintii tai muuta (vauvauinti on aina kiinnostanu, mut neiti ei voi sietää edes kylpemistä ni voin kuvitella millasen metelin se pistää altaassa[:D]).. ihan himas köllitään ja myönnetään et välillä meinaa niin hajota pää.. mut sillon yleensä lähen porukoille tai kaupunkiin..ja ku kokopäivän on poissa ni jaksaa taas hyvin tulla takasin kotio[:)] Käyn myös vaunulenkillä päivittäin ja sisko jolla on 3kk ikäinen poika ni asuu tos 200metrin päässä ni sen kans tulee vietettyä aikaa..joskus vähän liikaakin [8D]

Mä olin synnytyksen jälkeen 2b:llä.. en usko et se oltiin me skallo ku tultiin sinne osastolle 6.6 joskus 11 aikaan illalla.. ja menin sit suoraan huoneeseen ja alettiin pirpanan kans nukkuu ja aamulla sit vasta noustiin ylös.. olin huoneessa 3 ja siellä oli kännykkäkielto ni aamupäivän olin melki kokoajan siinä aulassa soittelemassa ja tekstaamassa ja kärräsin Jasminia osaston päästä päähän [:D] Millon olit siä osastolla mohomaha?

Meidän neidin saa kikattaan ihan hulluna ku laittaa harson sen naamalle ja se ite saa sen pois ja sit huutaa et kukkuu ni johan on neidillä hauskaa [:)]

Täällä myrskys ihan hulluna kans illalla ja yöllä.. oikeen kattopellit vaan paukku..neitikin heräs välillä yöllä ku oikeen kunnolla paukahteli.. onneks sit nukahti pian uudestaan..

Toi summerwinen laittama video on aivan ihana.. oon kattonu sen tosi monesti ja aina se vaan jaksaa naurattaa [:)]

Tervetuloa joukkoon Joris! Nythän meitä on jo kolme [;)]
Mukavaa ku neiti on jo paremmassa kunnossa Katjuskainen toiv. paranee pian kokonaan [:)]

miuku__ menin 26.5 sinne 4a:lle ja sit tyttö synty 28.5 josta siirryin sinne 2b:lle ja pääsin kotiin 1.6. Mä ainakin roudasin sitä rintapumppua huoneeseeni ja takas, en nyt oo ihan varma oliko huone nro 7 mutta ihan heti suoraan siinä olohuonetta vastapäätä. Mullahan ei ollu vauvaa

Niin ja Nea oli teholla muistaakseni 9.6 saakka eli oon kyllä tallustellu siellä käytävillä ja kahvilassa sillonki kun sä oot ollu siellä

Mohomaha; ei toi munkaan ukkeli osaa ylläreitä järjestää..lahjat kysyy ja varmistaa aina etukäteen,mitään ei osaa ite miettiä..Ja vaikka kuinka jostain juttelisin että vitsi kun olis kiva jos olis tuollanen tai haluaisin joku päivä tuollasen(WINKWINK) nii ei mee jakeluun..[:D]
Toi asunto asia nyt on ollu jutteissa jo pitempään,kun ei mahduta tässä 53 neliön kaksiossa kauaa kyllä olemaan lapsen ja kahden kissan kanssa,eikä varsinkaan enää kun Jami alkaa liikkumaan[:D]
Mutta se tuli yllätyksenä kun mies on aina sanonu että ostetaan talo,SITTEN kun mäkin oon vakityössä taas. Olin ihan ihmeissäni,että se on edes miettiny asiaa! ja kun toi tontti on miehen nimissä kohta puoleen,nii mikäpä se estää ottaa sitä talopakettiakin,kuitenkin samalla rahalla maksaa omaa kotia kun mitä maksais vuokraa isommasta rivitalokämpästä[:)]

Niimpä. Meille ei aikoinaan lainaa suostuttu antamaan kun mulla ei oo vakityötä. Sillä ihmettelen miten te muut niin helposti saatte sitä [8|] Mun miehellä kuitenkin on... 

mohomaha ootteko kysyny lainaa useemmasta pankista? Niiden lainanmyöntämisperusteet saattaa hiukan poiketa toisistaan. Sillon ku me otettiin laina (2 vuotta sitten) , mä olin (silloinkin) työttömänä ja miehellä vakityö. Lainaa otettiin maksimi mitä saatiin. Siinähän huomioidaan maksukyky, eli lainan kuukausierä sai olla enintään 40% yhteenlasketuista kuukausituloista. 

