Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
[8|] Olipas postilaatikko täynnä! Aappa-pyyhe tuli ja se liberon hirvi myös. Hirvihän on paljon isompi kun luulin sen olevan! Kun taas pyyhe pienempi [:D]
Tulee kyllä noi hirven sarvet hyvään käyttöön, kun tuo iskee suuhun kaiken nii saa maiskutella sitten noita sarvia ja kutitella ikeniään niillä.

Kyllä nää viikot menee ihan kamalaa vauhtia! Voiko olla huomenna jo taas perjantai?! Neiti vetää päikkäreitä vieressä, kohta varmaan taas herää. Olen huomannut, että nukkuisi ihan hyvin parit pitkät päikkärit, jos jaksaisin vain lähteä lenkille. Mutta kun ei saa itsestään niin paljon irti, että lähtisi joka kerta ulos kun neiti vaikuttaa väsyneeltä... tässähän ei muuta kerkeäisi tekemäänkään!

Luulen, että jos jättää vaan ilmottamatta Kelaan työnteosta, Kela saa sen kyllä aikanaan selville, ja perii sitten tukia takaisin, pahimmassa tapauksessa korkojen kanssa... on se sen verran kaikkitietävä laitos. Itse tulen tekemään töitä tässä syksylläkin, mutta saan sitten palkan suoraan käteen.

Jaahas, neiti heräsi[:)]

Heippatirallaa! Onkos muilla jo alkanut hampaita tulla?? Lucalla on nyt puhjennut muutamapäivä sitten kaksi pikku hammasta alas. Kohta ei olekkaan enään hampaaton ukkeli. 

no heippa !!

Täällähän me ollaan reissussa vieläkin..huomenna kaiketi oisi tarkotuksena lähteä kotin ajamaan,jos vaan jaksan..[8|]huoh..mitähän siitäkin tulee..tullessa toi jamppa nukku 7-8 tunnista ehkä puolet..olipas hauskaa siis..[:D]..Tää on just tätä mun tuuria että oon flunssasena kun oon päässy jossakin käymään,tai siis kotoo pois..
Eilen soittelin miehelle illalla,nii tää oli kattellu ja vertaillu talopakettien hintoja[:-]uu,on siis tajunnut meidänkin miekonen että isompi kämppä alkais olla tarpeen[:D]Eli tästä opimme sen,että miehet kannattaa jättää viikoks yksin himppeen,nii johan alkaa tapahtuun,heh[:D][:D]

Jami on kyllä melkonen hymypoika[:)]Ei voi kun kehua tuon käytöstä reissussa..aina suu virneessä,vaikka vähän väsynäkin..ja joka paikassa kuulee vaan kehuja,että "ompas se rauhallinen ja kiltti poika"(ihana kuulla omasta lapsestaan kehuja[;)][:D])..On toki itkettykin,mutta vaan sillon kun oikein kova nälkä on ehtiny tulla tai kun liian väsyneeks toinen on kerenny mennä..[:)] Ihana käydä eri paikoissa kylässäkin ja kaupoilla jne,kun ei tarvii kiukkukallen kanssa olla liikenteessä...
kerää varmaan vaan voimia,että jaksaa kotona marista[;)][;)][:D][:D]

Ja minä oon niin saanu nukuttua,tää on niin herkkua!! kaks kertaa yössä vaan syödään vellien alottamisen jälkeen,jatkuispa tää tahti kotonakin[:)]

Juups,mutta nyt autoo putsaamaan,että kehtaa sillä huomenna lähtee kotio päin..[8|][>:][:D][:D][:)]

Mohomaha; Se pyyhehän tuli sulle nopeesti?! oliskohan mullakin sit paketti oottamassa[:)][:)]

mohomaha, meillekkin tuli tänään Liberolta hirvi ja ainakin äiti ihastui siihen [:D]! Voin hyvin kuvitella, että myös neiti tykkää siitä, kun rapisee niin veihättävästi ja sitten ne sarvet vielä sopii hyvin pureskeluun.

Mulla ei ainakaan vielä ole mitään paloa vielä töihin palata...

