Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä mies kyllä huolehtii, että saan syötyä iltapalaa päästäkseni nukkumaan vauvan kanssa samaan aikaan. Jos syöttämisessä menee kauan, hän tekee iltapalan valmiiksi ja tarjoilee sen sänkyyn tai missä sitten olenkin syöttämässä. Minulle nukkuminen on kyllä ehkä tärkeintä. Väsyneenä ei jaksa olla positiivinen.
). Mutta unista juu... meillä oli eilen valvomispäivä. Neitk ei nukkunu kun max 1.5 h päikkyjä yhteensä kolmessa pätkässä. Illalla ihan kauhee kiukuttelu, huuto oli just kiukkuhuutoa, ei paniikkihuutoa. Sitte kun nukahti noin k 22 nii heräski vasta k 04 syömään. Sitte k 6-7 välillä syönti ja herätys k 9. Kyl sitä aina silti kiittää noista hyvistä öistä vaikka päivät ois kui vaikeita. Yösyötötki on sitä et tissi suuhun ja voi ite nukahtaa (jos ehtii, neiti on nii tehoimijä että menee noin 5 min nii masu täys). Meillä ei oo ollu sitä pulauttelua. Éi oo tarvinnu ees röyhtäyttää.
pitkään aikaan taas ennen kuulumatonta. Käytii välillä mun äitin kans vuorotellen kattomassa et onhan neiti hengissä Jospa äitisi ja siskontyttösi ymmärtävät ja auttaisivat sinua? Ettei sinun tarvitsisi yrittää olla reipas...? :/Tällasta tää sitten joskus on, ettei nuku sitten laisinkaan. Joko ei itseä nukuta tuntikausiin tai jos itseä nukuttais niin vauva huitoo ja ähisee, ettei mitään toivoa. Tästä tuli vielä joku "tiheän imun yö", kahden tunnin välein. Viideltä totesin että kaikki paikat on pissassa. Sitten hämärissä etsimään kuivaa vaippaa ja unipussia. Voi kun pystyis suhtautumaan tulevaan päivään edes jotenkin. Täällä on äiti ja siskontyttö kylässä. Ristiäiset huomenna. Olen maailman huonoin teeskentelemään reipasta emäntää näin väsyneenä![]()
Tää vauva on kyllä uskomaton nukkuja, ihan toista maata kuin esikoinen joka heräsi monta kertaa yössä syömään.