Vauvan liikkeet

Mä en oo varma oonko tuntenu vielä yhtään :D nyt rv 14+4. Tänää tossa ku heräsin ni saatto olla jotaki tuntemuksia ku tuntu sellane iso kupla. Mut mulla kuulemma istukka edessä niin ei ilmeisesti kovin helposti tunne?
 
Joo, istukka edessä vaimentaa kyllä tehokkaasti liikkeitä. Tuntuu tod.näk. vähän myöhemmillä viikoilla, kun vauvalla on enemmän massaa.
 
Mullakin on istukka edessä alhaalla (viimeks oli takana ylhäällä). Saattaa muuten vaimentaa kans liikkeitä, jos istukka sieltä kohdun kasvaessa "nousee" keskemmälle.
 
Mä aika varmasti tunsin tänään ekat liikkeet! Nyt 16+6 ja olen odotellut niitä pieniä kalan evän hipaisuja tai ilmakuplia mutta iltapäivällä sohvalla maatessani joku löi ihan tosissaan kuusi kertaa tuohon häpyluun yläpuolelle. Kuin muutaman sentin kokoinen elohiiri olisi ollut siinä :D Ei ole kokemusta miltä liikkeet tuntuvat, mutta tämä oli niin uutta ja erilaista että ekoiksi liikkeiksi epäilen :)
 
Huomenna 17+0 ja nukkumaan mennessä on ainakin aina kunnon ralli päällä täällä toisella :D
Huonosti nukutun yön jälkeen aamuvuoroon, en oo varmaan nukkunut kun 3 tuntia... :sad001
 
Jennamarina, mullakin tuntu ne ekat liikkeet parhaiten just autossa. :) Nyt 15+6 ja tuntuu välillä selkeä potku, mutta muuten liikkeitä tuntuu vielä harvakseltaan. Kun istuskelee aloillaan, niin on paras mahis bongata liikkeitä.
 
Mulla tuntu ekat varmat liikkeet viime torstaina viikoilla 14+4, ennen sitäkin jotain, mutta en ollut niistä varma. Tuon torstain jälkeen joka päivänon tuntunut lähinnä alkuiltaisin kuplintaa ja elohiiriä, tänä aamuna myös selvää kutittelua aamupalaa syödessä
 
Voi vitsi, kumpa itelläkin alkais pian tuntua jotain! Tai sitten en vaan oo tunnistanu jos on jotain ollu.. :) Nyt 14+5.
 
Täällä kanssa vissiin eilen havaittu / tunnistettu ensimmäinen liike.
Hauskaa, töissä istuen ja yhtäkkiä jotain siellä tuntuu, ei ilmaa, ei kipua, en tiedä mitä, kaippa se toi pieni oli :) .
 
Viime viikolla tuntu monta kertaa kutittelua tms hentoja liikkeitä, tällä viikolla en ole huomannut. Sitä odotellessa että tuntuu kunnolla ja usein :)
 
Ei vielä mitään tuntemuksia (15+1), mutta istukka on takana, joten varmaan niitä voi pian odottaa. Mitään kiirettä ei kyllä ole, sillä haluan nukkua yöni rauhassa ja liikkeitä riittää varmasti viikkojen ajan, kyllästymiseen asti :)
 
Takaisin
Top