Meilläkin oli tänään libero hirvi päivä[:)] Oli poika siitä kyllä innoissaan, unohti kaikki vanhat lelunsa saman tien. Hirvelle tuli nimeksi herra Hirvonen, pakkomielle nimetä kaikki lelut[:D]
Ja onnittelut Tyttö Koolle! Kävinkin noi ultra uutiset vakoilemassa tuolta ens vuoden puolelta, kun ei tänne ilmestynyt kuin Onnin neuvola kuulumiset[:)]

Tyttö koo, kyllähän se nega oli helpotus[:)] silti vielä vähän epäilyttää että josko oiskin[8|] en oo tajunnu noita testien saloja, kun niissä lukee että antaavat tarkan tuloksen jo parin päivän päästä menkkojen pois jäämisestä, mutta kun ne menkat pitäs alkaa vasta kahen viikon päästä kun oli vasta loppunu sillon päivää ennen kun se kumi meni hajoamaan. Että en nyt vielä kumminkaan usko noita tuloksia ihan sata varmana[:D] Maanantaina teen uudestaan ja tiistaina olis sitte se kierukan laitto.

Mullekki tuli tänään se aappa pyyhe[:)]! Ja innostuin tilaamaan liberolta sen hirvenki mistä kaikki täällä puhuu[:D] Pitäähän ne pisteet johonkin käyttää.

Mä haluisin jo töihin, tai ainakin käydä jo välillä[:D] Nostan hattua niille jotka meinaa olla kotosalla sen 3 vuotta. Mun pää ei kestäis olla aina vaan kotona niin kauaa[:D] Ehkä sitten jos sukulaiset ja kaverit asuis lähempänä ja näkis heitäkin välillä..

äläs nyt summerwine pelottele mua kun päässä pyörii ajatukset olla pitempääkin kotona [:D] jos sit ens syksynä alkais tekee seuraavaa nii eihän sitä järkee töihin oo mennä, ja sit ollaan taas samas tilanteessa kun nyt ja montakos lasta sit vielä? [:D][:D]

Henniv: varmaan odottaa suakin se pyyhe. Ihailen tota että ajelet yksin autolla poitsun kanssa. Mä en ajais yksin ees ilman muksua kun 10km säteelle (mielälläni en mutta pakosta kyllä) [:D] Saati sit että joku huutelis takapenkillä [8|]

jann: meillei hampaita vielä näy, mutta kutittaa ikeniä selvästi kun mupeltaa huulia ja kieltä niihin...

ALKUPERÄINEN: Nuori äiti

Meillä on nyt toi 3kk neuvola takana ja Jemina oli oikein reippaana siellä! Jutteli ja kikatteli vaikka kuinka paljon. Rotarokotekkin maistu ihan hyvältä, mut ootappa vaan kun täti tuikkas piikin reiteen! [:(] Niin lohduton itku alko ja Jemina painautu ihan muhun kiinni ja tarttu mun paitaan eikä meinannu millään päästää irti. Just kun sain toisen rauhottumaan niin eikun uutta piikkiä vaan toiseen jalkaan.. Mullakin ihan tuli itku kun ei Jemina koskaan itke [:(] Nyt nukkuu jo pitkälle toista tuntia päikkäreitä. 4kk neuvola ja lääkäri onkin sit jo ihan uudessa paikassa kun meillä on se muutto kuun lopussa [:)]

Viikonloppu meillä meni niitä Jeminan kummitädin ja sedän häitä juhliessa ja sunnuntai olikin sit ihan lepopäivä. Eipä tässä sen kummempaa. [:)] Tänään olis meillä tiedossa vähän siivoilua ja ulkoilua ja nakkisopan keittoa! Jossakin välissä täytyis tehdä Jeminalle noista perunoista, bataateista, kukkakaalista ja mangosta soseita. Voi olla kyllä että siirtyy huomiselle, mutta mitäs se! Ainiin ja tänään illalla täytyis vielä ehtiä anoppilaan kyläilemään ja huomenna jos sitä vaikka noiden soseiden teon lisäksi kävis pyörähtämässä kirpputorilla ja sit illemmalla Jeminan tosi parhaan ystävän Benskun 1kk luo kylään! Meidän soon to be kummipoika, Jeminan toisten kummien poitsu <3 Kiitos ja kuittaus! [:D]

Hei! :) Luin aijemmin kun olit kirjottanut tänne jostain omakotitalosta,tein mummon ja vaarin entisestä. Tai,että mummo myis sen teille. Nytkö sitten muutatte sinne? [:)]

no nyt se mies on sitten kipeä[:D] onko tää nyt reilua että mä siivoan ja teen kaiken, myös kipeänä ja miehellä on sitten vissiinkin joku oikeus vaan maata sängyn pohjalla tekemättä mitään, kun sillä on kumminkin vaan sama flunssapöpö mikä mullakin oli[:D][:D]?? miehet, huoh!

