Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei noista koodeista. Jos haluaa vähän huojata niin ne pystyy laittamaan pari kertaa uudestaan saman koodin. Ainakin mulla toimi!

Onko teillä käytössä Aventin pulloja/tuttipäitä? Maiskuttaako vauva syödessään? Syötetäänkö me jotenkin väärin kun kuuluu kunnon maiskutus kun poika syö[8|] Siis ihan sellainen että ilmaa menee varmasti vatsaan! Hotkii muutenkin niin siitä että hyvä ettei tukehdu, vaikka ykköset käytössä tuttipäistä.
Isompien kanssa käytettiin "tavallisia" tuttipäitä niin ihan noviisi noiden Aventtien kanssa[:)] Onkohan noihin olemassa vellipäitä vai meniskö velli esim. niistä kakkosista?

No meillä menee max 5 vaippaa päivässä, siis siinä mukana tuo yövaippa. Eli meillä menee vaippoihin euro päivässä, joka ei musta ole niin paljon, että alkaisin kestoilemaan ja varsinkin, kun en pyykinpesusta muutenkaan tykkää. Liivinsuojat on kestoja, koska musta ne on todella paljon parempia kuin kertakäyttöset.

Mutta heiiii.. täällä loppu imetys ja nyt alko laihdutus.. tervetuloa vanhaminä <3

Annas katusutariina mitä kestosuojia käytät? Mulla ollut Ainun, ohuita fleecesuojia ja hamppusuojia ja kaikki tuntuu aina märältä heti kun kastuu.
Ainoat kertikset jotka hyviä on Natusanin, niitä vaan menee aika paljon ja ei ole edullisia nekään..

Mä itseasiassa ostin huuto.netistä noi kestosuojat. Mulla ei ihan hirvesti tuota maitoa valskannut, niin ainakin mulla noi riitti ihan hyvin. Ja juu, samaa mieltä ollaan noista natusaneista, että ovat parhaita/kalliita. Laitan linkin niistä kestoista, keneltä mä niitä ostin.. Mä tykkään nimenomaan noista kuoseista [:D][:D][:D]

http://www.huuto.net/kohteet/imettajalle-kesto-liivinsuojat-8-kpl-hello-kitty-b/151507499

Olikos se natusanin sellanen vihree laatikko? Ne oli minustakin parhaita niin kauan kun niitä käytin.

Meillä vaihetaan vaippa suurinpiirtein joku 3-4 tunnin välein ja yöllä ei vaiheta. Tietty jos kakkaa pukkaa jossai välissä nii pakkohan se on vaihtaa [:D] Ostan niitä liberon maxi-pakkauksia joka maksaa jonku 13€ ja onkohan siinä 60 vaippaa? ...puoltoista viikkoo pärjätään siis karkeesti arvioituna ja reilu euro päivässä.

Koiralta vedettiin hammas pois, tyhjennettiin anaalirauhaset ja sai vielä antibioottikuurin tassuihin. Nyt sitte toheloidaan tötterö päässä ympäri taloo ja eilen oli vielä ihan aineissa, hyvä että pystyssä pysy [&:]

Vauvabicciin pitäis kohta lähtee, mutta kun neiti nukkuu vielä! Täytyy kai päästää koirat ulos nii se havahtuu sieltä...

katusutariinalle lykkyä pyttyyn [:D] mulla tulee varmaan parku kun lopetan imetyksen[8D] noi kestoliivinsuojat ois kyl hyvät, mä sain synnärillä yhet kappaleet myllymuksujen suojia mut en oo hankkinu lisää. menee hirveesti noit kertasuojia, mulla niin tursuaa välillä maito.. pitäs hankkia/tehä itte kestosuojia, vähän ristiriitasta ekoilla kestovaippojen kans ja nois käyttää kertiksiä

Lokakuista PERJANTAITA arvon äiskät ja vauvat [:)]

Tajusin tuossa, et Liberolla kävi moka mun pisteiden kanssa.. Vaikka ne ei muka toissapäivänä hyväksyny mun pisteitä, niin sinne vaan ne on ilmeisesti tilille tallentunut! Mulla oli "rehellisesti" kerättyjä pisteitä yhteensä 1185p, eilen naputtelin noita koodeja niin monta kutakin koodia kerrallaan kun vaan antoi lisätä ja joista karkeasti arvioiden tulis yht joku 700-800p, mut mun tilillä olikin 3200 ja rapiat?? [:-] Vaikka mun laskujeni mukaan siel ois pitäny olla about yht 2000p.. Siksi siis sain tilattua sekä hirven, että pupurievun! [:)] Nooh, jos asialle ei tehdä mitään ja molemmat tilaukseni sieltä tulee, niin en mä valita!