Me oltiin Viirukhan kans 2a:ssa[:-][:-] Oltiin siel 6.6.-8.6. Samalla osastolla oli myös samoihin aikoihin syntyny Liekin pikkuserkku[;)] Mulla meni aika sumussa noi päivät, olin vaan ihan pihalla[:D] Mut aika sattuma et ollaan oltu siel samaan aikaan[:)]

tää kävi tänään pitkästä aikaa töissä jututtamassa pomoa[:D] ja sain aikaseks tehdä jopa hoitovapaa hakemuksen kelaan ja tällä hetkellä pidän sitä sitten ensvuoden syyskuun loppuun[:)] ei vois kyllä vielä vähän idioottimaisempia olla noi kelan hakemukset[:D] hirveet kyselyt asuuko jompi kumpi vanhemmista ulkomailla, sitten erikseen kohta asuuko silti vauva ulkomailla, onko vauvalla osakkeita, palkkatuloja metsää sun muuta[:D] sai taas naureskella ko mietti että joo, vauva asuu ittekseen ulkomailla ja on puhelinmyyjä jne[:D][:D] suoraan sanottuna niin tyhmiä kysymyksiä että ois tehny mieli kirjottaa siihen muut kommentit kohtaan että onko näissä kysymyksissä nyt mitään järkeä[:D][:D]

tietääkö kukaan tuosta kuntalisästä, että lisäytyykö se sitten automaattisesti siihen kelan rahaan, kun kelan sivuilla eikä itte hakemuksessa ollu tuosta mitään mainintaa, ja kun googlettelemalla kuitenkin selvis että täällä sitä kuntalisää saa?

Joo kyllä me kyseltiin, mut joko ne ei antanu tai sit se kaatu johonki muuhun. Ja loppujen lopuks ei ollu ku homeisia kämppiä tarjolla [:D] Ja 160 000 kysyttiin ja oltais kuulemma maksukyvyn puolesta saatu paljon isompikin laina. Mutta kaikki aikanaan. Nyt meillä ainakin on omasta takaa käsiraha kun asutaan nyt aso-kodissa nii on pieni pesämuna tässä kiinni. Ei tartte takaajia. Se siitä aiheesta. Onnea kuitenkin Henniv, jolle kohta talo nousee pystyyn [:)]

Sain ifolorilta kuulemma neuvolasta jonkun alennuskoodin jonkun videon mukana? kun lähettivät muistutuksen että muista käyttää 5€ alennuskoodisi. No minähän käytin! [:D] 170 kuvaa tilattu Nean ekasta puolesta vuodesta [:)] Kuvat muutenkin 0,09€. Mies nauro mulle kun pohdin illalla sängyssä, että kun saatiin ristiäislahjaks kaks kuva-albumia nii mä sanoin sille ääneen että toiseen pitää laittaa pystykuvat ja toiseen vaakakuvat, kun minuu vituttaa käännellä koko ajan ku jotain kattelee. Se repes [:D]

Tänne Riihimäelle avattiin LaatuOutlet ja netistä kattelin että ne myy muumin vaatteita nii isäntä lupas viedä mut tänää sinne kattoo jos vaikka jotain löytyis [;)][;)] Nea on kohta aina pelkissä muumeissa [:D]

Tänne Riihimäelle avattiin LaatuOutlet ja netistä kattelin että ne myy muumin vaatteita nii isäntä lupas viedä mut tänää sinne kattoo jos vaikka jotain löytyis Nea on kohta aina pelkissä muumeissa

oo,minne siellä? täytyy käydä katsastamassa paikka,kun tuun sinne päin suomee[8D] Ja kiitos,vaikka eihän toi nyt oo vielä kun suunnitteluasteella toi meidän koti[:D]saa nähdä millon toteutus on[8|]

mohomaha Niinjuu ku Neahan oli siellä teholla...voipi olla et ollaanki sit törmätty tietämättämme [:)]
Mitä piditte 2a osastosta skallo ja Viirukhan? Oon ainakin kuullu et sitä on kehuttu paremmaks kun 2b:tä.
Oon ollu kummallakin osastolla töissä sairaalahuoltajana muutama vuosi taaksepäin ja oli mukava kun työkaverit tunnisti et kappas nytkö sä sit tulit..ku oltiin vitsailtu et sit ku tuun synnyttään ni saan sit juoksuttaa niitä mieleni mukaan [:D]

miuku_, mä laitoin sinne 2a:lle oikeen kiitoskortinki ku niin jäi hyvä mieli[:)] mulla oli useimmiten siinä hääräämäs sellanen ihana harjottelijatyttö vanhemman kätilön(vai olikohan se sairaanhoitaja[8|]) kans ja olin niin otettu kun likka oli mua paljon nuorempi ja sillä oli niin hyvät otteet[:D] eli tykkäsin kovasti!! Ja siis ylipäätään olin onnellinen ku sain tayssis synnyttää..kyllä tää tampere on vaan niin paras joka suhtees[:D][:D]

