Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
iitsu: kuulostaa rajulle, mutta onneks kaikki hyvin! Mä en oikein ees tiedä ihan tarkalleen mitä toiselle on tehty ja mistä, mutta haava on kainalon alla (jää myöhemmällä iällä hyvin piiloon uteliailta katseilta) ja sit keuhkot on pidetty jotenkin "pois leikkauksen tieltä" kun on sellanen iso pistojälki siinä alempana. Jää vaipan alle piiloon.

Ilmaistavaraa ei voi tosiaan estää [:D] Liityin pilttipiirin joku aika sitten ja nyt sain sieltä liittymislahjan [8D] Tollanen pöydälle pistettävä muovitabletti mitä voi sit pyyhkiä kosteella, autoon tollanen (varotus)kolmio jossa lukee että PILTTI AUTOSSA! ja sitten vielä joku PMMP:n lastenlallatuslevy jossa 1 laulu ja 2 videoo.
Hyvin on kyl menny kun on tullu lusikka, ruokalappu, sit toi tabletti ettei oo kaikilta tullu esim. sitä ruokalappua [:)]

Ostin cittarin mammuttitarjouksesta pamppersin vaippoja ja likka sai siitä haaroihin sellasta punasta pistettä. Se äp-rasva loppu jokin aika sitten nii laitoin liberon kosteusvoidetta ja pilkut hävis! Se on hyvää tavaraa omillekki käsille, jotka on melko kuivat näin kylmällä ilmalla ja kun veden kans lotraa. Suosittelen muillekki!

Isänpäivästä, Suomalaisesta kirjakaupasta löysin alesta "Isän käsikirjan"-kannessa supermies logo mut tekstillä "ISÄ" [:)] Kirjassa niksejä jos jonkinmoisia tilanteeseen kuin tilanteeseen lapsen kanssa! Muki ois ollut kans jees mut a) ukko ei juo kahvia ja b) meilläkin on Muumi- ja Iittalan Primavera-sarjaa mukit, niin en tykkää sattumista kaapissa [:D] oishan niitä vaihtoehtoja muitakin mihin tilata Ronin naama, mut njääh.. Ehkä lisäksi Ronin kanssa askarrellaanpaskarrellaan kortti!

Joululahjoista, Inhoon jouluostoksia -juurikin sen ihmispaljouden takia! Ehkä pitäis jo nyt joku arkipäivä suunnata esim Jumboon niin saattais välttyä jopa siltä massahelvetiltä viikonloppuisin! Ja toki inhoan sitä miettimistäkin, että mitä kenellekin! Mulla on 2 kummityttöä, 1 18v veli, mun vanhemmat, mun mies, ukkelin vanhemmat, ja Roni.. voi huoh.. [>:][>:] Noh, onneksi on lapsi ja onneksi on Ifolor josta voi teettää kaikenlaista mukavaa Ronin naamalla varustettuna isovanhemmille ja kummeille, kummitytöille prinsessaa ja koira-/heppajuttuja (5v ja 6v), veljen onkin hankalampi ja ukolle maksan Ronin kädenjälki-tatuoinnin lahjaks [:)]

Syöttötuolista, Mä oon kans kattellu sitä Stoken TrippTrappia.. Suolainen on hinta, ite en ikinä maksais siitä niin paljoo mutta onneksi on anoppi [:D][:D] Se jo vähän niinku lupautui ostamaan sen Ronille joululahjaksi kun vähä vihjasin! Kätevähän se on kun kasvaa mukana, mut nyt oon kyl alkanu kattelee siitä halpisversioita.. ja tosiaan pitää ehkä pojunkin kanssa käydä kokeilemassa ettei käy niinku jollain oli tääl käyny, ettei jalat mahtunukkaan babysetistä! Mummolassa odottaa semmoinen vanhanmallinen perus syöttötuoli, mut se ei oo semmosta taittuvaa mallia joten se kaiken ruoan ja paskan keräävä alalevy puuttuu [:)]

