Vauvan liikkeet

Mä oottelen jo ihan malttamattomana liikkeitä! Ehkä jotain tuntunu, mutta en todellakaan mene vannomaan, saattaa olla mielikuvituksen tuotetta :happy:
Sydänäänet saan dopplerilla hyvin kuuluun, joten ehkä istukka ei ole edessä, mutta asiasta ei senkoommin tietoa.
Odottavan aika on piiiitkä :bored:
Rv 16+5
 
Mä oon kolmisen viikkoa tuntenu iskuja joka päivä. Nyt jo ihan huolestuu, jos joku aamu ei tunnekaan mutta just syömisen jälkeen tuntuu että kaveri ihan villiintyy!
Toissapäivänä mies tunsi liikkeet ekaa kertaa :) Sitä ennen aina kun mies koitti tunnustella liikkeitä, sikiö jähmettyi paikoilleen :D
 
kauheeta ku ite tuntee tosi harvoin ne liikkeet ja siks aina luulenki että toinen on kuollu tonne... en tiiä enkö oo vaa huomannu mutta joskus saattaa mennä viikkoki etten tunne mitään, nyt 20+1 ja ekat taisin tuntea joskus 18+? en tarkalleen muista :D
 
Välillä kans huomaa, että kaveri on ihan hissukseen ja sitten tulee mietittyä kaikenlaista. Mutta heti seuraavassa hetkessä taas tuntuu liikettä useammankin kerran ja selkeästi.

Lääkäri sanoi juuri tuossa pari päivää sitten, että näin se menee, kun siellä on vielä tilaa liikkua. Vaihtaa asentoa niin, ettei yletä tökkimään kunnolla, kun taas seuraavassa hetkessä kiilaa itsensä jalkojensa kanssa niin, että tuntuu :) Pitäisi olla ehkä tyytyväinen, että on vielä niitä hetkiä, kun ei toista tunne :D kohta varmaan manataan täällä kimpassa, kun ei saa nukutksi ja ruoka tulee ylös kaverien potkuista johtuen.
 
Mä oon varmaan joku luoonnonoikku kun viikoista 14+4 on tuntunut ihan selvät liikkeet ja nyt viimenen viikko joka päivä useaan otteeseen (tänään 17+4)? En siis valita, ihmettelen vain kun olen ensisynnyttäjä.
 
Täällä ei tunnu vielä yhtikäs mitää, vaikka yrittäny kuulostellakki!:sad001 Toki vasta 17+2.. Onneksi on Doppler :grin Kaveri odottaa kolmattaan kolme viikkoa edellä ja tuntenut jo kuukauden. Mutta kuten yllä jo todettiin, kesällä jo kirotaan, kun koko ajan potkitaan!:p
 
Mun kutittelut ovat voimistuneet viime viikosta. Itse huomaan ne parhaiten töissä, kun istun tai olen etukumarassa ja ylävatsan kohdalta kiristävät housut päällä. :hilarious:
 
Mun kutittelut ovat voimistuneet viime viikosta. Itse huomaan ne parhaiten töissä, kun istun tai olen etukumarassa ja ylävatsan kohdalta kiristävät housut päällä. :hilarious:

Mulla myös työtuoli on paikka missä parhaiten tuntuu. Joku kai tässä istualteen olemisessa, kun ei pääse niin laajalle alalle venyttäytymään :)
 
Mä oon varmaan joku luoonnonoikku kun viikoista 14+4 on tuntunut ihan selvät liikkeet ja nyt viimenen viikko joka päivä useaan otteeseen (tänään 17+4)? En siis valita, ihmettelen vain kun olen ensisynnyttäjä.
Sama täällä. Itse rupesin tuntee kutittelut jo rv 12 ja viime viikolla mies tunsi jo liikkeet kädelle :) 18+3
 
Esper, minä kanssa tuli siihen tulokseen että kohtu joutuu jotenkin pinkeään asentoon mikä helpottaa liikkeiden tuntumista. Ei yhtään haittaa, keventää mukavasti työpäivää kun tuntee kuplintaa ja kutittelua :happy:
 
Mä oon varmaan joku luonnonoikku kun viikoista 14+4 on tuntunut ihan selvät liikkeet ja nyt viimenen viikko joka päivä useaan otteeseen (tänään 17+4)? En siis valita, ihmettelen vain kun olen ensisynnyttäjä.

Ja nyt tässä junassa istuskellessani hoksasin laittaa käden alavatsalle toukan potkiessa niin tuntuu täysin selvästi kädessäkin liikkeet!?!?!? Varmaan joku potkunyrkkeilijä tulossa..
 
Täällä kans tuntunu 14+ liikkeet hipaisuina ja 18+ jo potkuja, jotka mieskin tuntee. On niin etuoikeutettu olo, ku ensisynnyttäjä minäkin ja tuntuu niin hyvin liikkeet! :Heartred Meilläkin monesti vauva alkaa junassa liikkumaan, monta kertaa viikossa tulee junalla mentyä. :grin
 
Ootteko huomanneet että liikkuu erityisesti ruuan jälkeen, tietyssä asennossa tms?
 
Mulla alkaa liikkuu sen jälkeen ku oon syöny ja meen esim pötkölleen sohvalle. Tai sen jälkeen jos syöny jotain makeaa, karkkia esim :D ja sit illalla monesti ku oon alkamassa nukkuu ni tää alkaa vetää mahassa kuperkeikkaa.

Ja nyt tunnen liikkeet jo ihan myös vaikka seisoskellessa, tai jotaki jos oon tekemässä enkä siis vaan "ole ja makaa" sitä varten että ne tuntisin :D
 
Syönnin jälkeen vauva saa lisä boostia ja vauva yleensä nukkuu, kun äiti touhuaa, kun keinuvassa on rentouttavampi uinua ja, kun äiti lepää niin vauva yleensä touhuaa.:love2
 
Syönnin jälkeen vauva saa lisä boostia ja vauva yleensä nukkuu, kun äiti touhuaa, kun keinuvassa on rentouttavampi uinua ja, kun äiti lepää niin vauva yleensä touhuaa.:love2

Senkös takia minä sitten itse vauvana vaivoin yöt ja nukuin päivät kun äidillä oli niin säännöllinen unirytmi :D
Pitäs kai se olla säännöllinen mut ei mulla koskaan oo oikein ollut täysin säännöllistä unirytmiä kun se menee aika pienestäkin sekaisin..
 
Takaisin
Top