Vauvan liikkeet!

Yh, miten selviää vielä pari kk. Nyt jo tekee nii tukalaa ku pojulla jumppa käynnissä. Esikko oli paljo rauhallisempi.
 
Liekö nämä omat aktiiviset toimintapäivät vaikuttaa jotenkin, mutta ipana on ollut aika rauhallinen liikkeissään suurimman osan aikaa. Hikkaa on vähän ollut, ja yksittäisiä voimakkaita sätkähdyksiä on kyllä päivittäin ollut jossain vaiheessa vuorokautta. Olen siis touhunnut kotona jos vaikka mitä. Tänään olen ollut koko päivän paria hetkeä sohvamakoilua lukuun ottamatta menossa enemmän ja vähemmän, ja nyt alkaa selkä kyllä olla sitä mieltä, että olisi hyvä mennä maate. No, kohta :)
 
Ite huomaan ainakin, et mitä enemmän touhuan, niin sitä enemmän vauva nukkuu ja on vähä liikkeinen. Sitten illalla kun on rauhoittunut, niin aloittaa möyryämisen. Kyllähän se liike ja heiluminen saa vauvan uniseksi. Esikoinenkin rakasti vauvana autossa oloa, kun kuului ääntä ja oli pientä liikettä. Sama kun sylissä oli hyvä olla niin kauan kun itse käveli ja heilui ja hytkyi, liikkumisen kun lopetti, niin huuto jatkui :D
 
Meidän esikoinen vaatii vieläkin jtn hytkyntää nukahtaakseen. :grin Vauvana piti vaunuja hytkytellä, myöhemmin sitteriä. Hän on siis tottunut lepoon liikkeessä.

Tää toinen on aivan eri maata eikä meillä päde tuo että liikkeessä lepoon vaikka yleensä näin on. Ja että levossa liikkeelle. Hassua.
Mutta tosiaan noinhan se yleensä menee että mitä enempi touhuaa/liikkuu niin sitä rauhallisempi vauva on. :happy:

Täällä nää liikkeet tuntuu aivan mahdottomilta. Ja vasemmasta kyljestä tulee monoa tasaseen tahtiin. Isi vielä kutittelee jalkoja niin innostuu kahta kauheammin! Ja musta se tuntuu niin ilkeeltä.. Mies vaan sanoi että täytyyhän hänenkin vähän luoda suhdetta pienen kanssa.:rolleyes: Istua ei voi ollenkaan kun on niin pienessä paketissa että sitten venyttelee kylkiluita myöten. :inpain:
 
Eilen oli kiva hetki mukulan kanssa, kun sohvalla makoillessa se tuntui yrittävän läpi tuosta mahan päältä, ja reagoi heti kosketukseen. En oo aiemmin saanut niin selvää vuorovaikutusta aikaiseksi tuon kanssa, mutta nyt se aivan selvästi reagoi potkuilla ja hytkymisellä siihen, kun painoin kädellä sen jalkaa vasten :Heartpink Varmaan kymmenisen minuuttia jaksoi, sitten taisi nukahtaa :joyful:
 
Onko muilla ollu semmosta hassua juttua, että tuntee vauvan liikkeet vaikka on jo synnyyttänyt? Mä tunsin monta päivää synnytyksen jälkeen sillon tällön muutaman potkun.
 
Mulla on ainaki molempien synnytysten jälkeen paikkaansa hakevat suolenmutkat "potkineet" ja sitten muutama kuukausi (tai ehkä lähemmäs vuosi jopa?) Synnytyksen jälkeen alkanu ne "haamupotkut" että jotkut mahan möyreet tuntuu ihan vauvan liikkeiltä.
 
Toi suoliteoria voisi olla selitys asialle. Tuntuu vaan niin höhlälle kun huomaa miettivänsä vauvan olevan vielä mahassa.
 
Mulla ne haamupotkut jatkui pitkäänkin.
Ne olivat kyllä jänniä ja ihania samaan aikaan. :Heartred
 
Mulla kans alkoi vielä uudestaan just joskus vuosi synnytyksen jälkeen. Jossain vaiheessa oli täysin varma että oon raskaana jo pitkällä kun ne liikkeet oli niin selvät. Mut en ollut o_O se oli tosi hämärää.
 
Mulla kans alkoi vielä uudestaan just joskus vuosi synnytyksen jälkeen. Jossain vaiheessa oli täysin varma että oon raskaana jo pitkällä kun ne liikkeet oli niin selvät. Mut en ollut o_O se oli tosi hämärää.

Mullakin oli joku tuollainen vaihe! Siitä se vauvakuume sitten oikein ponkaisikin :rolleyes:
 
Takaisin
Top