Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en pystyis moiseen unikouluun. Sulla on Eloveena kyl sisua! Kyllähän mies ja poika pärjäisi, mut mä en pärjäisi. :D

meillä mies ei pystyis,on niin huonohermonen.ja sit ois katkera kun mä pääsisin nukkumaa koko yön kunnolla.taas saa jännätä ens yötä.

Etkö jäde pääse mitenkään yöksi pois? Mulle se on ollut tähän asti mahdotonta ja olin kuvitellut sen paljon hohdokkaammaksi. :) Tosi hyvin mies ja tyttö oli pärjänneet...ja tyttö on ollut päivät oma iloinen itsensä. :)

Hurraa! Poika meni puol kymmenen unille. SIt mä vähän tuossa neljän aikaan silitin hänen päätään ja selkää, kun kitisi. Mut siitäpä poika jatkoi unia puoli kuuteen asti, kunnes sitten kitinän takia nostin vauvvin tissille ja hän lopsotteli tissin tyhjäksi ja jäi vielä nukkumaan. Hurraa! Kyllä se siitä pikkuhiljaa helpottaa. Mut meinas tissi räjähtää, kun ei ukkeli enää heränny syöpötteleen neljän, viiden aikaan. :D

jehna,viime yönä sitte keksin selityksen niille tytön tutin tippumishuudoille,se siis haluaa peiton ja se rupee huutamaa sitä ja sit tippuu tutti.ku ihmeteltii et miten se nostaa semmosen metelin siitä tutista mut sillä vissii onkii ollu kylmä ja se on huutanu sitä:eek:no yöllä sit laitoin peiton ja heti nukku paremmin:)
ja tää oli eka yö kuukausii ku se halus peiton,aina muuten on huutanu ja potkinu peiton pois.kyllä on taas äidillä lapsessa tulkitsemista..:confused:

Ens aamuks varaan saavillisen kylmää vettä sängyn viereen... saa ukko kylmää kyytiä jos torkuttaa kerranki...

Meidän unikoulun 3. yö takana ja edistys oli ihan suunnaton! Nukahti 10 minuutissa, heräsi kerran yössä alle tunniksi ja muuten heräili muutaman kerran, mutta nukahti ITSEKSEEN uudestaan. Enpä olis meidän pikku tissitakiaisesta uskonut! Nukkui siis pääasiassa 20-07. Itsehän en osannut vieläkään nukkua...

Siihen lapsen tulkintaan ei auta edes se, että se osaa puhua jo kunnolla, kun sitä osataan silti olla sellaisia "en halua jäädä isin kanssa kotiin, mutta en halua lähteä teidän kanssa lenkille". :D

Saitko Jäde siis tytsyn nukahtamaan ilman sitteriä?

Meidänkin pieni on nukkunut jo hyvän tovin päikkäreitä, ulkovaatteissaan tosin, kun en uskalla riisua. Mutta sain rattaista kannettua nukkuvan vauvan sisälle, eikä edes esikoisen kiukkuhuudot herättäneet. Ei se saanutkaan aiemmin nukuttua yhtään päikkäreitä ja heräsi kuitenkin siinä seitsemän kieppeillä.

No niin, sehän on jo selkeää edistystä. :) Sitten vaan odotellaan, että nämä pienokaisemme tajuaisivat nukkua yöt heräämättä ja herättämättä vanhempiaan.

No nyt on poika vetäny taas puoltoista tuntia unta kupoliin... alkaa selkeesti päikkäriasiat sillä muuttumaan... ei haittaiskaan, jos vetäis parit pitemmät unet ku kolmet lyhyet, mitä on jatkunut jo pitemmän aikaa.

Tyyne on jo kaks yötä nukkunu mun vieres ja mies sit sitä mukaa sohvalla o_O En tiiä miks yhtäkii alkanu jo ennen klo23:a sellanen itku ja huuto et oksat pois. Ei oo mahavaivaa eikä auta silittelyt jne. Pakko vaa ottaa viereen. Nyt sit jännittää et jääkö toi tavaks. Ekana yönä aattelin et johtuu flunssast mut nyt en usko oikee enää siihenkää, ku on niin reipas tyttö jos ei pientä nuhaa lasketa. Hammas kuultaa edessä ylhäällä ikenessä mut ei oo viel läpi tullu, jos johtuu sit siitä.

Meidän pojalla oli tuota huutoa... tossa kolmisen viikkoa se ehkä kesti... alkoi aina 45min-1,5h nukahtamisen jälkeen. Siihen huutoon ei auttanu mikään muu, kuin syli ja välillä vain se, että sai jäädä ihan mun ihoon kiinni nukkumaan. Sitä ei oo nyt tapahtunu enää moneen iltaan sitä huutoa.

Mä nukuin viime yönä 23-06 heräämättä! Vähänkö on levännyt olo! :)

Jätkä on nyt kohta 3 tuntia nukkunut tuolla parvekkeella, aamu oltiinkin ystävien kans ulkoilemassa ja poika siinä 1,5h rattaissa katteli ja ihmetteli ku isommat leikki ja touhus..

No nyt alkoki itkarista kuuluu mölinää, joten se on herääätys!

Takaisin