Jenni90
Asioista perillä oleva
Brianna; No ompas tympee anoppi[&:][&:] Tai siis mua ainakin raivostuttaa
juurikin se neuvominen ! Vinkit ovat kullan arvoisia, mutta neuvominen on eriasia.
Tuntuu kun itse tekis kaikki sitten väärin vaikka parhaansa yrittää.
Ja koulutuksesta.... hmph... Eihän se ihmisestä parempaa tai huonompaa
tee on sitten presidentti tai ihan tavallinen duunari; ehkä ero on vaan se, että
se tavallinen duunari ymmärtää oikeasta elämästä ja rahasta ennemmän.[:)]
Tsemppiä![:)][:D]
Kaiakilla on omat tapansa kouluttaa koiriansa ja kaikki varmasti yhtä hyviä![:)]
Jokainen oppii eritavalla.
Aijjaaa[:D][:D] Marikalla ja Turo-Eemilillä telepatiaa[:D][:D]
Juurikin niiin Katjuskainen Siis, että terve aikuinen koira ei tee asioita pesäänsä ja sama kun
että koira ei koskaan pure ruokkivaa kättä, siis terve koira.[:)]
summerwine mulla kans on aina ollut tosi säännölliset menkat, mutta nyt ei puhettakaan
säännöliisyydestä. Uskonkin, että vaikuttaa kauan poissa olo, synnytys, hormoonit, minipillerit(mun kohdalla)
laihtuminen yms....[&:] Se on toooosi tympeää, kun automaattisesti ajattelee, että onko nyt sitteb raskaana.
Tänne meidän arkeen ei oikein mitään uutta. Samaa rataa mennään[:)][:)]
juurikin se neuvominen ! Vinkit ovat kullan arvoisia, mutta neuvominen on eriasia.
Tuntuu kun itse tekis kaikki sitten väärin vaikka parhaansa yrittää.
Ja koulutuksesta.... hmph... Eihän se ihmisestä parempaa tai huonompaa
tee on sitten presidentti tai ihan tavallinen duunari; ehkä ero on vaan se, että
se tavallinen duunari ymmärtää oikeasta elämästä ja rahasta ennemmän.[:)]
Tsemppiä![:)][:D]
Kaiakilla on omat tapansa kouluttaa koiriansa ja kaikki varmasti yhtä hyviä![:)]
Jokainen oppii eritavalla.
Aijjaaa[:D][:D] Marikalla ja Turo-Eemilillä telepatiaa[:D][:D]
Juurikin niiin Katjuskainen Siis, että terve aikuinen koira ei tee asioita pesäänsä ja sama kun
että koira ei koskaan pure ruokkivaa kättä, siis terve koira.[:)]
summerwine mulla kans on aina ollut tosi säännölliset menkat, mutta nyt ei puhettakaan
säännöliisyydestä. Uskonkin, että vaikuttaa kauan poissa olo, synnytys, hormoonit, minipillerit(mun kohdalla)
laihtuminen yms....[&:] Se on toooosi tympeää, kun automaattisesti ajattelee, että onko nyt sitteb raskaana.
Tänne meidän arkeen ei oikein mitään uutta. Samaa rataa mennään[:)][:)]