Vauvan tuoksua <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnAnAtS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Just_Pam!

Henniv seikkaili mun unissa viime yönä [:D] Mä en oikein ottanu selvää olitko niinku mun naapuri vai mitä ihmettä, mutta jotain yhdessä kaivettii maata ja löydettii joku uus vihannes, kaalin muotonen mutta muuten muistutti jotain palsternakkaa tai artisokkaa ja me oltiin ihan täpinöissämme tekemäs siitä jotain soseita jo Nealle ja Jamille tms. [:D][:D] Muistan hyvin sen kohdan kun huutelin vaan ulos, että hennivee hennivee [8|]

Tyttö Koo: Mäkin katoin tossa mittaria äsken että auringossa n.15 astetta ja sit kun kävin tossa varjomittarilla niin 6!! Leuka loksahti auki kyllä. Mitähän mahto olla sitten kun mies aamulla nousi [8|] Jokos meinaat äidillesi kertoa uudesta tulokkaasta teatterin lumoissa?

Terveinä täälläkin... Tänään neuvola+lääkärille.

Tää hullu teki taas testin... [:D] kun ei voi vieläkään millään uskoa ja perhana, kyllä se vaan aina sitä positiivista näyttää!! [:D][:D] Jospa nyt jo uskois... tein ton salaa, mies kun ei voi tajuta näitä juttuja [;)] Kun tästä nyt puuttuu se järkyttävä pahoinvointi ja oksentelu, niin siks on niin vaikee ymmärtää, että matkalainen olis kyydissä...tai sit jos se onkin nyt se tyttö...*toivoo*

Ja kaverin kanssa tehtiin mukava lenkki taas, reilu tunti käveltiin ja höpöteltiin. Hän oli huolissaan, että meinaanko nyt hänet hylätä, kun ollaan yhdessä noita lenkkejä tehty. Mutta ei, en aio, nyt on pakko pitää kunnosta huolta ehkä jopa tarkemi kuin aiemmin, että jaksaa tän raskauden. Joten lenkit jatkuu [:)] ja loppujen lopuks ulkona olikin aivan mahtava ilma, kun oli tarpeeks päällä.

Jaaha, se olis taas ruuanlaitto edessä... jauhelihaa ja kastiketta suoraan purkista... kelpaa mulle tänään! Mies kokkina varmaan ampuis mut... [;)][:D]  mutta sepä ei oo kotona, joten tää saa nyt kelvata.

Voi tota Onnia... [:)] sillä on ääni ihan käheenä! [:D] Ihana viskibasso... heh [:D] ettei olis isin pullolla käynyt... [;)]

Ihanaa syyspäivän jatkoa naiset ja vauvat!!!

EDIT: Voiko olla mitään parempaa kuin paistettu jauheliha??? [8D][8D][8D] toivottavasti jää vähän ruokaankin...

Jami kiittää onnitteluista <3

Hahhah,Hyvä uni Mohomaha[:D][:D]

meillä oli yöllä ja aamullakin vielä -2 mittarissa...hyyyyi[&:] lähdettiin reippaina kuitenkin vaunuilla neuvolaan 9ksi[:)]Oli pirtsakka ilma kävellä!

nii ja meillä on s-kaupalla oma sipsu-kerho lapsille,josta myöskin saa kaikkee kivaa[:D][:D]eiköhän sitä sinnekin oo ilmottauduttu[:D][:D]

Täälläkin oli tänä aamuna kaheksan aikaan vaan joku yks aste lämmintä[8|] Tehny koko päivän mieli ulos kun aurinkokin paistaa, odotellu vaan että pieni heräis niin vois sitten lähteä[:D] Jotenkin ärsyttää kun jos ulkona on vähänkin kylmempi niin ei oikein meinaa saada itteensä revittyä ulos, kun sisälläkin jo palelee[:D] Kyllähän tuo mies näytti aamulla jo raappavan auton ikkunoita että josko se talvi sieltä kohta tulis[:D][:D]

Me ollaan kanssa että napero että libero kerhossa. Odottelenkin just libero kerhosta sitä aappa huppupyyhettä minkä sai ostamalla niitä hoitojuttuja[:)]

Tyttö koo,milloin sulla on ensimmäinen ultra[:)]? Meinaatko kysellä näkeekö kumpi on?