Meillä vaihdetaan vaippaa päivästä ja paskanmäärästä riippuen 4-7krt (sis yövaipan) päivässä, Liberon maxipakkauksia ostetaan mekin, 3 kokoa on suurin joku 88 vaipan pläjäys.. Kestoilemaan en alkanut edes kotona päivisin, kun tajusin että poika saattaa paskoa viisikin kertaa päivässä.. [:'(][:D] Nyt toki rauhottunu vähän vatsa, enää paskotaan 3 krtaa! [:D]

Liivinsuojista, parhaimmiksi olen todennut Liberot! Mulla Natusanin liivinsuojista jää se tarra kiinni liiveihin -eikä lähde edes pesussa [:@] ja koska mulla toinen tissi falskaa aina kun toisesta imetän, niin ne on ihan läpimärät hetken päästä.. Ainun suojat ei pysy paikallaan, niistä se tarra rullaantuu kasaan ja loppu onkin arvattavissa.. Mutta Liberot, ne pysyy paikallaan, ne myös imee ja näin ollen mun mielenrauha kaupoillakin on taattu [:)] Toki halpoja ne ei oo....

Nuorelle Äidille onnea talohankkeesta! [:)]

Mites muuten te, jotka poltitte ennen raskautta -tai vähän sen aikanakin, tai lopetitte raskauden aikana tai synnytykseen (niinkuin minä), ootteko pysyny polttamatta vai jatkanu? Mä oon ollut 3kk nyt polttamatta! ..tai yhden maistoin tuossa muutama viikko sitten ja totesin, ettei tartte enää maistaa [:'(] Tuli huono olo ja maistui ihan skeidalta! Mut silti haikailen välillä sellaista "omaa hetkeä" kun Roni on unilla, että kahvikuppi ja tupakka ja raikas syyssää..

Näin muuten unta viime yönä, että olin terkkarilla ja samaan aikaan huonees oli myös mohomaha, me molemmat tehtiin raskaustesti -sun oli negatiivinen mut mulla oli kaks viivaa siinä! Aloin siin unes ihan tolkuttomasti itkemään, et en haluu viel toista ku haluun töihin korottamaan mun päivärahoja kun en aborttiakaan halua tehdä..
Uni tulee varmasti alitajunnasta, koska mulla on pieni pelko että oisin taas raskaana.. Menkkoja ei oo ollu vieläkään -voi johtua imetyksestäkin- mut silti alavatsassa nippaillu ilkeästi, suklaata tekee mieli, meetvurstin haju kuvottaa (normisti mun herkkua) ja sellasta pientäkivaa.. Niin ja pillitän taas ihan kaikelle! Joojoo, selviäishän se testillä, mut kun en uskalla!! [8D]

Nojuu.. Josko sitä menis tekemään Ronille soseita, kun se nyt päättikin näköjään nukahtaa pidemmäkskin aikaa aamulenkin yhteydessä.. [:)]

Mukavata viikonloppua! [:)]

jensas, meillä on menossa jo kakkoset noissa aventeissa.. ettei luputtaminen johtuis siitä että tarviis jo vaihtaa isompaan kun ei saa tarpeeksi nopeasti ja tarvittavaa määrää kerralla kun siinä kumminkin on vain yksi reikä? Olettaen siis ettei teidänkään pieni ole enää kuukauden vanha[:)] Me käytettiin ykkös pullotutteja kuukauden liian kauan ja sillon just poika maiskutteli ja yritti ryystää sitä maitoa siitä ja vähän hermotki tais mennä kun ei saanu niin äkkiä ja paljoa kun olis halunnu[:D] Sitte vasta tajuttiin vaihtaa isompaan kun huomasin tosiaan tossa aventin paketissa lapun jossa lukee että se ykköstutti on 0-1kk, kakkostutti 1-3kk, ja kolmostutti 3-6kk. Me kyllä meinattiin että käytetään tätä kakkostuttia kumminkin 4kk:n asti kun tosiaan otettiin ne käyttöönki vasta kun poika oli 2kk.