Tampere todellakin on paras [;)]
Munkin osastolla oli joku vauva joka kilju suoraa huutoa..oli toisella puolella osastoo mut kuulu silti [:D] vai oisko ollu et kuulu ihan sieltä 2a:lta asti se teijän poika Viirukhan [:D]
Ei sen puoleen..Jasminkin parku ku syötävä ku vaatetta otettiin pois ja puettiin...kerran juoksi yks kätilö kansliasta sinne meidän huoneeseen et mikä täällä on hätänä? [8D] Sit huomas ku toista puettiin siin ja totes vaan et: ahaaaa! ja lähti pois [:D]

[:D] mulla on hämärä mielikuva et parillakin mammalla oli verinen aamutakki päällä..ehkä ainoa paikka maailmassa missä se on ihan normi homma, kukaan ei kauheesti ees noteeraa[;)] En kyl muista kauheesti huutavia vauvoja, no meilläkin poika huuteli toisen illan kun oli nielly vettä ja sitä kakoili[&:] Hmm, mulla oli kyllä vaalee, noin olkapäille yltävä, erittäin paskanen tukka sillon[;)] En muista oliko Liekki kauheen kiukkunen ku sitä punnittiin, ei varmaan ku ei oo mieleen jääny... tiedä häntä[:)] 

Lueskelin noita kesäkuun vaavit-kirjotuksiani tässä ja löyty vaikka mitä hauskoja juttuja[:D]

"Kylläpä sitä huolehtimista on ollut liikkeellä monella suunnalla,myös täällä. Mitään raskasta en saa enään tehdä,Eilen ehdotin josko joku päivä käytäisiin luistelemassa - Ei kuulemma voi jos vaikka satun pyllähtämään ja namipoliisiksikin mies on ryhtynyt ..täällä kyllä pidetään huoli etten salmiakkia syö sitä 50 g enempää"

heh,mullon ollu oma namipoliisi[:D][:D]

"Täällä on onneks uni rytmi sellainen että heppu asettuu aika pian kans koisimaan illalla kun minäkin. Hetken siinä touhuaa,kun itse laitan sängylle pitkälleentoivottavasti pysyy rytmi tuollaisena
On kyllä ihmeelliset tavat tullu mulle,9-10 aikaan illalla alkaa väsyttämään ihan älyttömästi jo, ja sitten aamulla 6-7 aikaan herään,että hei,ei mua väsytä ollenkaan..Ja oon aina ollu melko hyvä aamuuninenliekkö valmentautumista kesää varten..
"

No,rytmihän on meillä Jamin kanssa aivan tää sama...[:D]

"Viime yö oli  jotain ihan omituista..Heräsin ennen kolmea,ja vielä kuudelta kukuin silmät auki nappula Pyöri masussa, ja äiskällä oli tunteet jostain ihmeen syystä pinnassaIhan hassua,mamma yksinään itkua tuhertaa siitäkin kun kissat nukkuu niin kiltistiEkaa kertaa tunsin kyllä tän raskauden aikana oloni aivan pöljäks.."

[:D][:D]

On kyllä monella niin hauskoja sutkautuksia ollu,vaan en kehtaa muitten tekstejä kopioida tänne[:D]sai kyllä välillä tippalinssissä nauraa[:D]

Henniv: aika lähelle citymarkettia, en tie tiedätkö missä se on mutta miten mä sen sit selitän? No mä kuitnenkin petyin, ei sie ollu Nean kokosta muumia tarjolla... 68 isoin pyjama minkä oisin oikeesti halunnu, ja sit mentiinkin jo noihin taaperoihin... Tarjoustalostakin löytyy kyllä enemmän muumia kun tuolta [:@][:@] Olihan sie mustalla pohjalla muumipeikkohousuja ja bodeja, mutta ei sellasta tyttömäistä yhtään. En tarkota pinkkiä [:D]
Mun tekstejä saa ainakin kopioida tänne jos niistä jotain löytyy [8|] Ei kai siitä kukaa voi loukkaantua jos niille naureskellaan, vanhoille teksteille? Anna palaa vaan!

TAYS oli kyllä ihana paikka, täytyy mennä sinne uudestaankin [:D] Jos jollai verukkeella pääsis sinne asti... Mulla ei ollu siellä sitä vauvaa osastolla, mutta ihanasti ne hoitajat minustaki huolehti. Siellä oli sellanen yökkö, kestä tykkäsin ihan hirveesti. Se tuli mua herättelee lääkkeille ja oli aidosti kiinnostunu mitä mulle kuuluu ja miten mun lapsella menee siellä VTO:lla. Tykkäsin [:)]

Nealle on hammas tekemässä kovasti tuloaan. Eilen näin pienen veripisteen ikenessä ja tänään siitä ihan tuli verta. Saa vielä isä isänpäivälahjaks hampaan [:D]

Takaisin