Hyvää päivää taas arvon leidit vauvoineen ja voi luoja että on ehtiny tulla tekstiä! [:D] Miks just nyt kun mä en oo päässy koneelle!? [&:][:D][:D]
Me ollaan täällä nyt sitten siis selvitty hengissä muutosta ja nettikatkoa kesti eiliseen asti. Muutto saatiin kyllä suht nopeaa hoidettua alta pois. Perjantaina roudattiin kaikki kamat ja lauantaina kaikki olikin jo omilla paikoillaan ja siivottuakin saatiin. Sunnuntaina sit vaan viimeset taulut seinälle ja se siitä muutosta! Huh, mut kyllä tehtiinkin töitä aamusta iltaan, että saatiin homma nopeasti alta pois. Kotiuduttu ollaan hyvin. [:)] Toki mun kotiutumista edesauttaa se, että tää on aika tuttu paikka [:D] Mummolana toiminut mulle koko pienen kakskytvuotisen ikäni. Mikäs tässä tuli takassa sohvalla lekotellessa vuoden ekoja glögejä maistellen ja Jemina päiväunilla omassa pinnasängyssään! Voin jossain vaiheessa teille vähän vilauttaa millaista täällä meillä on kun on ollut tarkotus räpsästä pari kuvaa uteliaille [:)]
Jeminasta on nyt tullut iso tyttö kun siirtyi tänne omakotitaloon muuton myötä nukkumaan kehdosta pinnasänkyyn. Hyvin on uni maittanut uudessa sängyssä [:)]
Tukkaa on kans täällä lähteny ihan huolella [&:] Nyt on onneks vähän rauhottunu, mut kyllä sitä edelleen lähtee normaalia enemmän. Yhessä vaiheessa sitä lähti ihan tupoittain..
Mulle tuli raskauskiloja 15, joista 10 lähti aika nopsasti. Loput 5 sitten lähti hitaasti, mutta varmasti ja nyt oon päässy takas läntöpainoon. Vieläkun vähän kiinteytyis toi vatsanseutu niin olisin aika tyytyväinen [:D]
Mä olen kans minimiäippärahalla, mies töissä ihan täyspäiväsesti ja musta meillä menee ihan kivasti. Ihan hirveesti ei jää säästöön rahaa, mutta jotain kuitenkin [:)] Paitsi, että olen nyt miettinyt pitäisköhän mun hakea äippärahaa uudestaan kun sain ton minimipäätöksen sen takia kun sain opintotukea ja nyt kun oon opinnot keskeyttäny niin enkös mä vois saaha sitä äippärahaa työtulojen perusteella?? Jos näin niin saisin kyllä ihan mukavasti enemmän.. [8|]
Niinkun vähän kaikilla myös meillä on oma-aloitteisuudessa vähän ongelmaa ton miekkosen suhteen. Hoitaa kyllä Jeminaa jos pyydän, mut sit saattaa käydä just se, että laittaa vaan lattialle leikkimaton päälle ja alkaa ite pelata tms. ja kun Jemina alkaa itkeä niin se antaa sen itkeä niin kauan kun mä meen hakemaan tytön syliin [:@] Tai sit jos pyydän hoitamaan, että saisin omaa aikaa niin tulee just näitä "lämmitätkö meille maitoa, tuotko nuttua..." helpommalla olisin päässy ku olisin itte vaan hoitanu koko tytön [:D]
Jeminalla olis 4kk neuvolalääkäri 11. päivä ihan uudessa paikassa. Saas nähä millanen on meidän uus neuvolantäti. Jännityksellä odotan [:D]
Mies oli tän viikon ampumaharjotuksessa Taipalsaaressa ja tänään tulee kotiin. IHANAA! [:D] Sitä ihanaa kestääkin sitten maanantai aamuun ja taas se lähtee 4 päiväks leirille [:'(] Se nyt saattais ehkä lohduttaa et seuraavat leirit on vasta kaukana ens vuoden puolella ja kun tää marraskuu tästä saadaan rutistettua niin 1. joulukuuta miehellä alkaa loma ja sit se onkin koko joulukuun lomalla! <3 Menee töihin takas vasta 3. tammikuuta! meidän Thaimaan matkakin on jo ens kuussa!! Mieletöntä! Yksi kuukausi enää ja sit päästään kunnolla rentoutuu sinne lämpöseen
Meillä käyteyään isiä ja iskää. Oma isäni on mulle aina ollu iskä. Isä, isukki eikä faija ole koskaan sopinu mun suuhun. Äitin lisäks meillä käytetään mami ja mamma nimityksiä. Mun äiti taas on Jeminalle aina joko mummi tai mamma [:)]
Raskausaikana mä keräsin Jeminalle hirveesti kaikkia Hello Kitty- vaatteita, lakanoita leuja tms.. Nyt se on jotenki jääny kun niitä tulee yleensä aina lahjaks [:D] Ite oon taas hurahtanu nyt Jeminan syntymän jälkeen barbababaan, muumiin ja nalle puhiin. Muumejahan mä oon keränny jo siitä asti kun omaan kämppään muutin 17 kesäsenä. Niitä löytyy myös meiltä, lakanoista, pyyhekistä, astioista jne... [:D] Disney-kirjoja oon kans alkanu nyt keräilee Jeminalle ja tarkotus olis kerätä myös kaikki Disneyn klassikkosadut ja muumit dvd-muodossa [:)]
Tyttö Koolle onnittelut hyvistä ultauutisista! [:)][:)]
heheheh [:D]
Henniv mä kans eilen kattelin Hobby Hallin kuvaston läpi ja pakko sieltä on kai laittaa tilaus tulemaan! Mun on pakko saada Jeminalle kans ne aappa-lakanat kun meilläkin on [:D]
Josko tää sepostus nyt riittäis taas täälä erää [;)]