Ja on niihin olemassa erikseen vellitutit, alkaen 3kk:sta ylöspäin. Me tilattiin niitä jostakin netistä, googlettelemalla varmasti löytyy[:)]

Mulle iski eilen aamulla ihan kamala räkätauti!! En ala!! Pitää nyt peukkuja pitää ettei vaan pieneen tartu[8|] On tää kyllä ärsyttävää kun haluis levätä niin ei voi kun pieni haluaa tuntitolkulla valvoa ja tössöttää[:D][:D] Tein jopa eilen ruokaakin jne. Ihan mielenkiinnolla odotan milloin mieheen tarttuu niin makaako se sitten just vaan sohvalla ja odottaa passausta kun minäkää en sitä oo saanu[:D]

Kiitos linkistä summerwine, pitää miettiä viittiskö vielä kokeilla tuota mallia kun ei hinnalla pilattuja olleet.

Siis niistä kakkosista jos antaa poika meinaa tukehtua kun imee niin ahnaasti[&:] Saa vetää pulloa vähän väliä pois kun kakoo ja saman maiskutuksen saa aikaan niilläkin[:D]

Mä olen ollut viikon verran ihme nuhataudissa, aamuisin ja iltaisin kurkku kipeä ja tukossa mut päivällä parempi. Pienellä oli nuhaa onneksi vain pari päivää, mies sen sijaan "ollut tulossa varmaan kipeeksi" siitä asti kun itse sairastuin[:D]

Taatu: Ai siinä 3-koossa oli niinkin monta vaippaa, siinä tapauksessa päivä€ on alle euro. Mulla ei tällä hetkellä oo sitä pakettia nii en voinu kattoo siitä. Jaa että mä tein unessas negan [:D] No hyvä! Ehkäsylaastari siis toimii hyvin [;)]

Meiltä jäi se bicci nyt välistä kun sain just Nean lähtövalmiiks nii se prkl alko paskomaan nii ei oltais keretty enää eikä sinne oo järkee myöhäs mennä kun kestää vaan puol tuntii.

Mikä ihmeen vaihe meillä on menossa, kun ittekseen ei viihytä ei yhtään!! [:@] Itku ja parku tulee heti kun laskee tytön jonnekkin. Syliin pitää päästä nii ollaan taaas tyytyväisiä. MikämikämikäMIKÄ?

Lokakuu. Minne kummaan tää aika oikein juoksee! Ja perjantaikin taas...[:)] Neiti nukahti päikäreille sohvalle, jes, hiukan omaa aikaa. Tänään saan omaa aikaa myös ihan oikeasti, kun mennään uuden äitikaverin kanssa jumppaamaan[:)] Ajattelin pyörällä mennä, viimeksi varmaan kolme vuotta sitten on tullut poljettua sillä, mutta kaippa sen taidon osaa kun kerran on oppinut[:D]

Ja jihhuu, eilen kävin vaa'alla ihan vaan koiraa ja vauvaa punnitsemassa, ja siinä samalla sain iloisen yllätyksen kun omakin paino oli edellisestä punnituksesta laskenut muutaman kilon! Jäljellä enää 3 raskauskiloa!![:)][:)] Ehkä ne yhdet ihanat edelliskesän farkut vielä joku päivä menee jalkaan!! Ihan kiitettävästi tässä on kyllä tullut liikuttua viime aikoina, joten kai se jossain alkaa näkyä. Vaikken millään kuurilla olekaan, kun imetän kuitenkin.

Meillä oli eilen kerhossa valokuvaus. Ihan hyvin meni ryhmäkuva, ja vielä saatiin äiti-vauvakuvakin otettua, joskin melko totinen vauva oli kuvassa... mutta sitten kun olisi pitänyt ottaa neidistä söpö vauvakuva ihan itsekseen, niin siitäkös parku alkoi. Ja monesti yritettiin, ja aina vaan itku tuli kun tultiin kuvaushuoneeseen!! Joten ei tullut sitten meidän neidistä vauvakuvaa[:D] Otettiin kerhovauvoista yhteiskuva, kaikista neljästä paikallaolleesta, oikea karjukerholaisten kuva, kun kaikki neljä masullaan rivissä huutavat suoraa kurkkua[:D][:D][:D] Vauvaparat, äideillä oli hauskaa. Mielenkiinnolla odotellaan kuvia[:D] Taisi olla sen verran pelottava kuvaajasetä (kunnon resupetteri mies, haisi tupakalle ja hielle ja ehkä vähän vanhalle viinalle niin että haju oli täyttänyt koko huoneen) että en ihmettele meidän neidin reaktiota! Ehkä ensi kerralla kannattaa kuvaamosta lähettää nainen kuvaamaan vauvoja, voisi onnistua paremmin!