Teki kuulkaat terää mun henkiselle hyvinvoinnille kun pääsin tänään yksin käymään Helsingissä "tukkalääkärillä"! On niitä kampaamoita täällä keravallakin, mutta olin hiusmallina kaverilleni sen loppukokeeseen -siksi helsingissä asti. 3,5h olin poissa, hallelujah! Tulipa hiuksiin sellainen malli, johon en ois itse heti ensimmäisenä päätynyt, mutta mukavaa vaihtelua lyhyeksi leikatuille ja siitä ylikasvaneille malleille [:)] Ja ilmaiseksi! Teki kutaa myös mun tukalle, eilen värjäsin ja tänään kuivia latvoja pois -viimeks maaliskuussa käyny kampaajalla ja raskauden/imetyksen rasittamat!

Ollu kyl ihan taivaallista kun mies ollut isyyslomalla! Vielä ois ens viikon apukäsinä, sit pitäis opetella taas olemaan yksin päivät! Toissapäivänäkin sain yksin käydä kaupassa ja rauhassa lenkittää koiraa kun toinen tarjoutui olemaan poikansa kanssa! <3

Jahas, jos sitä menis nukkumaan kun huomen pitäis olla jo 10.30 hyvinkään sairaalassa naisten osastolla.. Mulla löyty sillon raskausaikana kysta toisesta munasarjasta, hyvännäköinen nesterakkula muttei ollu hävinny 2kk synnytyksestä elokuussa kun kävin kontrollissa niin nyt on viel uus kontrolli ja sit päätetään mitä tehdään.. mitenkään se ei oireile enkä sitä tunne vaikka onkin 5cmx7cm eli aika kookas.. ärsyttää vaan aina maksaa se 27,40€ polimaksua [:'(]

Unia!

Ja hyvää Perjantaita, äiskät ja ipanat! [:)][:)]

ALKUPERÄINEN: Brianna

Juu Gibsoni täällä myös jouluhulluutta. [:D] Jouluista vessapaperia en oo löytäny mut nyt haaveilen keittiöön sellasta vanhanajan joulutunnelmaa, verhot ja pöytäliina ja mutta tilpehööriä. [:)]

[:D] Joka vuosi mulla on joka huoneessa jouluverhot ja liinat. Mulla on muutamat niin ihanat tonttuverhot jostain 70-luvulta. Oikein retrot... Joulu on niin ihana!

Lahjalista on kyllä pitkä: Omat vanhemmat, 3 veljeä, heidän puolisot ja kaksi veljen tyttöä (toinen on kummityttöni) + toinen kummityttö, oma mies, hänen poika ja tietty Netta, omat kummini ja nyt vielä Netan kummit, miehen kummityttö, mieheni veli ja mieheni isä. Huh... Meillä tosiaan aikuisten lahjoissa käytetään huumoria. [:D]

Huomenta!

Meillä on tänään miehen kanssa 5-vuotispäivä ja päästään sine kylpylään viikonloppua viettämään, ihanaa!
Onni lähtee mökille mun vanhempien kanssa, pääsee koirakin taas juoksemaan vapaana pari päivää.

Mä taas en ole ollenkaan jouluihminen...[:'(] lasten takia sitä meillä vietetään, muuten ei varmaan tulis edes vietettyä. Tänä vuonna isot pojat on joulun isällään joten hiljaista tulee olemaan. Mulla on jäänyt kai jonkunlaiset traumat joulusta kun -04 joulua vietettiin ja ex oli just ilmoittanut mulle 12 yhteisen vuoden jälkeen, että aikoo lähteä. Ja sitten piti viettää vika joulu yhdessä, hänen äitinsä, mummonsa ja mun perheen kanssa meillä [&o] se oli ihan hirveetä, ei oltu sillon vielä erosta kerrottu kenellekään. Ja emännöin siinä sitten vikaa yhteistä joulua sydän aivan riekaleina, eikä kukaan tiennyt mitään. Siitä varmaan tuo mun "jouluvihani" on peräisin.
Meillä on aina semmonen tapa, että lapset saa lahjat (siis omat ja sit kummilapset) mutta on sovittu yhteistuumin, että aikuisille ei ostella mitään.