Mä muistan vieläkin ekan ultran viime syksyltä[:D][:D] Pieni oli joku 1,5 cm pitkä ja näytti joltain iilimadolta ja se täti vaan sano että pojalta näyttää[:D][:D][:D] Voi niitä aikoja[:)]

Mun oli pakko saada se hirvi tuolta libero kerhosta, että oli pakko ostaa noita koodeja huuto.netistä [:D] Nyt on hirvi tilauksessa.

Me ollaan kanssa että napero että libero kerhossa. Odottelenkin just libero kerhosta sitä aappa huppupyyhettä minkä sai ostamalla niitä hoitojuttuja

nyt oon jääny jostain paitsi!! Mikä-mistä-miten?![:D][:D] en oo mitään pyyhkeitä siellä huomannu?!

Jos joku ei oo kekkassu tuolla libero kerhossa, niin niissä hoitotuotteissa on aina sama ean-koodi, itte ostin yhden jokaista hoitotuotetta mistä sai pisteitä ja heti pistin sinne pistekauppaan niistä ne kaikki määrät mitä sai laittaa yhdestä tuotteesta. Nyt ei tarvii enää ostaa liberoja kun oon muutaman halvemman merkin todennu paremmaks noiden hoitotuotteiden osalta[:D]

"Saat 25 pistettä rekisteröinniltä. Siihen saakka, kun lapsesi täyttää 1,5 vuotta tai kunnes maksimipisteraja 4500 täyttyy, voit rekisteröidä eri vauvanhoitotuotteita seuraavat enimmäismäärät:
• Valkoiset liivinsuojat 4 pkt
• Ihonväriset liivinsuojat 4 pkt
• Puhdistuspyyhe 10 pkt
• Hoitoöljy 4 kpl
• Baby Wash pesuneste, 200 ml  4 kpl
• Baby Wash pesuneste, 400 ml  2 kpl
• Shampoo 4 kpl
• Kosteusvoide 4 kpl
• Perusvoide 4 kpl
• Sinkkivoide 2 kpl
• Kylpyvaahto 4 kpl
• Käsi- ja kasvopyyhkeet 5 pkt
• Jätepussit käytetyille vaipoille 5 pkt
• Vanupuikot 3 pkt
• Kertakäyttöiset ruokalaput 5 pkt
• Kertakäyttöiset hoitoalustat 5 pkt
"

Henniv, se oli tuo http://www.liberovaipat.fi/Pages/General/Article.aspx?id=43898, päivä vielä aikaa[:D][:D]

Tuo linkki ei taida toimia tätä kautta[8|][:-] Pistä googleen " Osta Libero-hoitotuotteita 1.9. - 30.9.2010 Elo-syyskuun kiva keräilykampanja!" niin tulee se mainos[:D]

meillä oli vielä puol kymmeneltä -2 astetta [:)] mä kyllä tykkään, on tullu nyt eilen ja tänään heti aamusta lähdettyä lenkillekin kun on niin ihanan kirpeitä syysilmoja [:)] mitä enemmän pakkasta, niin sitä parempi...toissa talvenakin tuli koirien kanssa lähdettyä iltaisin mehtälenkille, varsinkin jos mittari näytti yli -15 astetta...on niin mahtavaa rämpiä umpihangessa kuun valossa ja pakkanen nipistelee poskia [:)][:)][:)]

täälläkin kuulutaan napero-kerhoon ja se tervetuliaispakettikin jo saatu...se lusikka on kyllä ehdoton suosikki (myönnän että sillä on tullut leikittyä useampaan kertaan, sekun muuttuu niin kivan pinkiks) [:D] ja eilen sitten liityin libero-kerhoonkin..nyt vaan pitää ootella pari päivää että saa naputeltua vaippapakettien koodit ja pisteiden keruu voi alkaa [:D] ja liitin pojan lasten omaan kirjakerhoonkin kun oli niin mahtava aloituspakettitarjous [:D] ja ne kirjat siellä on niin ihania...ja viidakkokirjaa täällä onkin iltaisin jo ahkerana lueskeltu [:)] jotenkin ei voi ymmärtää vieläkään että sitä on näin hössähtänyt kaikkeen mahdolliseen tuon pikkuisen synnyttyä...

Mäkin kattelin sitä hirvee, mutta enpä tiiä vielä mitä haluan sieltä [:D] Miksei noita maajoukkue-juttuja saa muun värisinä? Toi hirvi on kyl ehkä ainoo mitä noista tavaroista, kai toi uniriepukin menis...

