Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep, mä oon duunin virallinen pallomaha :D Työkaveri jää tiistaina mammalomalle ja mulla on jo nyt sitä isompi maha :D On meijän ruumiinrakennekin tosin eri, mutta silti :D Laskettuun aikaakin kun on 2kk eroa... Toivottavasti vähän hilliintyy tää vauhti :)

^ Äläs nyt, ootko mun palloa katsonut? :grin

Haha, höpsis :D Ihana masu sullakin. Painoa tosiaan tullut nyt jo 12kg, en tiiä onkohan se ihan normaalia tämän kokosella käppänällä mutta eivät ole neuvolassa siitä sanoneet niin kait ihan ok..

Uusinta kuvaa. Eipä oo kauheesti tapahtunu viimisestä kuvasta (sivulla 2, 19+6) !

Liitteet

• 24+0...jpg
    24+0...jpg
    104.2 KB · Katsottu: 112
Miu, kyllä se on pyöristynyt :Heartred Ja tissitkin on kasvaneet vähäsen :wink
Se on kanssa yksi hauska seurata näissä, että ei pelkästään masu pyöristy vaan rinnat myös :wink

1396768656136.jpg
Tässä taas mun mahaa 23+3 ja kerrankin muissa vaatteissa kun kollareissa :D
Mahan kasvusta kertoo vissiin sekin että viime keväänä toi pitsipaita oli mulle sen verran pitkä että pysty pitään paksujen legginsien kanssa mekkona... :rolleyes:

Ja siitä tasan 26 viikkoa. Alkaa olla jo tukalan pinkeä olo! :rolleyes:
1398277467102.jpg
Ja toi napa.. hassua ku ollu aina niin syvä etten oo sitä pohjaa melkee nähny niin nyt jo tollai pullottaa :D

^ Mulla kanssa napa pullottaa ja venynyt ihan hassuksi, vaikka ennen oli kyllä aika syvällä...

Vauvamasu 29+2

10252176_10202784905996345_2076616009573697108_n.jpg

hmm, iPadilla ku kattoo ni kuva on iha oikeinpäin mut pöytäkoneella ku on ni toi kuva on väärinpäin, outoa, olkoot.. :grin

Takaisin