no heippa !!
Täällähän me ollaan reissussa vieläkin..huomenna kaiketi oisi tarkotuksena lähteä kotin ajamaan,jos vaan jaksan..[8|]huoh..mitähän siitäkin tulee..tullessa toi jamppa nukku 7-8 tunnista ehkä puolet..olipas hauskaa siis..[:D]..Tää on just tätä mun tuuria että oon flunssasena kun oon päässy jossakin käymään,tai siis kotoo pois..
Eilen soittelin miehelle illalla,nii tää oli kattellu ja vertaillu talopakettien hintoja[:-]uu,on siis tajunnut meidänkin miekonen että isompi kämppä alkais olla tarpeen[:D]Eli tästä opimme sen,että miehet kannattaa jättää viikoks yksin himppeen,nii johan alkaa tapahtuun,heh[:D][:D]
Jami on kyllä melkonen hymypoika[:)]Ei voi kun kehua tuon käytöstä reissussa..aina suu virneessä,vaikka vähän väsynäkin..ja joka paikassa kuulee vaan kehuja,että "ompas se rauhallinen ja kiltti poika"(ihana kuulla omasta lapsestaan kehuja[;)][:D])..On toki itkettykin,mutta vaan sillon kun oikein kova nälkä on ehtiny tulla tai kun liian väsyneeks toinen on kerenny mennä..[:)] Ihana käydä eri paikoissa kylässäkin ja kaupoilla jne,kun ei tarvii kiukkukallen kanssa olla liikenteessä...
kerää varmaan vaan voimia,että jaksaa kotona marista[;)][;)][:D][:D]
Ja minä oon niin saanu nukuttua,tää on niin herkkua!! kaks kertaa yössä vaan syödään vellien alottamisen jälkeen,jatkuispa tää tahti kotonakin[:)]
Juups,mutta nyt autoo putsaamaan,että kehtaa sillä huomenna lähtee kotio päin..[8|][>:][:D][:D][:)]
Mohomaha; Se pyyhehän tuli sulle nopeesti?! oliskohan mullakin sit paketti oottamassa[:)][:)]