Vauvan liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minkki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sehän on ihan kohta sitten mulla, kun jo 30+0 kasassa. Täällä on kyllä potkittu paljon ylöspäin ja viime viikon ultrassa oli pää alaspäin. Kääntyi kyllä vielä vähän aikaa sitten ihan ympäri ämpäri. Ja istukka on edessä, jos sillä on tän kanssa jotain tekemistä.
 
Mulla nyt 27+3 ja vielä vauva pyörii miten päin sattuu :) Potkut tuntuvat ihan tasapuolisesti joka puolella. Esikoinen oli vielä viikolla 34 perätilassa, mutta kääntynyt sitten viikolla 37 raivotarjontaan. Neuvolassa sanoivat silloin että hyvin ehtii kääntymään vielä. Eli ei huolta jos beibit nyt vielä "väärinpäin".

Mun mielestä mun vauva köllöttää nyt suurimman osan aikaa poikittain, mutta välillä on saanut jo maistiaisia siitä miltä tuntuu kun vauva painaa ties mitäkin kohtaa istuessa. Esikoisen kanssa lattialla mönkiessä on jo välillä hieman hankalaa tuo touhuaminen :D
 
Meillä ei oo neuvolassa ollu ees puhetta et miten päin se vauva siellä oikein on:joyful:
mutta tunnen kun kaveri heittää vielä volttia, ni kai sillä vielä tilaa on.. tosin se ei taida enää viihtyä poikittain enää massussa.

ja tuohon liikkeiden näkymisen nolouteen liittyen pääsääntöisesti ei haittaa et vaven liikkeet näkyy,onhan se täysin normaali asia.
mut jos yks työkaveri olis huomannu mylläyksen, olis se infonnu samantien asiasta muita ja sitten olisinkin saanu olla loppupäivän huomion keskipisteenä :playful: nou thanks..
 
Mulla istukka takana, siksi tunsin ekat potkut jo viikolla 17. Mulla potkitaan joko alavatsaa oikealle tai vasemmalle. Päivälläkin läppäri pomppi sylissä. :D
 
Vielä mahtuu minullakin vauva myllertämään ihan miten päin vaan. Juuri nyt masu on hurjan hassun näköinen kun on aivan vino, ihan kuin vauva oikein työntäisi itseään väkisin ihon läpi.
Lomareissulla saivat lapset tuntea vauvan liikkeet kun hoksasin, että jos pötköilen uimapatjalla vatsallani, niin vauva lähtee kuin tilauksesta liikkeelle. Muilla rannalla olijoilla oli varmaan hauskaa kun 9- ja 11-vuotiaat tytöt häärivät vatsan ympärillä ja esittelivät itsensä.
Istukka on edessä, mutta ei ole estänyt liikkeiden tuntemista rv 16 lähtien.
Mulla on nyt ensimmäistä kertaa imetystyyny kun työkaveri väkisin halusi lahjoittaa. Se on mun uusi unikaveri ja nukun tosi hyvin kun saan sen jalkojen väliin ja masun alle ja sielä kainaloon kaveriksi... Päihittää aikaisempien raskauksien tyynyviritelmät ihan kuus-nolla.
 
Joo mulle tulikin ihan normi tyynystä selkäkipuja kun oli liian iso. Haaveilin että teen oman tyynyn, mutta ehkä täytyykin ostaa.
 
Mitenköhän päin tää nyt kömpii tää vauva! Maha ihan ihmeen muotoinen ja kipeytyikin tuosta navan yläpuolelta. Kunnon möyrintää tänään, ei mitään pikkupotkuja. Eilenkö kirjoitin, että tää kaveri viihtyy nyt jo pää alaspäin, mutta heti sen jälkeen alkoi potkut tuntumaan alhaalla. Jospa nyt yrittää takaisin raivotarjontaan..aika ahdasta alkaa kääntyily olla, mutta mahtuuhan sitä vielä..kun viitisen senttiä työntää itteään kummun kaaren ulkopuolelle. :D
 
