Vauvan liikkeet

Täälläkun alotettaisi laskemaan liikkeitä niin ei tarvis varmaan muuta tehdä :D tokihan tuo tuolla rauhaksiinki on muttamutta aika paljon melskaa.
 
Voi tätä onnen päivää!! Tyttö ollut koko viikon tosi aktiivinen masussa. Tänään niillä oli iskän kanssa ihan omat leikit. Isukki painoi posken vasten masua ja puhui, niin neiti vastasi aina potkulla. Sitten kuunneltiin koko perhe muutama lastenlaulu ja neiti mylläsi masussa niin että minäkin näin ekaa kertaa oikein masun päältä kaikki potkut ja täeähdykset. Kauan siinä kesti, mutta kannatti odottaa. Nyt kumminkin jo RV 28+4 :)
 
Täälläkin on opittu ihan oma leikki. Sängyssä kun lepäilen niin vaavi potkaisee ja jää sitten odottamaan että tökkäisen samalta puolelta mahaa mihin juuri potkaistiin. Sitten vastataan potkulla ja jäädään taas odottamaan mun vastausta. Hupsu muksu :p
 
Meillä on taas ollu rauhallisemmat 24h vaavin liikkeiden kanssa. Jännä miten nopeasti sitä huolestuu kun pikkuinen ei ilmoittele itsestään. Eilen päivällä tuntui muutamia hentoja potkuja, mutta sen jälkeen ei mitään. Toivottavasti pikkuneiti nyt taas aktivoituu päviänmittaan jaonneks huomenna on ultra jokatapauksessa :)
 
Voi herttinen sentään mikä duracelin tuolla tynnyrissä on :blob6...onneks antaa sentään nukkuä yöt, mut päivät on sellaista menoa ja meininkiä, ett ei tuu työnteosta mitään. Viis minuuttia kun kerkiät istumaan koneen ääressä niin se on jo saavutus.
AInoa paikka missä tyyppi rauhoittuu ja antaa miun tehdä omia juttuja on sali, joten meikä onkin viihtynyt crossarilla sitten useana päivänä...no tyypin kosto on sen mukainen, kuten nyt, että jos jonkin sortin muljahtelua on meneillään. Ihanaahan tää on...niin ja edelleen täällä yritetään punkea oikealta puolelta ulos :love7
 
Mulle kaupassakäynti menee salitreenistä :D ja kaupassaki joudun etsiin penkin missä istahtaa hetkeks ku koskee ja kolottaa joka paikkaan. Kotona kun käppään alakerrasta yläkertaan ni saa vissiin henkeä 15 min :D :D mä todella kunnioitan raskaana olevia naisia ketkä kykenee käymään salilla!

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään vanhempainvalmennuksessa vaavi tuntui kuuntelevan imetysasiaa tarkasti, potki aina silloin tällöin. Kun sitten esitin kysymyksen ohjaajille, vauvakin innostui. Ihan kuin silläkin olisi ollut kysyttävää tyyliin: "Mä kun en oo ihan varma näistä mun vanhemmista, että osaako ne duuninsa, niin mitäs mä sitten teen, jos ne ei ymmärrä tulkita mun eleitä?" :p
 
Oon tainnutkin jo jossain kertoa, ett tää miun raskaus on ollut ns. helppo eli ainoat vaivat mitä on ollut niin alkuraskaus aktivoi migreenin ja nyt häntäluuvaivat istumisesta..muuten olen yrittänyt elää niin kuin ennenkin raskautta ja siihen on salilla käynti sekä juokseminen kuulunut. Nyt kun juokseminen on jäänyt pois(viimoisesta lenkistä taitaa olla pari viikkoa) niin salilla oon viihtynyt enemmän. Tottakai koko ajan menen tyypin ja kropan ehdoilla eli jos väsyttää niin sitten maataan sohvalla. Muutaman päivän liikkumattomuus saa mut vaan ihan hermoheikoksi :D

Mut pitää myös muistaa, ett koskaan ei voi tietää mitä huominen tuo tullessaan...
 
Mulle tuottaa vaikeuksia sitoa kengännauhojakin, joten nostan hattua niille jotka vielä pystyy käymään salilla.

Tänään valmennuksessa oli perhe 5,5kk poikansa kanssa ja se mamma kertoi että oli selkänsä takia joutunut kulkemaan kotonakin keppien tukemana, mutta heti kun synnytys oli käynnistynyt niin selkäkivut katosi ja pystyi kävelemään taas. Toi hieman lohtua, että nää kivut ja vaivat vois hävitä tässä vähän reilun 10 viikon sisään (jos vain ei mennä yliajalle).
 
