Raskauskiloista, elkää ny nirhatko mua, mut ei oo yhtää! vaaka näyttää itseasiassa 3kg vähemmän kuin ennen raskautta. kiloja tuli 15. Kiitos imetyksen ja ankaran vaunu-koira-lenkkeilyn [:)] kaikki vanhat farkut menee päälle, osa ei kyllä vieläkään kiinni asti (ellei jenkkoi halua), mut parit mennen tullen läpi avaamatta nappeja/vetskaria..
Hiustenlähdöstä, täällä kanssa tuntuu että puolet jää aina lattiakaivoon suihkun jälkeen. Älähdin asiasta kätilötädilleni ääneen, joka sitten viksuna kertoi että 3kk synnytyksestä lähes jokaisella ja lähes väistämättä tulee hiustenlähtökausi, johon EI voi vaikuttaa vitamiinien tai muiden ihmepillereiden syönnillä.. [:)]
Jenni90, Ei tosiaankaan pahalla, mutta jos ei Turo-Emil nyt paina yli 8 kiloa, niin ei sitte ikinä! [:)] On meinaa paljon jytkymmän näköinen kuvissa kun meidän Roni, ja poju painoi 4kk 8080g.. Toivottavasti et tästä huomautuksesta loukkaantunut, huvittuneena vain ihmettelen [:)] Tai sit kuvat vääristää TOSI paljon!!
Tein tänään asian, jota en olis 2v sitten IKINÄ kuvitellut tekeväni, edes lapsen tultua.. Myin lumilautani! Oon siis lautaillut 4 vuotiaasta lähtien, eli 15 vuotta! Suksilla en oo ikinä oppinu laskemaan.. Lautailu oli mun henki ja elämä 13-18 vuotiaana, asuin Talmassa kaikki illat ja vkl, myös peruskoulu kärsi huomattavasti. Kisasinkin välillä.. Haikea fiilis, mut 200€ pari kautta lasketuista laudasta+siteistä+kengistä on positiivinen lisä tän kuun tuloihin [:)] Ehkä joskus vielä...
Ja vi*ut, TAAS ois hautajaiset tiedossa [&o] Anopin miesystävän isä lähti pilven reunalle tänään.. Pari kertaa hänet näin, eli hirveästi ei ole inspiraatiota hautajaisiin mennä (onko ikinä?) mutta Timo tietty tuntenu kauemminkin kun äitinsä ollu misystävänsä kanssa pitkään ja näin ollen tuo "varavaarin" isäkin ollut jollain tapaa läheinen.. Olinko selvästi epäselvä?
Ronin vein sänkyyn jo 21.35 peittoonsa käärittynä, sinne jäi, saas nähdä miten menee ens yö [:)]
Nyt miehen kimppuun! [8D]