Syöttötuolista... Mä mietin aiemmin, että olisin halunnut just sen Stocken Tripp Trappin, mutta sitten taas houkuttaa myös se semmonen perinteinen, mistä saa pöydän ja tuolin käännettyä, mulla oli pienenä semmonen vihree. Katotaan nyt, vielä ei olla tuolia ostettu.

Jaaha, jospa sitä keräis itsensä ja lähtis kauppaan. Kolmelta päästään starttaamaan reissuun [:)]
Ihanaa viikonloppua teille!!

Tänään oli viimeinen vauvabicci [>:] Nea nukku puoltoista tuntia ennen sitä, 45min hereillä ilman ruokaa, vaunuissa vajaan tunnin vielä ja sittenkin oli vähän sen näkönen että nukahtaa uudelleen mutta nappasin sen ulkoo sisälle ja meillä syötiin ihan ennätysmäärä kiinteetä! 3 bataattia, 2 kesäkurpitsaa ja 1 porkkana. Siitähän tulee pilttipurkillinen maidolla löystettynä. Ja ei sotkua, ei yhtään! Tytön herkkua kyl taitaa tosissaa olla toi bataatti kun suu on sepposen selällään eikä kieli tunge yhtään ulos [8D] Voi juku, olin ihan äimänä. Ja nyt se nukahti omaan sänkyynsä [:D][:D]
Illalla pitäiskin mennä Nean kummeille eli mun enolle kylään, mies meinas lyödä hanskat tiskiin ettei voida lähtee kun on kesärenkaat vielä alla mutta keksin että anopillapas on! Anoppi lainaa autoonsa [:)] Lisäks sinne tulee heidän ystäväpariskunta jolla on 2 viikkoa nuorempi poika. Viimeks käytiin heinäkuussa vesihiihdon merkeissä, ja nyt saa melkein vetää jo pulkkaa [8|]
Hyvää viikonloppua kaikille [:)]

Edit: Onnea Tyttö Koo ja Onnin isä! Pitäkää hauskaa!

Tuli lueskeltuu lokakuisii ja marraskuisii ni aikas hurjii synnytystarinoit löyty. Kyyneleet vaa valu.
Meisthä ei kukaa -onneks- ottanu kunnon varaslähtöjä, oliks Katjuskainen 1kk liian aikasin...? Onhan sekin siis kyllä aika paljo etukätee, mut TuuliEnkeli oliks ollu viikol 27+jotain [&:]

Pitäs mennä nukkumaa, ois niin hyvin nukuttanu saunan jälkee ysilt, mut ei! Piti tyhmä avata tietokone ni nyt ei sit taas nukuta ollenkaa... Täl palstal on huonot puolensa... [:D]

Hieman mainostusta!
Perustin juuri blogin joka kertoo vähän enempi elämästämme ja Lucasta. Käykää tsekkaamassa jos kiinostaa löytyy kun laittaa googleen hakusanaksi: crazy family of mine

Hellou!

Meidän neiti täyttää tänään tasan 4 kuukautta [:)] Eilen käytiin lastenlääkärillä kehityskontrollissa joka liittyi typyn syntymään ja happivajeisiin, mutt kaikki oli aivan kunnossa vaikka saikin syntyessään vain 2 pistettä nii nyt on kyllä täyden kympin tyttö! Olen ylpeä ja huojentunut äiti nii pakko hehkuttaa [:D] Ja paino on myös alkanut nyt nousta kohisten kun on alettu pottua syömään. Tänä aamuna annettiin myös banania synttäreiden kunniaksi eikä ainakaan vielä ole valituksia kuulunut.

