AnAnAtS sama "vika" täällä. Menkkoja ei ole yli kuukauteen ollut (syön minipillereitä ja imetän) ja miehelle oon valitellu et menkkamainen olo mahassa. Lauantaina tein testinkin, mut negaa näytti! Hyvä, kun otit asian esille:) Taitaa siis tosiaankin olla ihan yleistä vaivaa
Aloitin uuden harrastuksen (menee max. 2h matkojen kanssa) ja sieltä on pitänyt välillä tulla kesken pois, kun tyttö on huutanut suoraa huutoa ÄITIII tissiä. Ei pullo kelpaa ei. Jotakin äiti ikävää lie, kun lähtiessä olen aina hyvin imettänyt ja mies poissa ollessani antanut vielä sosettakin, joten ei periaatteessa tunnissa pitäisi niin kauhee nälkätulla. Kotiin, kun tulen ja alan puhumaan niin tyttö rauhottuu jo sillä.
Jotenkin olen jo hyväksynyt etten voi yksin oikein minnekään lähteä. Ehkäpä sitten 6 kk jälkeen, kun enempi tulee kiinteitä kuvioihin niin vois vähän pidempään pois olla
"Masennuksesta"... elokuussa yhtenä päivänä, kun oltiin mökkeilemässä niin romahdin ihan "totaalisesti". Itkin vaan koko päivän ja huomasin olevani todella väsynyt. Jonkin aikaa olin ollut tosi katkonaisilla yö unilla ja siitä seurasi
unettomuus ja joku ihme yli pirteys aamulla vaikka en ollut nukkunut juuri mitään. Ei sitä näköjään huomaa omaa väsymystään ennen kuin on ihan tööööt. Mieskin oli hieman ihmeissään ja sanoi miten ei ollut huomannut miten väsynyt olin. Enkä itsekään sitä itselleni myöntänyt vaan luulin olevani yli ihminen joka jaksaa ja jaksaa ilman apua.
Sain onneksi siskoni auttamaan vajaaksi viikoksi ja se
viikko teki ihmeitä. Mielialanikin parantui ja
nauroin kunnolla ensimmäistä kertaa kunnolla
synnytyksen jälkeen, kun jotain "tolloiltiin"
. Unikin alkoi sitten maistumaan
Pelkästään toisen ihmisen seura tekee ihmeitä, nauru parantaa:)
ELI tosiaankin kannttaa pyytää apua vaikka kuvitteleekin pärjävänsä. Ei välttämättä ole helppoa myöntää ulkopuolisille olevansä väsy.
Hankalaa tosin avun saaminen voi olla, kun jokaisella on omat elämänsä elettävänä ja matkatkin voi olla esteenä. Onneksi siskollani ei ollut koulu kerennyt alkaa ja sain hänet avuksi