Vauvamasut

Joo, tiulla on kyllä tosi söpöinen pieni pallo, ei vielä näytä siltä että kaksoset olis tulossa. Mutta eihän niitä viikkojakaan nyt niin huiman paljon vielä ole, ja eikös ole esikoisistasi kyse?

åke, kannattaa varmaan lainata kameraa, voi joskus jälkikäteen harmittaa jos ei ole tullut kuvia otettua. Tai sitten ihan ostaa, koska kyllä varmasti sitten pikkuisen syntymän jälkeen haluaa kaikenlaisia hetkiä myös ikuistaa :)
 
Joo ensimmäinen raskaus tää on et varmasti sekin vaikuttaa :) eiköhän sitä ehdi kesällä vielä tuskastella tuplamahan kokoa :D
 
Voi taivas, nyt mä ihan oikeesti alan tajuamaan, miten iso masu mulla on jo verrattuna muihin :eek:
TinttuMaariallakin tuollainen söpö kumpu! :)
 
Sulla Martuti on kyllä aika mahtavan kokonen masu jo. :) Tosta mun mahasta on nut vasta muotoutunut vähän tollanen vauvamasun näkönen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on vain muutama kuva esikoisen odotusajasta ja ne kaikki on kyllä hänen vauva-albumissaan. Niitä on mukava vertailla tähän raskauteen, tosin ei mulla montaa kuvaa nytkään ole. Se harmittaa kun esikoisen aikaan otin kuvat yleensä yksinäni peilin edessä mukavissa vaatteissa, niin ne mukavat vaatteet on yleensä törkeen rumia. Eli ne kaikki on nyt ikuistettuna siellä vauvakirjassa :grin Nyt oon vähän yrittänyt panostaa kuvaustilanteissa, että niitä kehta muillekin näytellä :)

Niin.. ja vauva-ajalta niitä kuvia kertyi. Satoja ellei tuhansia :oops: :grin Vuosi vuodelta kuvien ottaminen on vähentynyt.. Ollaan annettu isovanhemmille joka joulu kalenteri jossa tytön kuvia, ja viime vuonna kävi jo melko hankalaksi löytää kalenteriin 12 hyvää & hyvälaatuista kuvaa. Kiitos kännykkäkauden niin kamera tulee otettua esiin yhä harvemmin ja harvemmin..
 
^ Hyvä pointti muuten tuo vaatetus, mäkin olen jossain lökäreissä tai yökkärissä noissa kuvissa... ja siis yksin peilin edessä otettu tähän asti, vain yhden kuvan mies on ottanut. Pitäisikö kanssa alkaa vähän miettimään, että mitä mulla on päällä kun niitä kuvia ottaa... :grin
 
Mä olen niin kateellinen noista teidän sievistä masuista. :grin itsellä on sellainen suuri roikkuva levistynyt säkki tossa edessä.

ihania masuja :love7
 
Tässähän tulee pientä masukateutta kun tuota Martutin mahaa kattelee. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo, se alkaa olemaan aikasmoinen :oops:
Noin viikko sitten multa kysyi kaupan kassatäti meidän lähikaupassa, että jokos olet äitiyslomalla o_O Noo, en ihan vielä...
 
Ite koen tän mahan jo isoksi, mutta kyllä sä Martuti vaan vedät pidemmän korren =) Toivottavasti sullakaan ei enää kauheesti kasva, jotta säästyt arvilta.. Mulla oli edelliseltä aivan VALTAVA ja ensin luulin, ettei arpia tule, mut viimisenä kuukautena sitte iho petti ja aika kauhee oli jälki. Onneks ne kuitenki kovalla treenillä saa vähän katoaan.
 
Joo ei ole vielä onneksi arpia tullut, mutta mä vähän luulen, että kyllä niitä jossain vaiheessa tule, on tuo masu sen verran paljon kasvanut. Mutta ei se nyt mitään pelkkää läskiä ole se masu, tuollainen pinkeä se on... että kai se ihan vauvamasu on :grin Kohdun reuna silloin pari viikkoa sitten huiteli jo 2cm navan yläpuolella... kun vissiin "normaalisti" silloin olisi vielä "kuulunut" kuulemma olla vähän alle navan :rolleyes:
 
Takaisin
Top