Täälläkin päiviä kun kaikki ahdistaa,puristaa ja on hankalaa... sit toisena päivänä saa juosta ees/taas eikä tunnu missään. Kroppaa kuunnellessa mennään ja tehdää mitä voidaan :wink
Mies naureskeli mun sukkahousujen laitolle eräs työaamu :p Koitin sille selventää kaiken keskellä, että ei oo mikään temppu tässä enää heitellä näitä koipia tän mahan eessä miten sattuu :grin Töissä nuoret on uteliaisuuttaa kysyny että vieläkö pystyy peittoo heiluttaaa :eek::grinTarviiko paljon mielikuvitusta?!?!?!! Kyllähän tuo maha oman juttunsa tuo mutta eiii se peiton heiluntaa ole estäny :p
 
Joo ei se peiton heiluntaa estä mutta haastetta tuo aika lailla :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä kasvaa hyvin aktiivinen kaveri. Tähän asti antanut sentä nukkua, mutta viimeyönä ei sitten millään. Aina kun sain kaverin rauhoittumaan ja vaihdoin itse nukkuma-asentoon alkoi Zumba uudestaan. Varmaan yöllä kolmeen asti leikittiin, illalla olin nukkumavalmis jo ennen yhdeksää mutta hyvin tuo kaverin mylläys pyyhki unihiekat silmistä. Aamulla 5.30 vessaan ja 7.15 aamupalan laittoon. Nyt meinaa vähän tihkasta. Sairaslomalla toki olen että ei tarvinnut itse töitä tms. murehtia.
Muulloin kyllä liikkeet on ihan ihania, mutta olisi kiva nukkua vielä kun se muuten on mahdollista.
Että tällainen väsyneen äidin valitusvirsi tähän väliin :/
Alkaa vissiin muutenkin ottaa voimille tämä raskaus, kun eilen miehelle totesin, etten enää jaksa odottaa, saisi syntyä jo :D tänään 30+0 :)
 
Meillä liikkeet ovat muuttuneet ja siitä neuvolassa viimeksi sanottiinkin, ettei tarvitse huolestua. Alkaa tila käymään toisella vähiin, joten niin napakoita iskuja/potkuja ei ole tuntunut enää kovinkaan paljoa. Mutta kyllä vain siitä huolimatta se käy tämän äidin huolille. Onneksi sydänäänet ovat todella vahvat ja säännölliset ja kotidoppleria muksautetaan, kun se vatsalle laitetaan.
 
Miulla ei kans mitään mahkuja enää salille tms. Rauhallisia kävelylenkkejä ja töitä, siinä miun liikunnat.

Nyt on ihan kauhee räkätauti menossa ja ite ihan poikki, mut Nunnu potkii ja myllertää hirmusesti. :) Maanantaina oli äitipolilla seurantakäynti ni odotellessa myllersi minkä kerkis, mut ultrassa oli jokseenkin paikoillaa. Hengitysliikkeitä oli vaikea nähä kuulemma.
 
Kova muljuaminen käy varsinkin iltaisin, eli nyt! Siihen usein nukahdankin, rauhoittaa kummasti :) Isikin toivotteli aamulla masuun hyvät huomenet ja sai monet potkut korvaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä kans kova flunssa ottaa voimille. Kello nyt 3.08 ja syön oma tekemää pizzaa sekä juon teetä hunajalla :wink C-vitamiinia vedelly kunnon annoksissa ja tänään jatkuu "kuuri". Hunajatee rauhoittaa mukavasti oloa. Alkais vaan piisaa olo! Jo 2pvän jälkeen ja pahimmillaan voi 5-7päivää kestäää :sad001
Liikkeitä on Möykky esitelly. Ihme venyttely oli yks ilta. Normaalisti tulee napakoita iskuja alavatsaan, niin tällä kertaa suoristeltiin selkää. Tuntui eka oikealla ylhäällä pallo tulevan vatsasta läpi :grin ja sitten otettiin vasemmalle puolelle samanlainen venytys :grin Hassu! Mutta selvästi poika oppii, että on hyvä venytellä välillä :wink Hihihihi!
Täälläkin jokainen päivä lähentää H-hetkeä ja ajatukset liikkuu paljon synnytyksessä sekä minkälainen ihmeellinen "porsaanpoikanen" me tänne oikeen saadaan :rolleyes::Heartred
 
Täällä myös liikutaan ja möyrytään nykyään ihan huolella. Välillä vatsa oikein hytkyy potkujen voimasta - onneksi tyttö ei yletä vielä potkia palleaan...

En muista, että potkut ja liikkeet olis koskaan pahemmin häirinneet mun nukkumistani, mutta mulla onkin lähes poikkeuksellisen hyvät unenlahjat! :wink Kollegat sanoivat miettineensä omissa hyteissään, että miteköhän mä saan nukuttua, kun viime viikolla rytyytettiin junassa yön yli pitkin venäjänmaata, eikä kyyti todellakaan ollut kovin tasaista, mutta totta puhuen nukkuminen oli ihan ok.
 
Pari päivää oli maha-asukki hiljainen, vain joitakin liikkeitä päivässä, joten alkoi jo hieman huolettaa mutta nyt on sellainen duracell pupu kyydissä että. :happy7 Taisi huilia vaan vähän aikaa että jaksaa taas riehua. On potkuja ja iskuja, venyttelyä ja kääntymisiä ja ties mitä möykkäämistä ja pään tunkemista. Tuntuu kyllä tosiaan välillä että koittaisi tunkea päätä mahasta läpi. Välillä hieman epämukavaa mutta ei koske tai mitään.
 
Takaisin
Top