Vauvamasut

Söpö pömppö snövit. Itsellä sen verran ylipainoa, et menee vielä aikaa ennen kun alkaa massu näkyä. :)
 
Mä olin tähän päivään saakka ihan varma, ettei tää vielä näy mihinkään, mut sit anoppi sanoi, että kyllä se jo näkyy, niin nyt mulla on sit kauhee stressi, että mitä laitan lauantaisiin juhliin päälle, ettei ihan vielä paljastuis... :/ Niin ja kun mullakaan ei mikään pyykkilauta todellakaan toi vatsa oo, että joka tapauksessa pömpöttää ja on pömpöttänyt jo pitkään ilman raskauttakin, niin sen takia ihmettelinkin, että mukamas nyt jo pömpöttää eri tavalla...ainakin anopin mielestä :D
 
Täällä 7+3 ja tällaisen olen kehitellyt itselleni. Tämä siis aamulla, iltaisin vielä jäätävämpi turvotus. Olen siis hoikka eikä normisti kyllä masua näy vaikkei sikspäkistä lähdettykään.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401905675868.jpg
    1401905675868.jpg
    29.7 KB · Katsottu: 214
Sormukset oli pakko ottaa pois turvotuksen takia myös. Huhhuijaa. Muita aikaisia sotanorsuja? :D

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla iltasin turvotus lähtee heti rintojen alta, joten näyrän oikeesti siltä että poksahdan kohta! Mut onnes se turvotus on rajoittanut vaan vatsaan. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on kyllä kans aikamoinen sotanorsufiilis ja maha on tosi turvonnu. Sit kun syökin niin tuntuu, että täyttyy jotenkin tosi nopeesti ja töissä lounaan jälkeen napit meinaa ratketa irti housuista. Pakko hankkia loman aikana uusia housuja töihin paluuta varten. Nyt menee enää yhdet farkut päälle. Loma toivottavasti menee löysissä shortseissa ja kesämekoissa, jotka ei purista mistään :)
 
Iltasin mun maha näyttää oikeesti ku raskaus olis yli puolen välin pitkästi. Eilen fysioterapiassa harjoiteltiin keppijumppa liikkeitä jännitysniskan vuoksi voi kauhia et olin lihavan näköinen, tuli ihan kaamea paha mieli :sad001
 
Eilistä turvotusta :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402028078270.jpg
    1402028078270.jpg
    47.2 KB · Katsottu: 195
Oma masu näkyy vain aamusin. Illasta on jo niin paljon turvotusta että ei erota mihin maha loppuu ja tissit alkaa :D Nää kuvat on viime maanantailta kun viikkoja oli 8+3

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402055765403.jpg
    1402055765403.jpg
    49.4 KB · Katsottu: 206
Yritin laittaa kuvan mut ei vissiin näy? :sad001

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mrs. Em Ö Näkyy kuvat :) ja ihana pömppö :)itellä ei vielä mitään muuta kuin iltaisin näkyy valtava maha niinku olisin reilusti yli puolenvälin niin kaameaa turvotusta.. onneksi vain iltaisin.. (vielä) :D
 
Mulla tänään viikko 9+3 ja näin illalla jo tällänen masu. Jonkun verran tosta on iltaturvotusta, mut eipä voi tilasta erehtyä :)
muoks. Mulla kuva näkyy vähän turhankin isona, mut asia tulee selväks...
 

Liitteet

  • 20140607_182842.jpg
    20140607_182842.jpg
    828.4 KB · Katsottu: 212
Jeba: Mul on samaa koko luokkaa ja viikon pienemmät viikot :) Tänään miehen sisko kysyi että odotanko kuulemma oli niin selvä maha
 
Viikoista ei tietoa kun viime vuodoista toooosi pitkä aika ja kaikki sekasin ku tammikuussa napsastu kierukka pois.. joten tässä tätä masua.. turvotusta suurin osa :D
 

Liitteet

  • 2014-06-07 20.36.55.jpg
    2014-06-07 20.36.55.jpg
    788.3 KB · Katsottu: 174
  • 2014-06-07 20.37.27.jpg
    2014-06-07 20.37.27.jpg
    497.6 KB · Katsottu: 158
Näin se vaan alkaa kasvaa tuo masukin. Toki mulla hieman on läskipömppöäkin tossa extrana, mut on toi nyt huomattavasti isompi kuin ilman raskautta. Ja tietty myös vaikuttaa mahan kasvuun se, että pikkukolmonen on tulossa :) ♡
 
Ihania mahoja :) mulla kans iltasin näyttää ku ois jo puolivälissä :wink ja turvotusta/nestettä on kiitettävästi. Mulla näky viel vapun tienoilla ylimmät vatsapalat :O
Eli Myös ihan silkkaa läskiäkin oon varmasti onnistunu noin kuukauden rennommalla syömisellä keräämään. Ja sillä et ne omat normi terveelliset ruuat ällöttää täl hetkel :/ nyt otan tiukemman linjan taas syömisten suhteen ja liikun. Täytyy alkaa kuvailee masua parin vkon välein.ImageUploadedByVau Foorumi1402171425.225299.jpgImageUploadedByVau Foorumi1402171450.842900.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Niin ja tossa siis rv7


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kaipa sitä vois laittaa omanki mahakuvan, vaik tää on ihan vaan turvotusta mun mielestä... mut saa vähän jo fiilistellä, eiks vaa? :wink

20140608_122944.jpg
 
Kesäkuisista huutelen :) Mutta noilla viikoilla missä te nyt menette, niin sehän on todellisuudessa pelkkää turvotusta, eihän siellä mikään ole pahemmin vielä kasvanut :) Mutta se on raskaudesta johtuvaa turvotusta, niin silloinhan se on raskausmaha silti, olkoonkin turvotusta :) Ja kyllä ne vauvamahat sieltä myös kohta esiin tulee :)
 
Takaisin
Top