Heippa!
Täällä ollaan alkujärkytyksestä toivuttu ja neuvola-aikakin varattu... vähän ihme fiilis, ensin on Onnin 4-kk neuvola 4.10. ja sitten mun oma 6.10.
Moni täällä mietti omaa reagoimista raskausuutiseen jos plussa tulis nyt...
Noh, mehän siis oltiin päätetty että perheessä on tilaa vielä tälle yhdelle joten ei tää mikään vahinko ollut jos joku niin ajatteli [:D] Mutta en osannut kuvitella ikimaailmassa, että tulisin heti uudelleen raskaaks (toki tiedettiin, että niinkin saattaa käydä, mutten siihen uskonut). Sovittiin kuitenkin, että ilman ehkäisyä mennään tjot ihan normi seksielämällä, kun koskaan ei tiedä kauanko raskaaks tuleminen kestää, enkä voi "laskea" sen varaan, että oon raskaana just sillon kun mulle sopii, noin niinkun karrikoiden sanoen...kakkostakin tehtiin reilusti yli vuosi exän kanssa... Ja mulla on kuitenkin ikää 34 vuotta ja miehellä 35, niin ei haluta enää odotella yhtään. Jos oltais vaikkapa 10 vuotta nuorempia, niin ei tässä sillai mikään "kiire" olis.
Ei tässä mitään sen suurempaa paniikkia ole, eikä pelota, vaikka pienenpieni shokkitila tulikin hetkellisesti kun ne 2 viivaa testiin ilmestyi [:)] Mä tiedän, että saattaa tulla vaikeitakin aikoja ja rankkoja hetkiä kahden ihan pienen kanssa, mutta uskon ja luotan, että selviän, enhän mä ole tässä yksinäni. Mulla on kaveri, jolla on 5 poikaa ja hän on yh ja silti on selvinnyt hengissä [:D] Oon myös itse elänyt 3 pienen pojan kanssa yksin avioeroni jälkeen, joten on sitä ennenkin oltu "vaikeissa paikoissa". Ihan reippain mielin tässä mennään ja ollaan onnellisia, että näin kävi, nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Älkää siis turhaan kauhistelko! [:D][:D][:D][;)]
Kierukoista, täällä saa ainakin sen ilmaiseksi, kandit niitä kuulemma laittelee...luulisin, että on paikkakuntakohtainen juttu. Mulle on sitä aina joskus ehdoteltu, mutta jotenkin se on semmonen härveli, jota en sisuksiini halua joten pillereillä oon aina mennyt. Seuraavaks meneekin sitten piuhat poikki, niin itsellä kuin myös miehellä.
Summerwine: synnytyksen jälkeen kuukautiset saattaa tulla aivan miten sattuu ennenkun kroppa on kunnolla palautunut. Tai sitten... [;)] jospa mä saankin susta seuraa??? Ja eikös täällä ollut muitakin, jotka haluaa heti perään lisää lapsia?
Nyt koiran kanssa ulos sateeseen [:@] ja sit kauppaan...