Vauvamasut

Täällä ihan sama juttu :) työnantaja sanoi jo suoraan, että kyllä huomaa. Entisiin housuihin en edes koita tunkea itseäni. Ei se nyt enää niin haittaa, kun ei tämä niin salaisuus enää ole :)
 
Täällä jääty mahan ansiosta kiinni jo niin monelle että mietin millä ihmeellä saan pysymään työnantajalta piilossa vielä 3viikkoa :D

Rv 15 menossa ja aamumasu


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1405046253.382339.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1405046253.382339.jpg
    299.3 KB · Katsottu: 198
Täällä ole suloisesta vauvamahasta tietokaan, näytän pääsääntöisesti vaan muumille jo nyt ja viikkoja 12+1 menossa..jipii.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä on toinen muumi :) Huomenna on rv 14+5 ja alkaa olemaan kohta muutakin kun läskiä. ... !! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1405195506572.jpg
    1405195506572.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 170
Mulla tänään 15+1 ja kyllä kans jo näkyy ihan selvästi. ♥ Tää kuva kun on otettu vielä aamulla :)
 

Liitteet

  • 2014-07-11 08.19.24.jpg
    2014-07-11 08.19.24.jpg
    301.9 KB · Katsottu: 171
Jihuu, mäkun olen niin odottanu, et näkyis jo, niin nyt näkyy!! :smiley-bounce015

Täs kun on vähä muutenki vararenkaita, niin ei ole tähän asti oikeen turvotuksetkaan asettuneet alavatsalle, mutta tänään tajusin yhtäkkiä, et hei, toi alempi makkara alkaa oleen isompi ja keskeltä koholla, eikä sitä saa sisään vedettyä enää. Viimeinkin! Onnellisena selitin ja esittelin miehelle, niin totesi, et oli huomannut jo toissapäivänä, kun lähdettiin vohvelikahvilasta (kahden lätyn jälkeen :grin), mutta ei uskaltanut silloin mainita.

Voiko se tolleen vaan pompsahtaa esiin? :eek: :p
 
Mulla ainakin ku alun turvotus lähti ni meni pari vko sellasena "kesäkiloja" keränneen näkösenä. Sit yht äkkii se maha vaa pullahti aillee et vaik vetää sisään ni ei auta. Toisaalta kivempi näin ni ei näytä vaan plösöltä :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oh, tuota näkyä odotellessa! Tosi hankalaa hyväksyä kroppansa kun tosiaan näyttää vaan sille että on vaan syönyt/juonut erittäin epäterveellisesti ja mitkään vaatteet ei istu :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kauniita masuja! Mun vatsa näyttää nyt rv11+1 samalta ku viimeks puolivälissä. Mut eipä tuo ihme oo, kun edellisestä synnytyksestä vaan 10 kk, nippanappa ehtiny vatsalihakset yms. palautua. Kauhistuttaa vaan, et miten iso siitä tulee... Kauaa ei kyl pystyis enää salailemaan, ylihuomenna onneks nt-ultra ja sit saa olla julkista tietoa.
 
Aivan ihania masuja kaikilla! :)
Alun turvotus vaihe ohi ja nyt odottelen tässä opemamin muotoilemassa "kesäkilo"-vaiheessa, että sais sen selkeemmän pyöreyden. Tänään tosin jäin yhdelle epäilevälle työkaverille kiinni. Hän on miespuolinen ja jo hetken katsellut ainakin syömisiäni, mutta tänään nauroi toiselle työkaverilleni minun ollessa oksentamassa, että "hieno homma, on kolleegalla tainnut tärpätä.." Miten niin meillä töissä seinät on kuin paperia?? :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1405349193.874736.jpg

Tätä ei enää peitellä! Nyt on 13+0 ja maha noin järkyttävä.. Vähän pelottaa, millaiseksi vielä ehtii. Tutut ovat jo arvanneet kun ollaan nähty. Naapurikin totesi äskön, että taitaa tulla kohta pihalle elämää.
 
Muokattu viimeksi:
Whaaaat? Siis täällä on ihan kunnon masuja!
Itse olen rutistanut rasvakerrosta sormilla ja todennut, että se lihaskerros siellä alla on ihan tasainen, näkyisikin jos siinä päällä ei olis pehmustetta. Nyt en ole enää ihan niin varma tasaisuudesta, mutta ei se minnekään näy. Ja samat farkut menee ku ennenkin, vielä. Rinnat ne on enemmän kasvaneet.

Paino on laskenut kilon, mutta taitaa olla lihaksista mennyt kun on liikunta vähentynyt, kuten yleensäkin kesällä.
Ja viikolla 13 mennään.

Toisaalta töissä ilmoitin vasta lähiesimiehelle, sen kun pitää alkaa etsiä sijaista, eikä sen saaminen ole niin itsestään selvää. Ei tää nyt enää mikään salaisuus ole, mutta ehkä haluaisin olla hieman pitemmällä ennen kuin asia paljastuu laajemmin.
 
KoBe: Mulla laski ekalla kolmanneksella viitisen kiloa paino oksentelun ja syömättömyyden takia. Ei ruoka maistunut, jos tunsi että tulee heti ulos ja sellainen syö - oksenna - syö uudestaan oli jotenkin todella tympeää. Tänään pystyin ensikertaa syömään mahan täyteen ilman, että oksensin. :)

Ja munkin maha on nyt ponnahtanut viikossa ihan kamalasti. Sieltä se sullekin tulee etkä edes huomaa (;
 
Exteri0r, todennäköisesti käy juuri niin, etten edes huomaa. Taisin puhua että olen viikolla 13, mikä siis todellisuudessa tarkoittaa tänään 13+1. Varmaan ihmettelen vaan pöljänä, että mitäs mä olen lihonut, eikä se vatsa näytä ollenkaan semmosella söpöltä kuten monella muulla. Tosin kyllä ne yleensä jossain vaiheessa muuttuu söpöiksi.
Todennäköisesti kuulun siihen kastiin, jolla vatsa leviää kylkiin enkä siihen, jolla vatsa on söpö kumpu. Eihän sillä loppujen lopuksi ole väliäkään, oikeasti (kuitenkin kateellisena katson muiden kumpuja).
 
KoBe: miullekin taitaa käydä niin, et tämä vaan leviää kylkiin - mitään muutosta ei näy, mutta housut ahdistaa nimeomaan alavatsan osalta ja paidat ei istu. Ja kun noita istumalihaksiakin on jonkun verran luoja suonut, näyttää alakroppa ihan muumille tietyissä vaatteissa :confused3
 
On mulla tää sinne kylkiinkin levinny mut enimmäkseen eteen..onneks. Aamusin edelleen ylimmät vatsapalat näkyy mut illalla näyttää ku ois synnärille lähössä


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top