Syöttötuoli on meillä odottamassa maalausta, taitaa olla kans sellanen tripp trappi. Saatiin se mun siskolta, joka oli saanut sen anopiltaan, joka oli ostanut sen kirpparilta parilla kympillä. Eli on käytetty mutta melko hyväkuntoinen ja tarkoitus oli hioa ja maalata se, nii on sit melkein kuin uusi. Keväällähän me maalattiin vanha kiikkutuoli typyn huoneeseen. Siitä tuli helmiäisen vaaleanpunainen ja nyt suunnittelin ett jos ton syöttiksen maalais kans sillä helmiäisellä, en vaan oo vielä ihan varma ett olisko se pohjaväri sit ihan valkoinen vai vaaleakeltainen... Ehtii mieli muuttua monta kertaa päivän aikana ett lopullinen valinta tehdään maalikaupassa... [:D]

Marraskuussa alkaa meilläkin vauvauinti. Sitä ei ole kuin viisi kertaa ja maksaa 10€ kerta. Ei ainakaan mun mielestä ole kallista ja toisaalta hyvä jos ei joka kerta pääse nii ei mene rahat hukkaan.

Isänpäivä lahjksi ajattelin ostaa kaulakorun, jonku kalevalakorun tai vastaavan kun mies on pitäny nykyistä korua jo yli 10 vuotta nii ajattelin ett olis jo hyvä aika vaihtaa uudempaan [:D] Bokserit on kans hyvä idea. Ja sit aattelin tilata h&m:ltä sellasen "i love dad" -bodyn typylle joka päällä sit tarjoillaa isille kahvit aamulla sänkyyn.

Siinäpä sitä tulikin taas asiaa joskos nyt sit lähtis imuroimaan ja kauppareissulle!

Täl palstal on huonot puolensa...

heh,kyllä..välillä jämähtää tänne,ja jää asiat tekemättä mitä piti[:D]

tänää käytiin taas uimassa,ja nyt ekaa kertaa Jami oikein kunnolla rupes polskutteleen jaloilla.Ennen on niitä vaan vähän pyöritelly..ihan huippua,se on vihdoin tajunnu että mitä pitää tehdä[:)] käsiäkin kun vielä alkais käyttää,nii hienoo..no pitää ammeessa viikolla taas harjotella,että voidaan ens la näyttää taas joku uus juttu siellä[:D][:D]

Meillä on lumi maassa! sieltä se joulu tulee,eka joulu äitinä,aatelkaa..[:)][:)]minusta on ainakin ihanaa!

Heh,laitettiin kissat ulos kun tultiin uinnista,nii nuorempi sekos ihan täysin tosta lumisesta maasta..juoksi sinne tänne ja kaivo kuoppia,ja hyökkäili lumen alla olevien lehtien perään,oli ihan innoissaan..toinen katto vaan että Eeeei,lunta,mä haluun helteet takasin(se on niin mukavuudenhalunen ku voi kissa vaan olla[:D])

Varasin ens lauantaille kirppispaikan viikoksi,nii tässä ny yritän sitten pähkäillä että mistä kaikesta sitä malttais luopua[:D]

mutta nyt jos lähtis tekeen pääsynä sosetta Jamille ja sit itelle kahvia ja hengähdystauko kun Jamikin näkee ulkona lumisia unia[:)]

mukavaa viikonloppua!![:)][:)]

On näköjää menny elämä tylsäks [:D] Poika nukahti jo ennen kasii, mies on jossaa hunningol ja mä en keksi mitää tekemistä! Ja viel lauantai... PÖH sanon minä!! Pitää varmaa käydä seuraavaks kattelees mitä jann on kirjotellu tonne blogii ku ei tännekä tuu tekstii keltää [:D] Järkeväähän siis olisi mennä vaan nukkumaan, sais rytmin taas kohillee eikä tulis nukuttuu kymppii asti.

