Vauvamassu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja August14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marmoritar, VOi kun sun masu on kasvanut ihan hurjasti!! :)

Tuntuu noi tärähtäneet kuvat olevan suosittuja täälläkin, tässä multakin yksi! :)

P4120235.JPG Viikkoja kuvassa tasan 20, on se ainakin tuosta 16vk kuvasta muuttunut kovastikin! :grin

Kuvaa en jaksa ottaa, mutta tänään on 24+3 ja nyt on oikeastaan ensimmäistä kertaa sellainen tunne, että tämä maha näyttää ja tuntuu isolta! :) T-paitakin rullaantuu koko ajan ylöspäin, kun maha on niin paksu. Ja eilen siirryin käyttämään vanhaa löysemmän mallista ulkoilutakkiani ja päätin laittaa Haglöfsin ulkoilutakkini odottamaan syksyä, etten tapa sen vetoketjua. :)

Voi miten teillä muila on niin ihanan isoja masuja, minäkii halluun! :)
Joo ja varmaan heinäkuussa sanon että en ennää halluu... :grin

Otin töissä linjastolta aamupaloja ihan innoissani asukkaille. Jossain vaiheessa sit vahingossa satuin pyyhkäisemään mahan alta paitaa. Siellä tuntui jotain käteen..Piti nostaa paita sieltä mahan alta ja kurkata et mitä siellä on..Niin kunnon kökkäre puuroa :grin
En ollu vaan nähny, kun se oli näkökentän ulottumattomissa. Kyllä mua nauratti..Ilmeisesti siitä linjastolta pyyhkässy mahallani puurot paitaan, kun pitänyt kurkotella taaempaa jotain :grin

Marmoritar, Mä olen kotona saanut huomautuksia kun esim. leipoessa on aina jotain jauhoja tms rintojen alla paidalla, mutta kun ei niitten alle nää ite! :grin Ei maha minkään!! Ei kait tuo nyt niin vaarallista ole... :)

Näihin omiin laajentuneisiin mittasuhteisiin on kyllä tosi hankalaa totutella! Varsinki se, ettei varpaitaan enää näe, tuntuu tosi oudolta...

Gnome, Joo on ihan oma juttunsa kun pegoin tänään viime kesän vaatteita mihin mahduin siis vielä viime kesänä, mut nyt tuntuu et ku rinnat ja maha on kasvanu niin hyvä et paidat peittää navan! :grin Ei kyllä todellisuudessa naurata yhtään, koska nyt mä joudun ostaa kaikki vaatteet tälle kesälle uudet.... ja raha ei kasva puussa tänä kesänä. :confused:

Mä en oo uskaltanu edes kattoa viime kesän vaatteisiin päin! Ostoksille se on täälläkin suunnattava. Tulee kalliiksi tämä lisääntyminen... :P

Mulla on alkanu maha kasvaa siihen tahtiin ettei kohta mahu enää takkikaan päälle! :D onneks ei tarvi kesällä hirveästi takkeja käyttää ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

hempuli, mulla on ollu hieno naruviritelmä takin napinlävessä jo monta viikkoa, koska se ei muuten mee kiinni. Suosittelen :grin

Mullakin masun koko tuon edellisen Hat:in kuvan luokkaa. Ei siis vielä edes iso, mutta jotenkin alkaa jo ahistaa tässä vaiheessa ja jäljellä kuitenkin vielä ainaki 3,5kk ja maha tosiaan viikko viikolta nyt kasvaa... Sitä kun on vatsalihasten katseluun tottunut ja nyt on pallo tilalla, niin huoh.

Mieskin kattoo välillä kyllä sellasella ilmeellä että.. ja sanoikin oikein että voisko tuosta mahasta päästä jo eroon... :/ että on hänellekin näköhaitta. ei hän tykkää sitä kosketellakaan. Esikoisen kanssa sama juttu. Haluaa lapsia, mutta ei tykkää kyllä vauvamahasta. Mutta, ahistaa kyllä itseänikin...

Minttunen, Minusta raskaana oleva nainen on maailman kaunein asia! Ja jos minun puoliso ei haluis koskee minun masua niin loukkaantuisin kyllä tosi kovasti.. Ennen en edes oikein halunnut, että mahaan kosketaan kun inhosin omaa mahaani vaikkei se maailman isoin ollutkaan, mutta nyt en pelkää nostaa paitaa ylös puolisolle ja sanoo että "kato miten iso maha mulla jo on" !! :) Mä voin sanoo että mun ainakin tulee ikävä vielä mun vauvamahaa ihan varmasti!

Takaisin