Vauvamasut

Itsellä kävi juurikin noin. Painoin ennen raskautta 58 ja 40rv 61. Paino synnytyksen jälkeen 53 ja 3kk synnytyksestä kun imetin 49kg.. kuihduin. Vauva otti kaiken eikä ruoka maistunut. Pakolla söin.
 
Onpa teillä ihania masuja. :) Mun maha näyttää siltä, ku oisin tyyliin rv 20, etenki iltaisin. Vanha raskausmaha (joka ei menetetyistä raskauskiloista huolimatta koskaan kokonaan lähtenyt) se pullottaa nyt täysin eli väljistä paidoista huolimatta huomaa kyllä jo selvästi.
 
Jösses, mikä turvotus ollu eilen ja tänään! Mulla on samankokoinen maha nyt (11+1) kuin esikoisesta puolvälissä raskautta. Huh huh! Tänään ei jäis tila epäselväks kenellekään, joka mut näkis. Mut onneks tiedän kokemuksesta, että tää turvotus on hyvinkin päiväkohtaista. Huomenna voi olla taas jo ihan erilainen päivä...
Onneks juhannuksena voi käyttää reilusti takkia eikä tarvii pikkutopeissa yrittää piilotella mahaa. Jotain positiivistakin tässä karseen kylmässä juhannuksessa :wink
 
Mä oon iloinnu kanssa kun on suht viileä keli, jos vähän massu näkyy toppauksien alta niin voi laittaa lihomisen syyks :p

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mullon taas tullu takas se turvotus :O näytön kans siltä että olisin reippaasti puolivälin ylittäny :/ mulla myöskin varmaan paikat antaa nopeesti periks ku on kolmas raskaus. Toi maha ei oo pelkkää löllö vaan sellanen kova pallo ja sit yhessä kohtaa (mis mulla on normitilassa sellanen pieni alamaharöllö) on pikkusen pehmeää. Ja tiiän etten oo syöny niin paljoo et voisin olla lihonu läskiä näin paljon :O


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Että ei tätä todellakaan pysty enää peittää eikä lihomisella selittää. Kun vaan yhes kohtaa on selkeä pallo :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai kauhea mikä iltaturvotus iski! Tälläset päivät pitäs kieltää, että syödään ihan koko ajan ja vielä kaikkea epäterveellistä grilliruokaa ja täytekakkua! Huh, maha on kuin rantapallo! Varmaan jo sukulaiset arvas :D maha pystyssä, vesi linjalla..
 
Mä oon ollu koko päivän löysä huppari päällä :D Ja mulla on nuha päällä ni helppo sanoa että nyt ei maistu :p + 3 juhannus muutenkin selvinpäin

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt alkaa tuntua jo kohtu hyvin, ehkä ihan pikkaisen jopa näkyykin jo :) tosin ei sitä muut vielä erota.... heh!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
TammiTaapero

Sama täälä, lähettävä alennusmyynneistä kahteleen housuja kun ei mee enää kun yhet farkut jalkaan, ja niissäkin on jo pompulaviritelmä :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Sama vika täällä kans, housupula iskee! Onkohan olemassa säätyviä äitiyshousuja kun monet tuppaa olee vaan jättimahoille, tää tarttis vasta pikkukummun pöksyt :p

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kävin viimeviikolla h&mssä kattoon mut siellä oli vaan jättimahahousuja :D
Ajattelin ostaa nyt tavalliset halppis farkut, mitkä on vaan vyötäröltä isompaa kokoa. Toivottavasti ne vaan istuu :p

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mä ostin H&M jo ekat raskaushousut, sellaset farkut jossa on se kangas mahaa varten ja voi luoja ne on mukavat! :D sitä mahaa varten olevaa kangasta on tietty vielä vähän liikaa, mutta ne on silti ehdottomasti mukavemmat ku vanhat housut :D siirryn siis suosiolla vkolla 11 jo raskausvaatteiden puolelle
 
Karu totuus iski päin näköä aamulla. En ole aikoihin pitänyt farkkuja koska puristanut liikaa. Tänään sain idean kokeilla pompulaviritystä ja valitsin joustavimmat farkut. Sain rikottua siitä vetoketjun saman tien :D Seuraavat farkut jumittui reisiin, eli reidetkin on kasvanut! Kolmannet farkut meni jalkaan, wuhuu!! Töissä kyllä avasin reilusti nappia ja vetskaria kun koneen ääressä istuin ettei purista :)

Taidan hautoa kaikki farkut kaapin perälle ja pysyä joustavammissa housuissa vaan. Aiheuttaa vieroitusoireita, kun mulla on lähes aina farkut jalassa.
 
Mun mielestä on kyllä ihanaa kun voi hyvästä syystä jättää ne farkut pois... :) ehkäpä mä kans kokeilen mammafarkkuja, mut tää tän hetken äitiysmuoti ei vaan iske. Ne on mun silmään suurin osa niin rumia! Mulla kun on lyhyet jalat niin ne kasarihousut ei vaan näytä hyvältä mun päällä :sad001 verkkarit... ja jos ehtii lämpenee vielä niin mekko :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla ihan sama juttu kun teillä, en todellakaan mahdu enää yksiinkään farkkuihini! :sad001 Hyvä tuuri kun oon vielä lomalla niin oon voinut olla joka päivä kollareissa. Äitiyshousuihin siirryn hetimiten, mut sama juttu ku TammiTaaperolla että tarvis semmoset pikkuvatsan housut eikä niitä jättimahojen :sad001 mistähän sellaisia löytäis? :D
 
Mä kävin ostaan nyt pari tuumakokoa isommat farkut. Menee ne ehken tän kesäajan. Sit vois siirtyy niihin jättishousuihin :D
Ja siis oon minäki collareita enimmäkseen käyttäny. Mut jos ihmisten ilmoille haluu lähtee ni farkut on ehken ainoo vaihtoehto mulla :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
En tiedä mitenkä päin nyt heitti nuo kuvat, mutta täällä turpoominen jatkuu. Rv8+5 hiukka jo pelottaa.
 

Liitteet

  • 1403632475967.jpg
    1403632475967.jpg
    24.6 KB · Katsottu: 183
  • 1403632494429.jpg
    1403632494429.jpg
    48.2 KB · Katsottu: 185
Iem
Huh! Ja mä luulin et mulla on iso maha!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Eilen illalla oli ekan kerran oikeasti pömppömaha. Ei mikään löllykkä, vaan sellainen suht' kova röllykkä. Nyt aamusta ei ole mitään. Farkut menee edelleen jalkaan hyvin. Mulla tosin on todella matalavyötäröisiä farkkuja, joten voi hetken kestää ennenkuin massu on sen kokoinen ettei farkkuja saa kiinni. Ellei sitten pehva ja reidet leviä.
 
Takaisin
Top