Nyt kyl naurattaa ja nolottaa samaan aikaan, mutta vauva potki eilen niin paljon alaspäin että tunsin sen tuolla peräaukossa asti. Vauvan liikkeethän tässä oli aiheena.. :rolleyes:
 
Kuinkas monella vatsa-asukki monottaa niin lujaa vatsassa että vatsan puolelta toiselle heilumisen lisäksi joihinkin potkukohtiin käy melkeinpä jo kipeää? Mulla pikkuinen on keksinyt että oikeaan kylkeen potkiminen on kivaa hommaa. Tässä asiassa en ole samaa mieltä.
 
Täällä mennään kanssa ihan kärrynpyöränä vielä, osumia tulee minne sattuu. Oon yrittäny hahmottaa, miten päin poitsu siellä on, mutta no chance. :D Sen verran luulen erottavani, että koska tulee monoa ja koska sormia/nyrkkiä.
Kipeetä ei varsinaisesti tee, mutta tuntuu todella epämiellyttävältä kun kaveri punkee kylkiluiden läpi tissiä kohti tai kun pötköttää kyljellään, ja kaveri koittaa tulla kyljestä läpi. Istukka täälläkin edessä.
Mitä nolouteen tulee, niin en ole edes ajatellut, että muut huomais/osais katsoa mahan heilumista. :o Mutta ymmärrän täysin ton intiimiyden sen tiimoilta. Itseä nolotti eilen, kun ekaa kertaa huomasin, että oli tainnut rinta vuotaa esimaitoa yöpaitaan ja kerroin siitä puolisolle. Jotenkin se tuli niin puskista, että olin siitä hämillään. Vähän niin kuin muinoin kuukautisten alkaessa. :D Näin asiaa sivuten..
 
Jassoo, kun pääsin just pohtimasta vauvan perätilassa olemista, niin tais tyyppi kääntyä. Eilen oli jotenkin tosi tukala olla ja harjoitussupistuksiakin oli koko ajan. Tänään onkin liikkeet sitten tuntunut ylävatsalla, istuessa käy tökkiminen kylkiluihin.
 
Äh mä toivoisin niin että alivuokralainen alkais jo pikkuhiljaa siirtymään pois mun alavatsasta. Tuntuu oikein painetta ja sitten edelleen potkitaan kohtisuoraan alaspäin. Ei tee kipeetä, mutta tuntuu inhottavalta ja välillä epäilin jo pissatautia kun kävin koko ajan vessassa, mut hei mua vaan monotettiin sinne! :arghh: Tätä on nyt jatkunut koko tän viikon.
 
Ja aattele Hepsuli, et vielä on hurrrrjan monta viikkoa aikaa ja vauva saa rutkasti voimaa lisää potkuihinsa!
 
Joo kyllä mä sen tajuan, mutta silti. Yök. Elän päivän kerrallaan, tulen ihan sairaaksi jos alan miettimään mitä on esim. kolmen viikon päästä.
 
Hyvä asenne, et päivä kerrallaan! Onneksi vauvoillakin on erilaisia kausia ja kokemasi jutut voivat pian muuttua toisenlaisiksi kujeiksi.
 
Ainaskin alaspäin potkiminen useimmilla loppuu, kun vauvat alkaa kääntyillä pää alaspäin!
 
Täällä oli typy jo viime pe ultrassa pää alaspäin, saapa nähdä vieläkö myllää itsensä takaisin ylös. Ainakin potkut vetää koko ajan navan molemmin puolin tai siitä ylöspäin ja kauhea myllytys käy vatsassa. Luulen kans erottavani käsien/sormien ja jalkojen liikkeet. Potkut ovat meinaan hullun kovia jo nyt välillä. Odotellaan tässä sitä että alkaa jalkapohjat erottua masun läpi :D
 
Täällä kans raivotilassa mut meijän poju kova nyrkkeilijä joten useemmin tunnen just tonne alaspäin kohdistuvat kätöset.. Auts :D
 
Takaisin
Top