Mutta semmosia. Neuvola-aika piti olla keskiviikkona, mutta sitä siirrettiin ensi viikkoon jonkun tietokoneongelman takia...

Koira lähtee taas viikonlopuksi vanhempieni kanssa mökille. Pääsee sinne remuamaan vanhempieni koiran kanssa, saa olla taas vapaana saaressa koko viikonlopun. Kivaa vaihtelua sille[:)] Itse ei viitsitä sinne enää tässä syksyllä mennä, sen verran viileitä on ilmat ja mökissä ei sähköä. Joten mieluummin vauvan kanssa ollaan ihan kotona.

mohomaha meillä neiti ei pienempänä viihtynyt yhtään yksin... ehkä reilu kuukauden päivät on sitten viihtynyt tosi hyvin. Tai niin kauan kun joku on siinä vieressä tai ainakin lähellä. Jos lähtee pois huoneesta, niin ei mene kauaa kun alkaa kitinä. Paitsi jos on joku kiva soiva lelu soimassa. Tosin on sellaisia hetkiä, ettei viihdy itsekseen mitenkään. Ehkä teidän neiti kaipaa vaan hellyyttä, joku sellainen sylivaihe menossa[:)]

Kiitos kaikille talo-onnitteluista![:)]

Meidän Jemppa-Leena on huomenna 3kk vanha! Iso tyttö jo<3 Miten tää aika kuluukin näin nopeean?? Vastahan sitä oltiin pusertamassa näitä lapsi maailmaan! [:D]

Meillä käytetään ehdottomasti liberoita. 2 koko tällä hetkellä käytössä. Pampersista tuli tosi pahat ihottumat ihan hetkessä! Samoin huggies-vaipoista. Molemmat paketit annoin sit Jeminan kummitädille kun se viel ootti poikastaan. [:)]  Sekin täytti toissapäivänä kuukauden! Huh hUh! Sitten taas asiaan.. Vaippoja meillä kuluu sellanen 5/pvä sis. myös yövaipan [:)]

Liivinsuojina mulla on toiminu ihan hyvin noi Rainbown kerttikset.

Taatu: Mä poltin ennen raskautta ja pikkuhiljaa sain lopetettua niin et rv 12 en polttanu enää ollenkaan. Melkein koko raskauden ajan teki mieli, mut sain hillittyä himoni [:D] Joitakin viikkoja synnytyksen jälkeen otin sitten ja poltin yhden ja maistu kyllä niin pahalta ja tuli huono olo ja sellasetkin morkkikset! [:D] Sen jälkeen oli pakko mennä pesee hampaat ja kädetkin kynsiharjalla kuuraten ennenku pystyin taas koskemaan Jeminaan. Sinänsä koomista kun mun mies kuitenkin polttaa eikä se todellakaan käy pesemässä käsiä joka tupakan jälkeen [8|][:D] Nyt sitten kun oltiin viime viikolla siel Tallinnan risteilyllä niin laivalla polttelin vaniljasikareita ja maistu kyllä tosi hyvältä varsinkin pikku hiprakassa [;)] Seuraavana aamuna ei sitten taas tehny yhtään mieli ja siitä olen kyllä oikein iloinen!

Meillä on aventit-käytössä eikä kyllä kuulu mitään maiskutusta! Ja meillä edelleen käytetään myös ykköstä. Olisko yhdessä pullossa kakkonen? Vaikka siinä lukeekin, että 1kk ja 2kk niin ainakin Aventin sivuilla sanotaan näin molemmista tuttipäistä: "Erinomainen vastasyntyneille ja kaikenikäisille imetettäville vauvoille."