Mä oon jostai syyst ollu koko viikon jossaa kestofiilareis, kaikki on olevinaa niin ihanaa [:D][:D] ja tarkotan kirjaimellisesti kaikki, paras oli tänää ku telkkarist tuli pujotteluu ni siitki tuli joku ihme hyvänmielen aalto ku muistelin miten lapseen kattelin kaikkii talviurheilulajei telkkarist. Oikeestaa aikas lailla samanlaiset olotilat ku pari ekaa viikkoo poitsun kans, yhtä vaaleenpunast pilvenhattaraa [:D] What is this?!?!?! Tietty aivan ihanaa, mut niin epätavallist mulle.

Cira samat on fiilikset täällä, vaikka viisainta olisi ottaa ilo irti, että olisi vihdoinkin sitä omaa aikaa... [:)]

Vähän kyllä harmitti, kun mies pääsi lähtemään peliin ja mä jäin pojan kanssa kotiin. Olisi ollut niin hienoa päästä mukaan. Viime viikonloppuna mummu sentään oli meillä lapsenvahtina ja pääsin katsomaan kun Ässät kukisti Lukon [:D][:D]

On tämä äitiys kyllä melkoista tasapainoilua. Sitä syyllistää itseään mitä kummallisemmista asioista alkaen siitä, että ei ole täysimettänyt lastaan koko kuutta kuukautta päätyen siihen, että pyykinpesuaineessa on turhan paljon zeoliiittia. Ja tuohon väliin mahtuu aika paljon [8|]. En mä täällä siis missään syyllisyydessä ryve, olen aika hyvä vakuuttamaan itseni siitä, että tiedän mikä on parasta lapselleni. Lueskelen tässä vanhaa Vauva-lehteä ja tuntuu, että siinäkin äidit potevat komplekseja mitä kummallisimmista asioista.

Jos sitä vaikka käyttäisi loppu-illan valokuvakirjan tekoon. Viikonloppua!

meillä on kans tuo trippi trappi, esikoisen kummit osti joululahjaks niin menee ehkä se sitten tytölle,ellen sitte jostain löydä jtn halpaa.mummolassa on kyll se ikean tuoli,tais jollain muullakin se olla? ja mä oon kyl tykänny siitä kanss ihan[:)]
itse kans lueskellu muiden kuisten ja juurikin tuolt tuulienkelin tarinaa.. meillähä tyttö tuli vk 36 ja oli viikkojen nähden pienempi,istukan vajaa toiminta yms häiriöiden tuloksena. mutta meille mennäänkin sitten omaa tahtiin.
moni on kans tossa vauva uinnissa,me taidetaan käyä uimassa sitten omall ajalla kun neiti viel enemmä kasvais eikä olis niin herkkä kylmälle. jos vaikka esikoisen kans kävis tuol kylpylässä uimassa,äitil olisi sinne niitä rannekkeita.juurikin sama paikka missä henniv käy vauva uinnissa [:)]
meillä kans on jalat löydetty,käännytä ei.mutta kylkiasentoo pääsee kumminkin.mut treenausta ja jospa se viel kääntyis. ja ääntäkin löytyy,kiljahtelee ja kertoo omia juttuja paljon.

isänpäivästäki ollut puhetta,taidan kans seppäläs käyä mutkan.meil on jo noita isä boxereita ja mukikin.mutta saas nähä mitä keksii.. ja sitten alkaakin joululahjojen miettiminen ja hommaaminen.. huoh.

iitsu meil mahalten kans ei viihdy ollenkaa lattialla. kauhee huuto vaan alkaa.

mutta neiti simahti niin jos menis sitä aamupalaa ottamaa [:D]