äsken kävin lenkillä ja huomasin taas että mun vaunut oli tuolla alakerran varastotilassa taaas kerran heitetty miten sattuu ja nyt siinä on se "ohjaustanko" ihan mutkilla ja muutenki kolisee ja pelotti kokoajan että ne hajoaa käsiin[:@][:@][:@]  pari kertaa aiemminkin vaunuille on vaan mystisesti sattunu jotain pientä,millon koppa on alhaalla kun mä jätän sen aina ylös ja muutenki kaikkea pientä rempattu niissä, huoh.

Tulee ihan opiskeluajat mieleen, kun kaappasin läppärin (ja tytön) kainaloon ja menin makkariin sängylle makoilee ja surffailee radion pauhatessa [8D] Nea nukahti tohon viereen... Ja syy on siis se että isäntä siivoo, imuroi ja moppaa muuta kämppää kun me vietetään luppoaikaa [:D]

Oltiin tänään taas vauvabicissä ja nyt oli tosi kivaa [:D] Oli hauska kun vauvat oli keskenään jonkin aikaa lattialla mahallaan, kaikilla kaula pitkänä että heiii mitä te teette siellä, kun mammat vaan nosteli koipiaan ja tanssi piirissä apinan raivolla [:D][:D] Ens viikolla ois kuulemma afrotanssia mammoille ja muksut kantoliinaan tai johonkin, mielenkiinnolla odotan mitä siitäkin tulee!
Nea tarttu lopussa yhtä Jesse-poikaa lujasti puserosta kiinni eikä meinannu päästää irti [:D] Taitaa punatukkaset pojat viehättää meiän neitiä [;)]

Sitten koirat karkas takapihalta aidan läpi toisten koirien kimppuun [:@] Sain ihan sydärin kun kuulu vaan kauheeta huutoo ulkoo ja kun tajusin että nyt on meiän koirat osallisena [>:] Luojan kiitos ei naapurin koiralle käyny mitää, omistaja oli sen ottanu syliin mutta sen toinen koira karkas. Kaikki käänty loppujen lopuks hyvin, mutta varmaan sai naapurin koirat traumoja ja minä petyin omiini toden teolla. Kellekkään ei kuitenkaa käyny mitenkää hullusti ja varmaan naapurisopukin säilyy jatkossa. Pitää kehitellä jotain aitaa pitävämpää, kun näköjään siitäkin voi vaan mennä läpi [>:] Oli se vaan kauhee tunne tajuta tilanne, että nyt on omista kyse!

Hyvää perjantai-iltaa mammoille ja vauvoille!

Jemina nukku tänään oikeen ennätyspitkään! Se kävi illalla nukkumaan joskus 23 aikaan ja heräs aamulla noin 9.30, hetken se jutteli ilosesti yksinään kehdossa kunnes nukahti uudestaan ja 11.40 mun oli pakko mennä se herättämään kun menee muuten koko päivärytmi ihan sekasin ja oltiin lähdössä kirppiskierrokselle [:D] Oli kyllä tosi harvinaista herkkua löytää itselle kasa vaatteita! En kyllä sitten muista milloin olisin viimeks itelle ostanu. Sen sijaan oon keskittyny ostamaan vaan lastenvaatteita [:D]

Voi luoja miten mä jo odotan sitä meidän Thaimaan-matkaa! Mä niin haluun päästä jo sinne lämpimään ja lupaan maata melkein joka päivä jossain hieronnassa tai kasvohoidossa tms.. <3 Syödään hyvin ja shoppaillaan [:)] Jeminan passi täytyy vaan muistaa hakea tarpeeks ajoissa.. Eipä siihen nyt kyllä ihan hirveitä aikoja muistaakseni mene..

summerwine: Meillä on nyt käyny ihan toistepäin! [:D] Mies nyrjäytti eilen nilkkansa töissä ja sanoin sille sitten, että on tän perjantain pois töistä ja lepää kun ens viikolla sen olis oltava kunnossa (sotaharjoitus), mutta tää sanoikin ettei halua ottaa sairaslomaa. Lupasi käydä tänään töihin mennessään työterkkarilla näyttämässä sitä jalkaa ja pyytämässä kyynärsauvat, jotta olis helpompi liikkua. Soitin sitten sille ja sanoin, että pyysithän ne kyynärsauvat "No en pyytäny ku se olis sit varmaan kirjottanu mulle sairaslomaa" [:D] Voi huoh!