Käyttääkö joku noita liivinsuojia, sinkkivoidetta, kylpyvaahtoo, 400ml pesunestettä? Mä en ja kaipailisin niitä viivakoodeja... Täytyis kai kaupasta kattoo ne kirjottaa johonki kännykkää ellei joku viittis tänne laittaa niitä? [8D]

Edit. Ai summerwinella olikin parempi, uudistetumpi lista noista...Poistin omani.
Niin ja tänään on 28 päivä joten vielä kerkee ostaan ja postittaan ne viis tuotetta siihen pyyhkeeseen. Täytyykin tänään ostaa [:)]

Täällä kans liitytty siihen lasten omaan kirjakerhoon[:)] Se eka paketti oli kyllä kiva! Pieni tykkää kamalasti vielä sellasesta soivasta nalle puh kirjasta[:)] Ja se tiikeri peitto on aivan ihana <3 [:)]

mohomaha, kylpyvaahdon numero on 16763 ja sinkkivoiteen 16787[:)] Minäki kaipailisin noita liivinsuojien koodeja, shampoon, kosteusvoiteen ja sen 400ml pesunesteen[:)]

uulalaa,kiitos summerwine[:D]
pankaas niitä koodeja tänne mitä teillä on..en oo tuommosta älynnytkään,että niissä on jotain enimmäismääriä..

No nyt on varhaisultra varattu, 4.10. klo 12.40... hui... jännittää jo nyt mitä siellä näkyy... [8|][:)]

Äiti tietää jo raskaudesta, mies halus mun vanhemmille ilmoittaa. Joten eipä tarvii sitäkään enää jännätä. Hyvin ottivat uutisen, tais olla semmonen dejavu-juttu niille... kun siskoni esikoinen oli 4kk kun toinen ilmoitti tulostaan. Eli ovat jo tottuneet näihin vauvauutisiin [:D]

Nyt hetkeks pötköttämään ennen kun pitää taas juosta eskarille... [:@] tää on yhtä ramppaamista tää elo... [;)]

näistä koodeista sen verran, et voiko toi sama koodi olla useamma putelissa? vai onko se eri joka jutskassa? mietin vaan että jos se rupeaa herjaan jtn jos ilmottelee näitä muitten kertomia koodeja... 

No kaupassahan ne viivakoodit on aina samoja että kassa tietää mikä tuote on [:D] Mut on tossa näköjää rajotus ettei saa 30 päivää laittaa kun esim 3 kpl noita kertakäyttösiä vaipanvaihtoalustaja vaikka se max on 5kpl. Sinkkivoidetta sai 1 laittaa kerralla...

Kiitos kaikille ihanille osanotoista!! Kyllä tää tästä päivä kerrallaan!!

Voi jes! Kiitos vaan tuosta koodi-vinkistä! [:D] Mä en olis kyl tajunnu!!

Mä kävin tänään vihdoin ja viimein jälkitarkastuksessa ja sain oikeen kehuja loistavasta palautumisesta. No.. onhan siitä synnytyksestäkin ihan just 3kk [8|] Kysyin viel varmuuden vuoksi ettei oo mitään estettä uudelle raskaudelle, eikä ole [:)] Toivotti vaan onnea yritykselle! Onkohan tää nyt sit samanlaista jännäilyä kerran kuussa et onkohan tärpänny [:D] Lääkäri sanoi kyllä et synnytyksen jälkeen saattaa raskautua helpostikkin. Saa nährä!

Tää nyt sit soitti tänään verotoimistoon tosta taloasiasta ja sellanen tieto tuli, että on maksettava yli 3/4 siitä kiinteistön arvosta ettei joudu maksamaan lahjaveroa. Siispä teimme päätöksen, että maksamme sen 4tonnia ylimäärästä ettei joudu sitä veroa maksamaan ja muutamme OMAKOTITALOON!! Ihan hullua! 20V ja omistan kohta omakotitalon!!! [:D][:D][:D] En olis kyllä hevillä uskonu pari vuotta sitten kun 18 tuli plakkariin et kahden vuoden päästä oon naimisissa, mulla on ihana tyttö-vauva ja muutan omakotitaloon! [;)][:D] TSIISUS [:D] Mulla on jo kaikkia suunnitelmia et kuin ens kesänä rakennetaan puuterassi siihen talon viereen ja ekaks marssitaan terraan ja ostetaan palju siihen pihaan!! Voi talvellakin laittaa pihasaunan tulille ja paljun lämpenee ja pikku pakkasessa kylpeä siellä kuumassa vedessä hyrrrr [:D] Tämä mamma on nyt ihan fiilareissa ja Jeminakin oppi tänää kierimää lattialla! Mamin iso typy [:)] <3