Huomenna olis sitten Jeminan kummitädin ja sedän häät tiedossa [:)] Saa nähä mitä keksin itselleni sinne päälle tuolta vaatekaapista! Taitaa paniikki iskeä kun illalla alan tota vaatehuonetta penkomaan [:D]

Mohomaha meil on sama juttu että koko ajan pitäs olla sylissä... luitko ton 4kk tekstipätkän vau:n sivuilt? siinhä oli just jotaa sen suuntast et kuuluis ikää... Ja just et alkaa tajuumaa syy-seuraus suhteen [;)] meil ainaki kuulee välil ihan selväst mikä on tekoitkuu, lopettaa aina sen verran et kurkistelee tuleeks kukaa ottaa sylii [:D][:D]
Tänää ei ky oo ollu meijän päivä, päiväl sain nukkumaa vaa kaks kertaa puol tuntii, onneks nyt sit illal pari tuntii lisää, tarkotus ois mennä saunaa kasilt, jos poika vaik jaksas täl kertaa tulla mukaa :) Pakko koittaa nyt perjantaisi laittaa vähä myöhemmin nukkumaa (normaalisti siis menee kasilt) et nukkus sit lauantai aamusin vähä pidempää eikä ois niin kiukkunen vauvauinnis :( tai sit pitää lopettaa uinnit.

Täälläkään ei lattialla kauan yksin viihdytä ja väsyneenä on tullut jo vierastustakin.. huoh! No onneks tossa on noi isommat sisarukset, jotka jaksaa todella hyvin toista viihdyttää lattialla. Muutenkin heistä todella paljon apua. Olen jopa päässyt tonne lähikauppaan maitoa hakemaan niin, että tuo pienin on nukkumassa kotona. Noh.. meillä kauppa on 50m päässä, että siinä nyt ei kauan kestä.
Mulla olis vielä 15kg jäljellä, mutta eiköhän ne lähde. Imetyksen aikana mulla ei tippunut kuin joku 3 kiloa, vaikka sanovat sen olevan kuluttavaa. Paskat! Toisaalta kyllä luin ihan liikaa siitä, miten imetyksen aikana ei sais laihtua puolta kiloa enempää per viikko, siirtyy kaikki kuona-aineet vauvaan jne, niin en sitten uskaltanut ottaa mitään riskejä. Noh, nyt alko kunnon vaunulenkit ja dietit, kun se homma on vihdoin ja viimein ohi.
Jee, me mennään tänään saunaan.. Tai siis ollaanhan me toki ennenkin käyty saunassa [:D], mutta ostin just huutonetistä Bumbon 26€ ja mies käy sen tänään Lahesta hakemassa kun siellä käy muutenkin. Saa nähdä mitä neiti siitä tykkää.
Käytiin tänään just vaunuilemassa ja samalla pyörähtämässä kirpparilla. Meillä demarit järjestää välillä kirppareita mihin voi ite mennä myymään ja sieltähän tarttu matkaan vaikka mitä. Vanhimmalle likalle luistimet, pojalle vino pino huppareita, t-paitoja sekä takki ja nuorimmaiselle melkonen kasa leluja. Kaikki tuli maksamaan yhteensä 15€. Tuli hyvä fiilis [:)]

Noniin, just kun pääsin kehumasta että öitä nukuttu putkeen ni eiköhän nyt oo just päinvastoin. [:D] Nelisen kertaa yössä tyttö heräilee, välillä haluaa maitoa ja välillä tuttia mutta kun tyttö eilen täytti 4kk ni kiinteitä alettu jo maistelemaan. Jos ei toi maito enää sitten riitä.

Mites Cira teillä päiväunet, onko vielä hakusessa? [:)] tuntuu jo tosi raskaalta kun ei saa mitään tehtyä kun ei tyttö nuku. [:@] Rintareppuun välillä laitan mut sekin sattuu niin julmetusti selkään ettei kauaa voi pitää. Neuvolantäti oli viime kerralla rintareppuja vastaan, sano että älä ihmeessä käytä kun tuhoaa selän.
Maanantaina olis sitte eka neuvolalääkäri. 

Hyvää viikonloppua kaikille! [:)]

Huutelen tuolta toukokuisista[:)]...
Katusutariina, mä ostin bumbon meiän pojalle tos vähä aika sitte kirpparilta ja se tykkää siitä tooooosi paljo!! Mä ku laitoin sen siihe ekaa kertaa nii hymy oli korvissa ku tönötti siinä[:D].. En kauaa anna olla kerralla mut aina pikkusen... Siinä se aina varpaitansa kattelee.. Ja tutkailee ympärillä tapahtuvia asioita kuten meidän koiria jotka näyttää lattian tasalta varmaa siitä dinosauruksen kokosilta[;)] (2 sakemannii ja 1 sekarotunen, jolla säkä n.60cm)... Onnex ei pelkää vaa naureskelee niille[:D].
Joo, bumbo oli meille ihan "pakko ostos" ku poika haluaa koko ajan nousta istumaa.. Ei yhtää haluais olla sitterissä tai sylissä vauva-asennossa..