Määkin tilasin sen hirven olisko ollu toissapäivänä! Kiva kuulla et lapset on siitä tykänny [:)]

Tyttö Koo: Ihanaa kuulla että siellä masussa kaikki hyvin!! [:)] Tuuhan sit kertomaan ja purkamaan raskausolosi ja ajatuksesi myös tänne!

Pikkuhiljaa täytyis varmaan alkaa järjestelemään noita muutto-asioita niin ei jää kaikki viimetippaan! Nää lähtee nyt kaupan kautta vaarin haudalle viemään kynttilän ja kukkia ja sit kotiin uimaan ja saunaan!

nuori äiti, milloin ootte lähdössä thaimaaseen[:)]? me ollaan lähdössä alkukeväästä bulgariaan ja tuntuu että aika suorastaan matelee[:D]

on tuo mies oikeestaan aikas ihana[:D] vaikka on kipeä niin on innoissaan jo reilun tunnin opettanu pientä kierähtämään[:D] ja kyllähän tuo näyttäs jo ymmärtävän taktiikan[:)] <3 meillä viimeks neuvolassa täti oli ihmeissään kun ei vielä edes yrittäny kierähtää[8|] niin ajateltiin nyt sitten opetella niin osaa seuraavalla kerralla[:D]

*muoks* oon niiiin kade jos nuorella äidillä on kotona uima-allas[:D]

hei, mistä se aappa-pyyhe löytyy sieltä liberokerhosta? (oon niin toope että en löydä) oliko se minkä kokoinen?
täällä saatiin jo se maajoukkuepuku ja voi vitsit että oli ihana [:)] ensi kesää ja jalkapalloa odotellessa [:)]

sen aappa pyyhkeen sai keräilemällä liberon hoitotuotteita ja postittamalla liberolle kuitit niistä viimekuun loppuun mennessä, joten ei ole enää voimassa se[:)] 

Missäköhän vaiheessa pituuskasvu lopahtaa vähän hiljasempaan tahtiin? Mä kuvittelin, että 68 menis vasta jouluna mutta niitähän käytetään jo nyt... Ei seiskanelosetkaan oo mitään liian isoja, että niitäkin voi käyttää jo nyt, vaikka nyt hieman reiluja on. Tuli vaan tosta maajoukkuepuvusta mieleen.

Nea on nukkunu ulkona jo 2½ tuntia eikä vieläkää tunnu heräilevän [8|] Olihan se tossa peräti tunnin valveilla 12 tunnin yöunien jälkee [:D]

Jamille on tullu eka törö suuhun <3[:)][:)] Wuhuu..saa nähä miten imetyksen käy,nimittäin mä en ainakaan halua että mun nännejä aletaan purra..auts..[:D]

Henniv täällä on nännien pureminen aloitettu...aiiijjjjj. No ehkä nyt on tilanne vähän rauhoittunut, kun toinenkin hammas puhkesi alas niin ei oo niiiin kauheeta puremis tarvetta.
Jonkun kerran on purassu niin ite olen sitä säihkähtänyt, kun yhtä-äkkiä pikkunen hammas on tississä kiinni. Äiti huudahtaa et aiiiijjjj ja lapsi säikähtää äidin huutoo ja huutaa sit kans
Nyt pitää vaan keskittyä enemmän imettämiseen, jos samalla katsoo töllöö niin saattaa tulla purruksi hyvin kuitenkin oppii lopettamaan imetyksen ajoissa ennen tissillä leikkimistä.
Ajattelin kuitenkin varalta käydä hommaamassa rintakumin, jos innostuu enemmän niin pureskelemaan niin ois jotakin suojaa nänniparalla.

Takaisin