Vauvan tavarat

Heidoo! [:)]
Nyt on sänky paikoillaan ja makkari näyttää kivalta ja oudolta kun siellä on nyt semmoinen vauvanurkkaus :) Laitanpa kuvaa teille.
Sänky on vaiheessa,kun laitoin vauvan tyynyn ja peiton ja niihin kuuluvat lakanat pesuun ja patjan tämä entinen omistaja oli heittänyt pois,kun niin huonossa kunnossa,mutta äiskä taas vaihteeksi taitaa mulle huomenna tuoda patjan :)
Sängyssä siis pehmoleluja vähän ja reunapehmuste (sekin vähän huonosti laitettu!) [&o] mutta parempi kuva tulee,kun sänky on valmis :) Sängyn yläpuolella taulu,jonka minä sain sylikummiltani,kun täytin 1.vuotta. [:)] Ja tietysti tuo vauvan vaatelipasto tuossa myös.


 
Tiiaa, mää näytin miehelle sun vauvanvaatevarastoa kuitenkin, tuijotteli sitä ja hymisi, sano sit että kyllä niitä vaatteita voi kutakin lajia olla viidet [8D] ja lupas lähtee mun kans myöhemmin kaupoille ja kirppikselle [:)] jeejee...
 
Lyydia~ näyttääpä olevan tosiaan hurja kokoero vaatteilla! [:-]

Voi vitsi Tiiaa, näyttääpä söpöltä [:D] Voi kunpa meidänkin makkariin mahtuisi kunnolla pinnasänky. Meillä se tekee koko makkarin tosi tukkoiseksi ja ahtaaksi, kun on sen verran pieni makuuhuone [&o]
 
starletti no ei se sin mies sitten kauheen pahasti ottanut,että täällä on tällain vauvanvaate-friikki [:D] Noista kyllä olen kaikki saanut muilta. Itse ostanut tosi vähän.
No sitten vaan lähdette kirppiksille kiertelee,nyt kun suostui [:)] Ties vaikka miehes innostuis ostelee vaatteita [;)][:D] ne kun on niin halpoja!
 
miiuhoo Meillä on myös tosi pieni makkari ja toi sänky olikin odottamaani isompi.
mitäköhän se olis ollu..60x112cm. Mutta kyllä tuo kieltämättä suloselta näyttää,mutta vielä mä sitä laitan.[:)]
 
Tiiaa ihanan näkösesti oot jo laitellu kaikkee [:)] Mä viel oottelen et ukko hakee meille tulevan pinniksien porukoiltaan varastosta et saan alkaa sen putsaileen ja laitteleen valmiiks. Ukon äiti haluaa ehdottomasti pestä sen patjan niin se saadaan sit joskus myöhemmin.

Mä oon kans saanu tosi paljon vaatteita. Iso osa niistä jo pesty mut viel olis äitiyspakkauksen vaatteet ja sit iso pahvilaatikollinen minkä sain maanantaina. Noissa mitä oon saanu nii on ollu 50-74 senttisiä. Aattelin noi 74 senttiset laittaa viel varastoon ja kaivella esille sit syksymmällä..
 
Katt_i Joo,mie oon jo intoillu. :) äsken laitoin pestyt peiton lakanoineen sänkyyn ja tyynyn kanssa. [:)]
myöhemmin tänään saan sitten patjan ja sittenpä se onkin valmis,täytyy vissii vaan paremmin laittaa se reunapehmuste.
 
Muuten, tuolla äitiyspakkauksen peitolla pärjäilee varmaan ihan hyvin, vai mitä? Vaikka pussilakanat taitaapi kaupoissa vaan olla niihin isoja vai sopivatko ne ihan hyvin vaikka vähän reiluja olisivatkin? Ajattelin itse tehdä noita pussilakanoita niin saan minä äärimmäisen nirso ihminen sitten sellaisia lakanoita, jotka sopivat meidän makkariin ja meikäläisen makuun muutenkin - minähän niitä kuitenkin kattelen päivät ja yöt [:D]
 
Eiköhän sille vauvalle riitä,että on peitto päällä,kuin että se lakana on peittoa isompi. :) Ellei se sinua sitten häiritse. [:)]
Minuu saattais häiritä,mutta onneks noissa mitkä sain niin peitto ja lakana ovat samankokoisia.
 
Nyt on sitten ihan oman maun mukainen laitapehmuste pinnasänkyyn. Kun en kaupoista löytänyt mieleistäni niin ostinpa sitten Ikeasta ihan pelkän valkoisen ja laitoin siihen sitten itse pientä piristystä [:)] Nyt sopii meidän vaaleansiniseen makkariin hienosti!


 
Nyt on sitten vauvan sängyssä patjakin. :)
Tähän asti se on ainakin valmis..saa nähdä tuleeko vielä jotain.
Ainakii pehmoleluja [:)]
 
miiuhoo: Todella suloinen tuo teidän reunapehmuste! [:)] Mulla myös se ikean valkoinen ja ajattelin tuossa myöhemmin kirjailla siihen poitsun nimen [:D] Ei vaan voi kauheen aikasin sitä tehdä ettei vahingossa selviä nimi muille  [:D] Mä olisin kyllä valmis kertomaan nimen mut mies on tiukkana asiasta. Samalla kun sit paljastuu molempien suvuille et kumman sukunimi mulle tulee käyttöön kun ensi kesänä mennään naimisiin...
 
Lme ostin taidetarvikekaupasta Lefranc&Bourgeois Textil-värejä. Sinistä ja valkoista ja mixasin niistä sopivan määrän mieleistäni sinistä. Ja veistelin perunasta sydänmuotin ja painelin sitten sillä. Helppoa! Enpä vain ole koskaan aiemmin uskaltanut kokeilla [:D]
Ja kun silittelin vielä parisen minuuttia jokaista painettua kuvaa (en sentään yksitellen!) niin sen pitäisi kestää myös konepesu. Täytyy nyt pitää sille sitten peukkuja [8|]
 
Jjjaaa... kun kaikki muutkin laittaa ja se on söpö [:D][:D] Onpa tuo kyllä itselläkin mielessä käynyt.
 
Reunapehmusteen virka on siinä, kun muksu alkaa enemmän liikkumaan niin ei lyö päätänsä sängyn pinnoihin. Eli tarkoitus on pehmentää päähän tulevia kolhuja :)
 
Mä olen kuullut syyksi sen, ettei muksun kädet mene pinnojen väliin ja mahdollisesti väänny...
 
Takaisin
Top