näin toivon meilläkin käyvän ja sen takia siitä kiinnostuinkin. Taitaa tyttärellä olla paremmat vatsalihakset kuin mutsilla, kun tuo koko ajan änkee sitterissäkin istumaan. Kiva kuulla, että siitä ollaan muuallakin tykätty. Meinasin sitä juuri saunaan, suihkuun, vauvauintiin ja toki myös noihin murkinahetkiin. Sitteri kun on muutaman kerran jälkeen pesun tarpeessa, niin tuo bumbo taitaa olla helpompi putsatakin. Ja varsinkin, kun meillä vauvauinnissa opetettiin päristäminen. Vedessä meidän neiti ei kyllä päristele, mutta auta armias, kun tytölle laitetaan perunaa suuhun. Sit lentää, ja PALJON! [:D]
Rintareppua mä en käytä, mun selkä huutaa hoosiannaa, en tykkää. Onhan semmonen tuolla, ja käytin kun tyttö oli pienempi, mutta en todellakaan lähde kanniskelemaan tollasta yli 7kg makkaraa.

Taatu kyseli tosta tupakoinnista. Se tais olla muuten ensimmäisiä asioita mistä ite kirjotin tänne[8D] Mä onnistuin oleen raskausajan lähes tyystin ilman, meni ehkä 5 tupakkaa koko aikana. Sit synnytyksen jälkeen alotin iltapahe-tupakoinnin. Eli yks illalla vauvan nukahettua, mutta sit välillä menee viikkokin et en ees sitä yhtä tartte. Mut kun pääsen viihteelle niin menee varmaan aski[>:][&:] Olin tossa perjantaina ulkona ja sit heräsin aamulla jo kasilta ku mies alko vaihteleen vaippaa pojalle ja sano et tyyppi ei ollu suostunu kunnolla syömään pullosta koko yönä[:-] meil ei oo koskaan ollu ongelmaa pulloruokinnan kans. Oli sit pakko antaa tissiä vaik varmaan oli viel alkoholia veressä[:(] mut laskin et pienempi paha ku pitää toista nälässä... pitää alkaa varmaan joka päivä antaa pullosta vähän ettei ala sitä vierastaan. Tuntuu et nyt on muutenkin joku kehitysvaihe täysillä päällä! muutki on täällä puhunu siitä. Tuntuu ku pojalle ois moni asia auennu ihan ryminällä[:D] mua nykyään vaan aina naurattaa ku toinen kiukkuaa tai karjuu kun se on niin huomionhakusta, niin jo kuulee äänestä millon on tosi kyseessä ja millon on vaan tylsää[:D][;)] Ja tempperamentti ja persoona muokkautuu selkeemmäks koko ajan. Voi kun meil on jo niin iso vauva, kohta se on jo pieni poika! 

Tää on kyllä oikeesti mielenkiintoinen ikä, meijän tyttö on nyt siis 4kk ja 1vko. Lähin päivällä kävelylle sillä ajatuksella, että neiti nukahtais rattaisiin. Toiveajattelua, toista ei väsyttänytkään ja 5min kävelyn jälkeen alkoi kova kiukkuhuuto, ois pitäyt päästä pystympään asentoon. Ei auttanut ku napata tyttö kainaloon ja kävellä takas kotia. Siitä lähtien sitten oli kiukkunen, eikä oikein ollut tyytyväinen missään. Kun mun piti päästä ruokkimaan kissoja, kävin viemässä vauvelin omaan pinnasänkyyn ja toki oletin että alkaa taas heti huuto. Aluksi oli kuitenkin ihan hiljasta ja vähän ajan päästä alkoi ihme kiljahtelut. Meijän vauva oppi kiljumaan, siis ei itkemään vai kiljastelemaan iloisena! Kuulosti sille kuin ois itekki sitä ääntä ihmettelyt, joten huusi aina uudelleen ja uudelleen [:D]. Sain siitä kiva video pätkänkin. Nyt iloitsen, kun sain muksun vihdoinkin päiväunille! Ei ole monen viikkoon ottanut tähän aikaan päiväunia, yleensä mennään yksillä unilla, jotka otetaan aamupäivästä. Eli tää on ihan luksusta!!!

Takaisin