Päivää pitkästä aikaa!
Onpas tänne tullut tekstiä ihan hulluna...
Eilen oli aivan karsee migreeni joka kesti iltaan asti [:@][&o] ja nyt on pää semmonen raskas mutta muuten olo ihan ok. Täytyy muistaa ens kerralla neuvolassa pyytää lääkäriltä kunnon dropit, ei tuohon mitkään panadolit kyllä auta.
Vauva-arki rullaa täällä omalla painollaan, kaikki sujuu hienosti ja äitikin on vielä järjissään, vaikka nyt on alkanut raskausajan unettomuuskausi [:@] toissa yönä ei tullut montaa hetkeä nukuttua ja se sitten kostautui eilen. Onni on ollut vähän räkäinen, joten yöunet on pojallakin olleet aika huonot parina yönä.
Tänään meinas käydä huonosti-eskarilainen hakematta... nukuin sohvalla kuin tukki ja kun avasin silmät, klo oli 12.58 ja poika on haettava tasan yhdeltä. Onneks mies oli päivätauolla ja lähti juoksemaan, päiväunilta heräs hänkin. Ne on tuolla päiväkodissa niin pirun tarkkoja, ettei saa myöhästyä minuuttiakaan tai alkaa maksut juosta.
Perjantaina meillä on 5vuotispäivä <3 ja lähdetään viikonlopuks sinne kylpylään!!! [:)] Odotan reissua ihan mielettömästi!
Mä en jaksa hirveesti reagoida ihmisten ohjeisiin, miten pitäis lasta hoitaa, imettää, antaa kiinteitä tms. Eiköhän meistä jokainen ole löytänyt omat tapansa ja jokainen hoitaa lasta varmasti hyvin. Meillä tuo Alepan hölösuu-kassatäti kyselee joka kerta että onko mulla maito riittänyt.. ja mä vaan vastaan että joo joo [:D] vaikka en oo enää imettänyt ikuisuuksiin. Mitä hittoa se sille kuuluu, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Ainut mihin oon nyt joutunut reagoimaan, on joidenkin ihmisten kamala taivastelu tästä meidän perheen lapsiluvusta... se pistää välillä niiiiiin vihaks [:@][:@][:@] Mitä se on keneltäkään muulta pois jos me halutaan paljon lapsia??? Enkä mä ole kenellekään tilivelvollinen mun elämästä ja meidän valinnoista! Kuitenkin lastenhankinta on niin henkilökohtainen asia, etten kehtaisi asiaa ottaa esille puolitutun kanssa. Kun mulla oli 3 poikaa, sillon hymyillen sanottiin, että on siinä hieno veljessarja, Onni kun syntyi, sanottiin huhhuh.... ja nyt sitten, nyt kysytään suoraan oliko vahinko ja onko uskonnollista taustaa!!! (Myös mies on törmännyt samaan töissä, vaikka tää on hänelle vasta toinen biologinen lapsi). Siis voi jumalauta, enhän mäkään kysele kenenkään seksielämästä tai uskonnosta koskaan mitään! Juu, EI ollut vahinko ja EI, meillä ei ole uskonnollista taustaa. Ja jos oliskin niin mitä se kenellekään kuuluu??? Huh, anteeks...nyt tuli tuutin täydeltä valitusta.
Nyt pitää mennä ruuanlaittoon ja sit vähän siivoilla-täällä näyttää melkein kaatopaikalta.
Päivänjatkoja äideille ja lapsille! [:)]