Meillä nukutaan normaalisti 8:30 - 11:00 saakka. Kerran viime viikolla herättiin jo 7:30, mikä oli siis todellakin poikkeuksellinen aika! No, viikonloppunahan siirretään taas kelloja, saa nähdä millainen vaikutus sillä on sitten heräämisaikoihin. Ja nukkumaanmenoon...
Ja mä kans oon välillä lueskellu muista kuukausista noita synnytystarinoita, aikamoisia kokemuksia on ollut! Mieleenpainuvin oli kun joku oli synnyttänyt ihan kotisohvalle miehen ja ambulanssimiesten kanssa, ja saanut suunnilleen itse opastaa muita että miten toimitaan!! En muista missä tuo tarina oli.
Meillä tosiaan neiti oli sen verran kiireinen, että anihanin pikkuisen tapaan syntyi maailmaan tasan viikoilla 36 + 0. Mutta ihan hyvänkokoisena ja -kuntoisena, ja synnytyskin meni hyvin.
Sain tänään koluttua neidin vaatekaapin läpi, ja perkasin kaksi isoa muovikassillista pieneksi jääneitä ja muuten ei-käyttökelpoisia vaatteita. Nyt taas löytää tarvitsemansa, kaapissa on nyt kokoja 62 - 68, ja 74 pinot on sitten jo siinä holleilla, että voi sieltä sitten alkaa ottaa täydennystä, kun ei enää 62 vaatteet mahdu[:)] Tänään oli muutenkin siivouspäivä, sain imuroitua ja vaihdoin lakanat ja tiskasin ja pesin pyykkiä. Vielä jos huomenna saisi vessat pestyä...
Mutta semmoisia... kai sitä pitäisi nukkumaan suunnata. Pieni on nukkunut jo pian pari tuntia... eilen meni nukkumaan 19:45 ja kahdella syötöllä nukkui 9:30 saakka!! Yli kellon ympäri. Vaikka aamu oli kyllä niin hämärä, että olin ihan varma, että kello on vasta puoli kahdeksan tai jotain, kun herättiin, vaan eipä ollut