Vauvamasut

iem

Satasella mukana keskusteluissa
Masukuvia. Joko rupeaa paisumaan?

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Vau mikä masu! Mulla ei kyllä oo maha mihkään kasvanu. Illalla toki on pömpöllään mut se johtuu varmasti vasn syödyistä ruuista. :D

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Iem: ihan vauvamasuhan tuo on :)

Kateellinen täällä ku masua viel lähimaillakaan :)
 
Täällä ei vauvamasua näkyvissä vielä, eikä ihan heti varmaan näykkään tän turvotuksen alta!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Merenouvelle: Eiks nuo farkut jo kiristä :eek: Mulla ainaki ahistaa jo oman koon farkut. Ennemmin käytänki verkkareita :grin
Muoks: Ihku masu sulla
 
Siis kyllä kiristää! Vaatekaapin löysimmätkin farkut alkaa olla kireät :D mulla onkin aina vetskarit auki olinpa autossa tai kotona.. Ihan viikon sisällä on pullahtanu noin kovasti esiin masu.

Onhan se ihanaa kun vatsa alkaa kasvaa, mut vielä muutama viikko pitäis pysyä salassa :wink 12 vk ultra ennen juhannusta jonka jälkeen kerrotaan läheisille!
 
Hei kätevä kikka jos haluaa omia housuja pitää mammahousujen rinnalla ni ponnari! Maailman paras keksintö! Pujotat sen napin ympärille ja siitä napinläveen ja takas nappiin. Toimii :) Miekin katsoin et eikö nuo jo purista! Mutta ihana masu, kateellisena jo odottelen että omakin alkaisi näyttää tuolle MereNouvelle15 :)
 
Täällä tämän kokoinen pallo. Kuva otettu eilen rv 9+3. Neuvolassakin ihmeteltiin miten oon jo tämmösen saanu aikaiseksi. Osa kyllä lienee turvotusta, mutta kuitenkin. Täällä taitaa loppua salailu aika nopeasti tätä menoa :grin
 

Liitteet

  • masu.jpg
    masu.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 257
Ihania masuja! Itselläni on epäselvä olenko 5+3 vai 7+3 selviää vasta ultrassa, mutta itse luulen olevani pidemmällä. Esikoisen kanssa mahakumpu näkyi vasta rv 15 :)

Toista odottavilla näkyykin normaalisti aikaisemmin kuin ensimmäistä odottaessa vai olenko väärässä?
 
Mäkin oon ymmärtänyt, että voi näkyä aikasemmin jos on jo aikaisemmin ollut raskaana, mutta toki toi on varmaan myös aika yksilöllistä, koska mullakin vasta ensimmäinen ja ei kyllä jää enää ohikulkijoille epäselväksi mun tila.. :grin
 
Sitten kun lisätään vähän vettä myllyyn, että onkos siellä yksi, kaksi vai montako :wink tietenkää voi mahasta päätellä, joillakin paljon lapsivettä yms, mutta tämä ainakin itsellä käynyt mielessä.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään tuli eka "ootkos pieniin päin"-kysymys ja rv 7+1! Vielä tosiaan pitäis muutama viikko pitää salassa, että tarvii alkaa penkoon vaatekaappia ja kattoo vähän tarkemmin mitä sitä laittaa päälle. Ja muistelisin kans et esikon kaa joskus rv 15 alko vasta näkyyn...!?
 
:Heartbigred Ihania vauvamasujakin täällä jo!! Itellä on semmonen turvonnu jalkapallo-maha tällä hetkellä.
 
Niinkö tosiaan voi olla näin aikaisin masua? Mies sanoi, että maha jo pömpöttäisi, mutta itse epäilen kyseessä olevan ihan sen perinteisen läskin. :)

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Naukunen, en mäkään oo mitään ite huomannu, mutta niin vaan udeltiin tollasta! Kai se uskottava on! Oon ihan hämilläni ja nyt jännittää että mitä vaatteita sitä voi edes pitää! Täytyy varmaan pitää isännälle pieni muotishöy ja se saa sanoo missa masu näkyy ja missä ei...
 
Tällainen löytyy täältä, rv 8+5. Yllättävän nopeasti alkoi kumpua kertyä. Mulla ei ole oikeastaan ikinä pömpöttänyt vatsa (paitsi ähkyyn syömisen jälkeen pieni pullistus), joten tämä erottuu aika selvästi. Haastavaa löytää riittävän löysiä vaatteita, että saisi vielä hetkosen piiloteltua. Housut on puristanut jo jonkin aikaa, farkut eivät varmastikaan enää mene napin kohdalta kiinni :) Voi olla osa turvotustakin, mutta muualta en kyllä ole turvonnut. Joten kyllä tämä taitaa sitä ihan "oikeaa" masua olla. Ensi viikolla eka neuvola, juhannuksen jälkeen ultra.
 

Liitteet

  • pomppis.jpg
    pomppis.jpg
    129.4 KB · Katsottu: 221
Takaisin
Top