Mulla ei ole vielä tullut kyllästymistä liikkeisiin, välillä vaan ottaa kipeää kun kaveri monottaa kylkiluihin. Tyyppi on ilmeisen aamu-uninen, muksauttelu ja kieppuminen alkaa vasta aamupäivällä ja jatkuu suhteellisen tasaisena iltayöhön saakka. Eilen lääkärin tunnustellessa vatsaa vauva alkoi potkia tosi napakasti tätä käteen tyyliin "kuka vieras mies kopeloi mun äitiä" :D Lääkäri merkkasikin sitten liikkeiksi ++.
Isänsä tullessa töistä kotiin vaavi havahtuu tämän ääneen ja alkaa potkia. Potkuttelu on rauhallisempaa, verkkaista kun laitetaan musiikkia soimaan tai mies laulaa (mä en laula, en halua ipanaparkaa traumatisoida vielä tässä vaiheessa
), eräänkin kerran joku soitti haitaria eräissä juhlissa niin vauva reagoi siihenkin samaan tyyliin. Jospa hän tosiaan pitää musiikista?
Isänsä tullessa töistä kotiin vaavi havahtuu tämän ääneen ja alkaa potkia. Potkuttelu on rauhallisempaa, verkkaista kun laitetaan musiikkia soimaan tai mies laulaa (mä en laula, en halua ipanaparkaa traumatisoida vielä tässä vaiheessa