Henniv
Sanaisen arkkunsa ammentaja
täh? Jaa ei löydy kypärämyssyjä..mun täytyy ostaa täältä ja lähettää teille etelään[:D][:D][:D]meillä on ainakin toi pikkukauppa(maximakasiini,kuuluu tokmanni ketjuun,kuten vaik tarjoustalo jne..)täynnä kypärämyssyjä,tutta merkkisiä ja maksaa 5€..Ja mä oon pitäny jo pitkään pelkkää kypärämyssyä vaunuissa,suojaa kaulaakin,nii ei kylmä pääse sieltä..[:)]
mä ostin Jamille 74 cm Ciraf-merkkisen talvipuvun prismasta..siin on housut ja takki,ja on sellanen pehmee..ja kyllä se vähän tuultakin varmasti kestää,että voi pulkkailla vaiks ulkona..kun ei ollu mitään hyvää haalaria,ja mä en vauvanhaalarista rupee 50€ maksamaan,eieiei[:D] sitten panostan ja voin maksaa enempi kun muksu rupee touhuun ulkona ja tarvii olla tosi kestävä puku!!
mä ostin Jamille 74 cm Ciraf-merkkisen talvipuvun prismasta..siin on housut ja takki,ja on sellanen pehmee..ja kyllä se vähän tuultakin varmasti kestää,että voi pulkkailla vaiks ulkona..kun ei ollu mitään hyvää haalaria,ja mä en vauvanhaalarista rupee 50€ maksamaan,eieiei[:D] sitten panostan ja voin maksaa enempi kun muksu rupee touhuun ulkona ja tarvii olla tosi kestävä puku!!