Meidän neiti täytti tänään kanssa 4 kk[:)] Ja sen kunniaks nauro tänään oikeen kunnolla, kun katto koirien peuhaamista olkkarissa[:D] Oli vissiin sen verran pöljän näköstä menoa[:D] Aiemmin on hekotellut satunnaisille asioille, mut nyt toi nauru kesti pitkään.

Illalla oltiin taas babybicissä, ja neitinen nukahti taas kesken jumpan[:D] Sama kävi viimeksi... mutta tällä kertaa ei saatu neitiä kotona nukkumaan vielä yhdeksältä, vaikka aiempina jumppapäivinä on saatu... sain omaan sänkyynsä vasta juuri äsken. Toivottavasti nyt jää sinne, kun oli selkeästi jo väsynyt. Eilen sain nukkumaan yhdeltätoista, ja jo yhdeltä heräsi ensimmäisen kerran ähisemään! Seuraavalla kertaa en katsonut edes kelloa, mutta joskus aamuyöllä se oli. Jätin silloin viereen, ja sitten nukkuikin paremman pätkän. Taidan taas ensi yönä tehdä samoin, jos on yhtä katkonaista. Kun vieressä jotenkin nukkuu rauhallisemmin, on aina nukkunut.

Käytiin päivällä vaunulenkillä uuden vauvakaverin (ja sen äidin[:D]) kanssa[:)] Kiva kun äitiyden myötä saa taas uusia kavereita[:)] Huomenna onkin neuvola- ja vauvakahvilapäivä. Ja torstaina meillä on vauvakerhossa valokuvaus, saadaan ihan kunnollisia kuvia sitten (toivottavasti). Siellä otetaan äiti-vauvakuvia ja sitten ihan vaan vauvakuvia, ja sitten voi otta myös kaverikuvia vauvoista[:D]

Juu ja meillä kuulutaan kanssa Napero-kerhoon... ja Libero-kerhoon myös. Kaikenmaailman kerhoihin.

Ai niin ja keittelin tänään ensimmäiset omenasoseet pakkaseen[:)] Hain isoisän luota ison kassillisen omenoita, eipähän tarvitse heti talvella olla sitten omenoita kaupasta ostamassa pikkuneidille[:)]

Voi,Onnea Nuorelle Äidille!Kuulostaa ihan mahtavalta..Ite oisin kyllä saman ratkasun tehnyt jos omakotitaloon ois mahdollista muuttaa..
Ite oottelen koska ois mies "valmis" omakotitaloo alkaa rakentamaan[:)]Tästä kaksiosta kun pitäs jossain vaiheessa lähtee(53.5 neliöö käy pieneks aika nopeesti kun poika alkaa liikkumaan),niin samanverran joutuupi isommasta asunnosta maksamaan vuokraa,kun mitä maksais lainanlyhennyksiä omasta talosta..ja se lainanmaksu nyt tuntuis olevan aina vähän enemmän "kotiinpäin"...[:)]

hmm,rokotusten jälkeinen yö...ei oo paljoo kerrotttavaa,en tiiä nukuinko mitään,tai saatoin torkahtaa sillon tällön..Annoin illalla nestemäistä panadolia(suppoja en saa pysymään siellä missä pitäis[:D]punkee aina ne pihalle..) kun toinen kitisi,eikä nukkumaan asettunut millään..Jami ei valittanut eikä mitään,mutta ei vaan saanu kunnolla unesta kiinni,koko ajan havahduin sellaseen ähinään että..On se kumma,kun nyt aamusta muualle en saanu nukkumaan,en syliin,sitteriin,sänkyyn..nii otin vaunut ja laitoin pojan sinne,niin meniköhän muutama sekutti ja toinen oli umpiunessa...[:D]ihme kapistukset noi vaunut..

Mä oon niiiiin kade[:D] Just tossa aamulla aattelin, että jos mä saisin omakotitalon, niin mulla ois kaikki mitä oon koskaan halunnu. (tietty pari lasta lisää, vakiduuni ja uus autoki ois kiva[:D])

Takaisin