Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli sellainen valkoinen, mis oli kauniin värisi ohuita raitoja.. ja jotain muutakin.. en muista mitä. Ihan plaaplaa! Nyt on kauniin vaaleansininen ja hyvä pehmuste. Täytyy tänään laskea toi pinnis muutenkin alas, kun toi ipana kurkistelee sen reunan yli. Se vielä joku hetki kuikuaa liian pitkälti yli ja sit se on menoa.

Meillä on tassuttelu tuottanu tulosta. (Vasta kuudes yö oli eka hyvä yö)
Mutta nyt nukutaan about neljään asti syömättä ja tassuttelematta. Neljän aikaan syödään maitoa ja sit vaihtelevalla menestyksellä nukutaan aamuun asti. Mikä siis meillä on viimeistään 6.30 :D viime yönä poika söi 3.30 maitoa ja jatko unia. 5.30 kiukkusi taas, vähä maitoa lisää ja viereen nukkumaan. Uni jatku 6.45 asti..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

voi pöh,meijän tyttö se oli valmis aamun askareisii 10 vaille 5:eek: tuntuu aina vaan aikaistuvan noi sen herätykset.sit oli pakko juottaa sille pullollinen maitoo et se nukahtaa uudestaa.no sitte se heräs normaalisti puol 7.parempi sekii ku viideltä.

Kaks ipanaa heräs klo 6.15! Tyttöä yritin 40 min saada takas unilla mut eihän siitä mitää tullu ku jäpikkä kiljahtelee vieressä... Tiedä sitte ketä tässä väsyttää eniten.

Meillä ei tassutus auta. Ihan turhaa. On tässä jo vissiin pari viikkoa, en ees muista niin sitä harrastettu. Toissa yö meni ihan hyvin. Viime yönä oli pakko ottaa poika syliin, kun kitisi ja narisi niin kovaa. Sitten rauhoittui viereen.. en sit muistanu nostaa enää takas omaan sänkyyn, kun nukahdin itsekin ja tuossa viiden jäljestä poika hamus tissiä joten ei muuta ku maitia naamaan ja vielä vähäksi aikaa unten maille.

Jaahas.. sit voiskin tarjoilla poitsulle neljän viljann puuroa itsetehdyllä kuningatarkiisselillä. :)

Meillä on jo pitkään herätty 05-06 välissä ja höpöttää yksinään tunnin ja leikkii, huoh joskus annan maidon ja nukahtaa aika pian ja joskus vaan huutelee ja kapsuttelee kynsillään pintoja...sit nukahtaa ja nukutaan 7,30-8,30 saakka.
Luulempa että tämä on tullut jäädäkseen, mutta eipä se nyt niin paha ole. Menee nukkumaan 20-21 välissä.

voi kun tytsy viihtyiskii yksin kun herää,mut ei.huuto alkaa jos et huhuilua huomioi.
mun sisko oli vauvana sairaalassa unikoulussa,oli menny kaks yötä niin se nukku sen jälkee kunnolla.
meillä tyttö käy nukkumaa melkeenp joka ilta 20.30.en yhtää ymmärrä et mistä ne sen yölliset pirteysjaksot johtuu,johtuupa mistä vaan niin sais loppua...

Niin tuolla fb:n puolella jo kerroinki mut meillä poka nukkuu paremmat unet ku makuuhuone on täysin pimee... ennen herättii jo ennen 7 ja nyt herätään vasta 8 kun on täys pimeys huoneessa... tuntuu et itekki saa paremmi nukuttuu mitä pimeempää o... :)

meillä yövalosta on patteri loppumassa,ei se ees valaise enää yhtää.ja sekii valo on lähinnä mua ja miestä vasten et nähää ettii tutti.

Kyllä se siitä todennäköisesti ihan itekseen alkaa nukkumaan. Meilläkin toi ekan hampaan puhkeaminen veti yöt levottomiksi, ehkä siksi se tassutus ei toimi. Mut sit taas kun ei mikään vaivaa, nii nukkuuhan toi. Viime yönä kun nostin pojan syliin, niin kauheesti tuli pieruilmaa.. se sitä narisutti kun ei saanu itekseen väännettyä ulos. Kohta varmaan puhkeaa se toinen alahammas, nii voi olla taas yöt hulinaa, mut kyllä mä uskon et kohta helpottaa. :)

Tiäks nappo.. meillä pitää kans olla pimeää! Mä oon kauheen herkkä valolle. Ei pysty lainkaan nukkumaan jos on valoisaa. Mulla on silmille sellainen lätkä, jos on liian valoisaa. Silmäluomet ei ainakaan pimennä mitään mun kohdalla.. melkein näkee läpikin jopa.. :D

Jee, poika nukku paremmin 6herätyksen sijaan oli vaan 3herätystä. Aamuisin 5-6aikaan otan viereeni, kun toinen on jo ihan hereillä, vähä maitoo ja nukutaan vielä hetki. Herää 7-8 aikaa ja nukkumaan menee 20-22 välillä.
Nyt on partsilla parina päivänä nukkunu 4h päikkärit. Koitanki nyt nukuttaa sisälle, jos tuo ulkona päikkärien nukkuminen verottaa sit noita yöunia tai sit meinaa vaihtaa yksiin pitkiin päikkäreihin.
:)

Meillä herättiin tänään vasta 9.20. Jäi sitten jumppaankin meno, kun olis kympiltä alkanu keskustassa. Muutenkin oli taas yksi hyvä yö pitkää aikaan. Unille käytiin 21, vähän tassuttelua 22, heräsin pyörimiseen 02, mut syötiin vasta 2.30, seuraava herätys 4.50, jolloin poika oli tosi virkeen olonen, mutta tarjosin kolme kertaa tissiä, johon poika sammui, yks syöttö oli vielä joskus 7-8 ennen heräämistä.

joops,täällä taaskii huono yö takana,jatkuvasti sai rampata tytön luona.viideltä annoin sille maitoo et sais lykätä heräämistä,paskanlatvat puol kuus noustii ylös.ihmetyttää et miten se nukkuu niin levottomasti?silmät kiinni ja silti se vielä onnistuu mölyämää.ens yö on pakko koittaa nukuttaa sit ilman tumppuja ni ainakii se voi koittaa ite laittaa tuttia suuhun.

Hyvinhän toi poika alkaa jo pikkuhiljaa nukkumaan.. vielä kun itsekin oppisi rentoutumaan, eikä odottaisi metakkaa aina. Ekan kerran piti vähän silitellä päätä yhden aikaan. Poika meni siis nukkumaan jo kahdeksan jälkeen, kun jäi viimeiset päikyt nii lyhkäsiksi, et väsy. Mut joo, tosiaan.. toisen kerran nousin kun kitisi vähän enemmän. Kello oli kolme. No ei ollut poika tällä kertaa vissiin ite vaihtanu asentoa, joten käänsin ipanan toiselle kyljelle, se nimittäin aina rauhoittaa pojan. Mut katos katos.. olikin vaipanvaihto edessä. Uusi vaippa ja takas nukkumaan. VIiden jälkeen veti maitoa ja torkkui tuonne seitsemään. Yritti jo kuudelta riekkua meitä ylös, mut oltiin vaan hiljaa ja muka nukuttiin, nii siihen se kyllästyi sit ja nukahti vielä vähäksi aikaa itsekin. :)

Takaisin