Täältä tulee sitten taas jurputusta! Nimittäin oltiin sovittu anopin kanssa, että hän kattoo Neaa kun me käydään kylpylässä pulikoimassa. Kellonajoista oltiin puhuttu kyllä, niin tää on siellä ihan kyrpä ottassa että "mitä te sitä näin myöhään tuutte kun mä haluan vielä lähteä tanssimaan?" (Kylpylä sijaitsee siis puolen tunnin ajomatkan päässä ja oltiin ennen klo viittä siellä anoppilassa) Ei siis ollu innoissaan siitä, että SAA vihdoinkin hoitaa Neaa ja olla sen kanssa. Soittaa vielä perään, että tuutte sitte ennen yhdeksää nii mä kerkeen vielä lähteä. Muthan se sai sitten itkemään autossa ja huusin jo siellä taustalla, että käännytäänkö heti takasin. En tie kuuliko sitten, mutta tosissani itkin kun toinen ei ollu lainkaan ilonen koko jutusta vaikka oltiin sovittu tää etukäteen. Siinä sitte oma äitikin sattu soittaa ja jurputin sille koko jutun ja toki silläki pamahti päässä koko tilanne ja soitti mulle vielä aamulla miten se homma sit meni. Käytiin sit kuitenki sellanen nopee 2 tunnin kylpylässäoloaika eli ehkä reilu tunti altailla kun saunat ja pukemiset päälle ja nopee takas hakee Neaa. Ei siinä nyt kovasti kerenny rentoutuu ku koko tilanne oli päässä ja piti seurata kelloo koko ajan. Siellä se sitten odotti hame ja meikit päällä jo jalka oven raossa sanoen että "otetaan sitten joku kerta uudestaan" ja voinpahan sanoo että ei oo toista kertaa kyllä Nennua hoitamassa. Meni vähän maku koko naiseen [:@][:@] Tänään pitäis mennä käymään siellä alaikäisen poikansa synttärikahveilla, voi olla ettei hirveesti oo asiaa anopille

Hyvää sunnuntaita äidit!
Meillä on vasta viikon päästä neuvola ja fysioterapia, mutta ärsyttää jo valmiiksi. Viimeks oli neuvolassa puhetta tuosta vatsallaan viihtymisestä tai siis siitä kun ei viihdytä. Kerroin että neiti alkaa huutaa hyvinpian vatsallaan ollessa, johon neuvolan täti totesi että anna huutaa vaan, eikä heti saa mennä pois ottamaan... Minusta on kuitenkin väärin että jos vauva "pyytää apua", niin katselen vaan vierestä, että huuda siinä vaan en nyt viitti auttaa sua siitä pois! Ja tuskinpa se siinä mitään hysteerisesti itkien oppii.
Kyl on taas tänää pienet murheet, mut ehkä oon niin negatiivinen ihminen että aina pitää joku ärsytyksen aihe olla [:D] mutta jotain positiivistakin: IHANA ILMA!
mohomaha: mua kans jurppii anoppipuoli, harvakseltaan käy edes meijän muksua kattomassa (vaikka asuu kilsan päässä ja kulkee tästä ohi joka kerta kun kotoontaa pois lähtee) ja joka kerta kun on käynyt niin mulle jääny paskafiilis. Jutut on aina kuinka hänen lapsenlapset sitä ja tätä... Ja joka kerta tulee olo että me ei osata hoitaa lasta, eikä olla yhtään niin hyviä kun hänen OMAT lapset ja heidän puolisot! Voihan anopit sentään! Miks sitä oman äidin kans tulee aina niin paljon paremmin juttuun?

ärsyttävää käyttäytymistä mohomahan anopilta[:@][:@] 

mulla on tänään ärsytys päivä[:@][:@][:@][:@][:@] mua ärsyttää niin hemmetisti jotkut ihmiset!!! Tästä ainakin huomaa että omiaan puolustaa henkeen ja vereen[:D]

