Vauvan liikkeet

Täällä normaalisti järjetön melskaaminen melkein jatkuvasti, ja sitten eilen supisteli lenkillä oikein kunnolla, eikä sen jälkeen tuntunut enää mitään... yritin painella, vaihtaa asentoa, syödä suklaata yms. mutta ei mitään. Oli sitten pakko käydä äippäpolilla vielä tänään illalla. Onneksi kaikki oli hyvin. Herra oli vaan kääntynyt poikittain kohdun yläosaan, eli ilmeisesti potkut ja nyrkkeilyt eivät nyt osu äitiin niin pahasti. Vielä näillä on tilaa "kadota" hetkeksi, mutta kyllä kohta käy niin ahtaaksi, etteivät pääse pakoon.
 
Nää hetket on vaan niin mahtavia :D - Kuva siis otettu täysin suorasta :)
upload_2017-5-3_7-2-17.png

Alkaako muilla tuntua jo, että liikkeet enemmän muljuntaa kuin isoja iskuja?
Musta alkaa tuntumaan, että kaverilla tila vähenee ja liikkeet tuntuu enemmän muljuntana ja just tollaisena kokonaisvailtaisena mahan liikkeenä :). ?!
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ainaki tuntuu, että tila loppuu. Esim eile tuntu ekaa kertaa niin selvä hikka siman jälkeen, tunnin kesti tasanen naputus. Esikoisesta en tuntenut hikkaa ikinä.
 
Täällä ei totisesti oo tila loppumassa. Potkii ja nyrkkeilee kunnolla :D
Tänään 31+0
 
Juuri tuollasesta Esperin kuvan tilanteesta olen yrittänyt pari kertaa ottaa kuvaa mutta ei vielä noin selvästi näkynyt mulla. Rv 27+2. Vielä tulee iskuja/potkujakin täällä ja voima niissä vaan kasvaa, ihan uskomatonta miten vahva se pieni voikaan olla jo! :Heartred :Heartred :Heartred
 
Enemmän muljuu joo, etenkin pyllyä tykkää pyöritellä ja työntää niin, että välillä tuntuu melkee pahalta kun kinnaa niin. Pyllystä tulee välillä kunnon kumpu masuun. Potkut/käden liikkeet ei oo napakoita, semmosia muljuvia nekin. Hikka tuntu viimeks tänään tuolla alakerrassa tasasena naputuksena.
 
Takaisin
Top