Bio-oil käytössä täällä myös, siitä oon kyllä tykännyt. Joskus ihan raskauden alussa käytössä oli myös se bebanthenin uusi raskausajan voide, mutta siitä en niin tykännyt.
Jatkoa vielä edelliseen viestiini, rasva on siis Hautcreme- oliiviöljyvoide :) imeytyy nopsaa ja tuoksukin on ihana! :) tokmannilta saapi tuommosen ison purnukan reilulla 2 eurolla :P
Gnome, Joo ei tätäkään mahaa näytellä kyllä ihmisten ilmoilla muutenkaan et ei paljoo menetä. Ja mun mielestä noi arvet on aika pieni juttu kaiken muun rinnalla mitä elämässä on! :)
Isabella, Onkse bio oil riittosaa? kun sehän on aika pieni putelli verrattuna pebancareiin. Mun on se pebancare riittänyt about 3kk jo ja nyt alkaa olee lopussa.
hanski_ minulla tuo Bio oil on ollut riittoisampaa mitä bebancare voide, vaikka koossa onkin huima ero Ehkä siks mulla ei se bebancare kauaa riittänyt, kun se on niin paljon paksumpaa niin sitä piti laittaa suhteessa paljon enemmän. Tota Bio oilia ei tarvi laittaa kuin pieni tilkka kerralla ja on kestänyt.
Mulla menee tuota Bio-Oilia aika reilusti, pullo kestää reilun kuukauden. Laitan sitä varmaan liikaa, mutta en halua raskausarpia, joten en halua ottaa riskiä, että laittaisin sitä liian vähän! :)
Mie oon rasvannu milloin milläkin kosteusvoiteella. Ei tullu mahaan arpia esikoisen kohdalla (muutamia tuli sivureisiin, mut hävis pois). Saa nähdä tuleeko nyt jonnekin.
Pitääkin kokeilla seuraavaksi sitä Bio-oilia kun ei ole enää paljon jäljellä tuota nykyistä! :) Masu kasvaa rasvauksesta huolimatta hitaasti mutta varmasti ja touhu on masussa ihan sanoin kuvailematonta!
Miulla pullahti nyt viikon aikana maha, poika oli yhden yön viikonloppuna pois ja kun tuli takas kotii ni tokas vaa et äiti siulle on tullu vauva maha ja muutkii kyl sanonu et ihan nyt viikon aikana ilmestyny tohon pyöreä jalkapallo :D
Mulle ei oo tullu arpia mihinkään mutta ihan hyvä vaan En tiiä oisko sillä jotain tekemistä asian kanssa, että noin kymmenen vuotta sitten olin aika reippaasti ylipainoinen.. Ja vuodessa sitten tippuikin se 20kg.. Mutta maha jäi silti aika löysäksi...
Pitääpä tässä tämän viikon aikana laittaa taas kuva masusta, kunhan vain löydän kameran jostain :)
Kertokaas vauvan jo saaneet, että ilmeneekö ne raskausarvet edes vielä, vai tuleeko niitä vasta sitten viime metreillä kun mahan paisuminen aivan täysin karkaa käsistä?
Vai voiko nyt jo olla tyytyväinen, kun maha on jalkapallo ja arpia nolla :)
Ihme kyllä mä oon säästyny raskausarvilta (vielä) vaikka taidan olla porukan vanhus! :) Maha on tosi siistin näköinen ja mies on kans ihan hulluna siihen!
Tosin mulle ei tullut juuri aiemmissakaan raskauksissa arpia, vaikkakin mun masu ei oo tainnu koskaan olla näin iso kuin nyt! :)
Ei ole arpia tullut tääläkään...harmittaa kun en ole voinut kuvia laittaa kasvavasta masusta mutta ei ole ollut mahdollista ottaa kuvia...olen rasvaillut ihan perusvoiteella aina suihkun jälkeen kun iho kuivuu kamalasti, mutta en oikeestaan muuten ole rasvaillut!