Vauvamasut

Mulla menee viel reisistä ja takapuolesta housut jalkaa mut kyllä ne reippaasti levinny on et pikkasen kiristää.. mut kiinni ei sit millään mee :D täytyy jättää auki ja vyö siihen päälle sekä pitkä paita ettei vilku.. täytyy kans varmaa siirtyy tolle mamma vaatteiden puolelle kohta :D
 
Mä en näillä viikoilla kehtaa ottaa ees kuvaa. :grin Sen verran masu turvottaa :)
 
Joo nyt loppu mässäily... salaatit kehiin ja herkut pois! 9kg tullut lisää. .. ei hitto! En oo ees tajunnut miten on noussut, liian keskittynyt kaikkeen muuhun. No nyt on sitä mahaa sit... joo... :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tulispa mullekkin pari kiloa lisää. Painoin ennen raskautta 52kiloa.. alku raskaudessa iski aivan järkyttävä vatsatauti, jonka jälkeen painoin 45 kiloa. Nyt painan sen 48 vaikka herkuttelen päivittäin.. ei niitä kiloja oikein tunnu tulevan. Saattaa myös johtua siitä että olen nuori. :/

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Tammitaapero samassa vauhdissa melkeinpä mennään. Ja mä päätin toissapvänä et karkit ja kaikki muut herkut paitsi jäätelö saa nyt jäädä. Ja annoskoot menee taas syyniin kuhan tää ällöolo helpottaa. On tukala olla :sad001


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kuvittelin tekeväni löydön vaateostoksilla kun löytyi farkkulegginsit. Otin sitä mun peruskokoa kokeilematta ja kotona teki mieli hakea sakset ja leikata legginsit pieneksi silpuksi :D Ehkä kokoa tai kahta isommat olisi ollut paremmat... Ens kerralla muistan kokeilla enkä vain mene vanha muistin mukaan (kyllä tää koko on aina ollut sopiva, en jaksa testata).
 
Kuva varmaan vinossa, mutta maha näkyy. Nyt on jo niin moni arvannu että oikein huolestuttaa tämä lihominen.. 5kg tullu jo! Vk 11 alkaa sunnuntaina :D

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1403884097016.jpg
    1403884097016.jpg
    41.5 KB · Katsottu: 187
Maha alkaa näkyä täälläki, vaikka vasta 8+6. Onhan tossa vararengasta ja turvotusta, mut ei mun maha kuukausi sitten tämmönen ollu. Ja tosiaan pömpöttää just alavatsa. Painoa tullu aamusta (turvotuksista) riippuen 0,5-2 kg.
 
Tänään 13+3 ja nyt on kyl masu pullahtanu ulos. Mieskin sanoi, että hei, sulle on tullu masu. Ja siis kun ennestäänkin on tota mahapullotusta ollu, niin tää on erilaista ja tää on tossa heti aamusta alkaen eli ei oo edes mitään päivän aikana kertyvää turvotusta. Kivaa ja karseeta yhtäaikaa seurata, kuinka sitä vähitellen muuttuu taas muumiks... :wink
 
Täällä mennään raskausviikolla 10+2 (la 24.1.) ja tänään ensimmäisen kerran tuli tunne, että miten pystyn pitämään tämän töissä vielä jonkun aikaa salassa.

Toista siis odottelen, joten olen kyllä asennoitunut täysin siihen että kohta pömpöttää jo kunnolla. Painoa ei ole tullut vielä kiloakaan lisää, onneksi.
 
Vko 12 alkamassa ja viimesetkin omat farkut puristaa niin et edes ponnariviritelmä ei enää auta :/ kaipa se on siirryttävä mammapöksyihin. Kamalan vaikee hyväksyä tää lihavuus..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun on ollu ihan ok fiilis hyväksyä että on tullu muutama kilo lisää, mutta kun sukulaiset sanoo päin naama (ketkä ei tiiä raskaudesta) että ompa tullu sulle muutama kilo lisää tässä kesän aikana! Ni se jotenkin latistaa fiilistä. Vaikka sen ei ehken pitäis antaa latistaa.. Mullakaan ei sovi kunnolla edes ne uudet housut mitkä ostin..
Mutta ei vaivuta synkkyyteen! Mammapöksyt jalkaan ja synnytyksen jälkeen taas niskasta kiinni :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Niinpä :) terveisin pullataikina...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Voi hitto. Asuntoesittelyyn menossa ja koitin ainoita siistejä mustia housuja. Kyyyllä ne vielä menee.. huh. Pitäs lähtee pöksykaupoille.. (rv9+6)
 

Liitteet

  • 1404306925424.jpg
    1404306925424.jpg
    36.1 KB · Katsottu: 183
1jt102.jpg


Emmä tiiä, onko tossa mitään vauvamahaa vai sitä peruspömpötystä, arvioikaa enemmän tietävät :laughing002 Joku osa mahasta katosi oksentelujen takia, mutta tuntuu että on tullu takasin.
Ja tosiaan tässä tämänpäiväinen eli se rv 12+2.
 
Ei vielä kyllä oikein huomaa. Painokin toisaalta pudonnut 6kg, niin voi olla että vatsasta lähteny ylimäärästä pois, niin näyttää aika samalle mitä ennen raskautta :D rv 14 menossa!
 
10+5 :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1404893769011.jpg
    1404893769011.jpg
    34.8 KB · Katsottu: 160
Älä hätäile opemami.. minä pelkään samaa ja mulla eka raskaus. Ei oo enää kenellekään epäselvää odotanko vai en.. tuntuu kiinteämmältä masu nyt verrattuna viikon takaiseen ja on jo aika iso. Ennen meni vyö, jonka pituus oli 85cm, mutta eilen jouduin ostaa vyön jonka pituus on 115cm.. huh huh :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top