Vauvan nukkuminen

Joo mä nukkuisin viel huonommin jos poika ois eri huoneessa. No sitä mahista ei meillä vielä olekaan. Toivottavasti loppuvuodesta löytyis pariks vuodeks vaik joku rivarin pätkä.. okt ois unelma, mut ei taida tähän hätään löytyä.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meilläkään ei oo ongelmia päikkäreiden kans pinniksessä. Sinne vaan väsynyt poika ja uninalle nyplättäväksi ja sinne nukahtaa. Mut yöunet... ei ei ei. Oon kokeillu sitäkin, et on hämärä valaistus huoneessa, mut ei oo silläkään väliä. Noh, ans kattoo.. kyl se tästä.
 
meilläkään ei päikyt pinniksessä onnistu...koittanu vaik kuin usein... se huuto on jotain hirveetä... mut vaunuissa partsilla vetelee kunnon päikyt. yöllä kyllä kelpaa oma sänky ja sinne suht helposti lähes itsekseen nukahtaa..
 
mä en oo ees koittanu nukuttaa parvekkeella,mut tiiän jo et sekii epäonnistuis,koska ei se nuku aina edes liikkuvissa vaunuissa niin miks vaunuissa mitkä ei liikkuis?ja sama vierotus siitäkii ois ku sitteristä...sitteristä ehkä helpompaa vierottaa kun nukkuu jo valmiiks sisällä.
 
Meilläkin poika nukkuu huomattavasti paremmin ulkona.. ja pääsääntöisesti päikkärit nukkuukin rattaissa parvekkeella.
 
kyllä meilläkii jos on tytöllä hyvä päivä ja se on väsyny ni nukkuu sen mitä vaunutkii liikkuu.tänään nukku kauppareissun mut kun päästii kotii ni meni kolme minuuttia ja se heräs.o_O
 
Meilläkin on poika ruvennu herään kun tullaan kotiin vaunulenkiltä. Joskus, kuten nyt, nukkuu vielä ulkona kun jäi aamupäikyt välistä. Ei millään malttanu nukkua kun piti opetella uusia temppuja :)
 
Teillä näyttäiskiin olevan hankala tyttö jäde, ja ehkä mukavuudenhaluinen. lämpimässä sitterissä ja liikkuvassa rattaissa :wink miksi olla hankala, kun samalla vaivalla voi olla täysin mahdoton :grin
 
joo no siellä se nyt sängyssä huutaa,hiukset hiestä märkänä.kuten sanoin niin tuhoon tuomittu yritys.
 
Saisko pinnikseen keinujalat kiinni? Joihinkin pinniksiin saa ja keinuttamalla vois nukahtaa paremmin sinne....

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
ei taida saada,on muutenkii normaalia lyhempi toi sänky.nyt se huutaa sitterissä kun en heijaa sitä.
 
noi on just semmoset mistä oon miehelle puhunu!!!ja se vaa inttää et ei semmoset toimi.hitsi kun ne on loppunu tuolta verkkokaupasta,saakohan niitä tilattua muualta?
 
Takaisin
Top