Poika on kasvanu syntymästään asti normaalikäyrien mukaan ja paino suhteessa pituuteen on ihanne.
SILTI jotkut näyttää olevan ottanu ihan tavakseen mollata meidän poikaa isoks ja lihavaks!! Ja itte nämä ärsyttävät ihmiset on tehnyt 2 kiloisia tyttövauvoja, jotka on nimenomaan syntynyt etuajassa ja ovat TYTTÖJÄ. Painaahan aikuisenakin pojat enemmän kuin tytöt!! Eikä vauvojen kuuluis edes olla mitään luikkuja!! Eivät edes ymmärrä että vauvoja on niin moneenlähtöön että tyhmää tuollanen vertailu. Enkä minäkään mene haukkumaan heidän pieniä tyttövauvojaan eikä kävis edes mielessä lähtee vertailemaan kun kaikki kumminkin kasvaa niin eri tahtia[:@] Miehen serkku jaksaa aina sanoa miten meidän poika ottaa kohta painossa kiinni sen 1 vuotiaan tytön, ja että sen tyttö painaa vuoden ikäisenä vaan kilon enemmän kun meidän poika[:@][:@] Ärsyttää niin aina sen vertailut kun sillä kumminkin jo KÄVELEEKIN se lapsi niin kai siltä sillon painoa TIPPUUKIN jonkun verran mitä meidän pojalle ei nyt tapahdu kun ei vielä liiku. Ja silläkin oli se lapsi syntyessään painanu hiukan alle 2kg niin mä synnytin sitten jättiläisen kun poika paino jo syntyessään sen 3950g niin siitä on pakko sitten isonaki tulla hemmetin lihava[:@][:@]

Ja toinen mun täti. "on kyllä ruoka-aikaan kotona olleen näköinen pikku porsas" [:@][:@][:@][:@]

[8|]onpas kaikilla ahistus-päivä... hyvä tulla sit itte tänne hehkuttaan[:D] ei sen kummempaa kun että oli vaan niin mahtavaa olla koulussa eilen ja tänään, ihan virkistynyt olo kun on muutakin tekemistä kun kotimammailu ja poijjilla meni hienosti kotosalla vaikka mies joutu herään aamulla aikasteen yövuoro-viikon jälkeen eikä ees mussuttanu vaik ei päässy viihteelle kun on viime kerrasta aikaa...[;)] ja ihanaa tulla kotiin ja napata pieni tissille ja nähä sen super-tyytyväinen naama

huuh, otan tavoitteeks etten rupee huonoks anopiks vaik joku sussu tulee vielä joskus ja vie mun pojan[:)] tai voihan sen joku jannukin viedä, eihän sitä tiiä[:D] summerwine, tosi v-mäistä meininkiä[:@] mä pelkään aina saavani kuulla vastaavaa mutta päinvastasesta, kun meijän poika on aika luikku. Ruokahalut on aina ollu hyvät ja kasvaa niinku pitää mutta on kai tyypiltään vaan pitkulainen[:D] Eikä vauvan koolla oo välttis mitään tekemistä sen kans minkä pitunen ja painonen aikuinen siitä kasvaa!

mohomahallahan mukavan kuuloinen anoppi...itselle ainakin tulisi tuollaisesta käytöksestä sellainen tunne että tanssit on tärkeämpiä kuin oma lapsenlapsi [&o]

kuulostaa tutulta summerwine... meillä kuullaan kans tuosta pojun painosta ja koosta...ja varsinkin kun koko ajan verrataan vähän reilu kuukautta nuorempaan serkkupoikaan. ja vaikka eipä niissä painoissa edes ole hirmu suurta eroa kun katsotaan mitä meiän poika paino 2kk iässä, 3kk iässä jne. ja mitä se pojun serkku painoi saman ikäisenä... eihän sitä ikäeroa siis paljon ole, mutta kyllähän se tässä vaiheessa näkyy aika paljonki se kuukauden ikäero. ja saahan sitä vauvalla vähän poskia ollakin! toiset vauvat kun on pyöreämpiä ja toiset sirompia, eikä se kerro mitään siitä miltä ne tulee aikuisena näyttämään. ärsyttää muutenkin tuo vauvojen vertailu kun (varsinkin anoppi...yllättäen...) sitä vertailua tehdään joka asiasta..."ai, eikö teiän poika nuku ulkona vaunuissa? kyllä se ja se ainakin nukkuu ja isänsäkin on pienenä nukkunut", "ai eikö se viihdy unipussissa? onpa kummaa kun kyllä sen serkkupoika nukkuu"...jne... *MUR*

no niin tulipa taas avauduttua...

