Lokakuista PERJANTAITA arvon äiskät ja vauvat [:)]
Tajusin tuossa, et Liberolla kävi moka mun pisteiden kanssa.. Vaikka ne ei muka toissapäivänä hyväksyny mun pisteitä, niin sinne vaan ne on ilmeisesti tilille tallentunut! Mulla oli "rehellisesti" kerättyjä pisteitä yhteensä 1185p, eilen naputtelin noita koodeja niin monta kutakin koodia kerrallaan kun vaan antoi lisätä ja joista karkeasti arvioiden tulis yht joku 700-800p, mut mun tilillä olikin 3200 ja rapiat?? [:-] Vaikka mun laskujeni mukaan siel ois pitäny olla about yht 2000p.. Siksi siis sain tilattua sekä hirven, että pupurievun! [:)] Nooh, jos asialle ei tehdä mitään ja molemmat tilaukseni sieltä tulee, niin en mä valita!
Meillä vaihdetaan vaippaa päivästä ja paskanmäärästä riippuen 4-7krt (sis yövaipan) päivässä, Liberon maxipakkauksia ostetaan mekin, 3 kokoa on suurin joku 88 vaipan pläjäys.. Kestoilemaan en alkanut edes kotona päivisin, kun tajusin että poika saattaa paskoa viisikin kertaa päivässä.. [:'(][:D] Nyt toki rauhottunu vähän vatsa, enää paskotaan 3 krtaa! [:D]
Liivinsuojista, parhaimmiksi olen todennut Liberot! Mulla Natusanin liivinsuojista jää se tarra kiinni liiveihin -eikä lähde edes pesussa [:@] ja koska mulla toinen tissi falskaa aina kun toisesta imetän, niin ne on ihan läpimärät hetken päästä.. Ainun suojat ei pysy paikallaan, niistä se tarra rullaantuu kasaan ja loppu onkin arvattavissa.. Mutta Liberot, ne pysyy paikallaan, ne myös imee ja näin ollen mun mielenrauha kaupoillakin on taattu [:)] Toki halpoja ne ei oo....
Nuorelle Äidille onnea talohankkeesta! [:)]
Mites muuten te, jotka poltitte ennen raskautta -tai vähän sen aikanakin, tai lopetitte raskauden aikana tai synnytykseen (niinkuin minä), ootteko pysyny polttamatta vai jatkanu? Mä oon ollut 3kk nyt polttamatta! ..tai yhden maistoin tuossa muutama viikko sitten ja totesin, ettei tartte enää maistaa [:'(] Tuli huono olo ja maistui ihan skeidalta! Mut silti haikailen välillä sellaista "omaa hetkeä" kun Roni on unilla, että kahvikuppi ja tupakka ja raikas syyssää..
Näin muuten unta viime yönä, että olin terkkarilla ja samaan aikaan huonees oli myös mohomaha, me molemmat tehtiin raskaustesti -sun oli negatiivinen mut mulla oli kaks viivaa siinä! Aloin siin unes ihan tolkuttomasti itkemään, et en haluu viel toista ku haluun töihin korottamaan mun päivärahoja kun en aborttiakaan halua tehdä..
Uni tulee varmasti alitajunnasta, koska mulla on pieni pelko että oisin taas raskaana.. Menkkoja ei oo ollu vieläkään -voi johtua imetyksestäkin- mut silti alavatsassa nippaillu ilkeästi, suklaata tekee mieli, meetvurstin haju kuvottaa (normisti mun herkkua) ja sellasta pientäkivaa.. Niin ja pillitän taas ihan kaikelle! Joojoo, selviäishän se testillä, mut kun en uskalla!! [8D]
Nojuu.. Josko sitä menis tekemään Ronille soseita, kun se nyt päättikin näköjään nukahtaa pidemmäkskin aikaa aamulenkin yhteydessä.. [:)]
Mukavata viikonloppua! [:)]