sitten vähän mukavempiin asioihin... poju sai tänään taas pienen lahjapaketin tädiltä, sen miesystävältä ja mun serkuilta...siellä oli jos jonkunlaista kivaa ja sitten vielä aivan ihana tädin itse tikkuama viltti poitsulle... se oli niin kertakaikkisen ihana että en tiedä uskallanko edes ottaa sitä käyttöön ettei vaan mee pilalle [:D][:D] tykkään niin kaikista noista itse tikutuista jutuista kun ittellä ei meinaakkaan pysyä sukkapuikot käsis ni kiva saada muualta sitten edes vähän jotain tuollaisia...

No miepä hehkutan kanssa[:)] Mies otti pojan iltapäivällä mukaansa mummilaan, ja sillä reissulla ovat edelleen. Ihana vapaapäivä [:)][:)][:)] Aikaseks en oo saanu mitään, mut ihanaa vaan rötvätä sohvalla ja kattoa töllöö, vaikkei sieltä tänään oo mitään tullukkaan. Mutta on kyllä niiiin ansaittu tää päivä, koska miehellä oli viime viikko koeviikko, ja itse olin melkein 24/7 pojan kanssa, että mies sai luettua. Kaiken lisäksi mulle perjantaina tuli ikävämpi puhelu, jossa kerrottiin, että vaarini on nyt siirretty hoitokodista sairaalan vuodeosastolle, ja se on nyt sitten sen viiminen paikka[:(] Vaarin kämppää aletaan tyhjentämään ens viikolla. Aika hurjaa, ettei toisella ole enää kotia, eikä saa koskaan enää pukea omia vaatteita ylleen[:(] Kaiken lisäksi vaari ei varmaan tätä edes ymmärrä, vaan odottaa kotiin pääsyä, minne ei tule enää kuitenkaan koskaan pääsemään[:(] Olis nyt saanu lähteä edes kotona, mutta ymmärtäähän sen, ettei siellä hoitokodissa voida vuodepotilasta pitää, vaan sairaala on sitte oikeempi paikka. Elvytys kielto kirjoitettiin pari viikkoa sitten. Mutta se tästä, vielä on vähäsen vapaapäivää jäljellä, onneks sentään tän surun keskellä osaan nauttiakkin. Muuten sekois pää.

Huomenta!
Jamilta löyty eilen toinen hammas [:D] ekan vieressä nököttää...Eilen sain kokee sit että sen hammas on ihan pirun terävä!! auts..nänni oli ihan vereslihalla,multa pääs kiljasu ja itku ja poika eiku naureskeli[>:]tommosina hetkinä tuntuu että joskos sitä imetystä sit harkittis lopettavansa,vaan miten se lopettaminen tuntuu niin vaikeelta..[8|]..no sen hammas sit valvottikin viime yönä..20 Jami meni nukkumaan,oli ekan kerran jo 22 hereillä ja hirmusta huutoo..no syötin ja laitoin takas sänkyyn,ja aina kun sain laskettua sänkyn nii kitinä alko..23 annoin supon ja siitä unta riittikin 4 ja sit puol 8..Et onneks nukku(ja minäkin sain nukuttua)ees jonkin verran..

Nyt aamukahvit että silmät aukee kunnolla ja kattoon kohta muumeja Jamin kanssa[:D][:)]

Ja voi luoja Mohomaha tota sun anoppia!![:@]pistää vihaks sun puolesta..kuulosti ihan että se viihteelle pääsy ois tärkeempää kun oman lapsenlapsen hoitaminen...Siinä loppus anopilla vierailut mulla jos meillä olis tuollanen tilanne joskus,enkä antas hoitoon toiste.[>:]

Takaisin