Vauvamassu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja August14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ol myöskään kuvailevaa sorttia mutta nyt mennää 18. Viikolla nii terkkari oli ihan ihmeissään kuinka iso maha on jo nyt! :D ja vaikka kuinka löysiä paitoja olen töissä pitänyt jottei näkyisi niin tällä viikolla tuli jo vastaantulijoilta onnitteluita.. eli ei enää pysty piiloittelemaan vaikka näin vähän vasta viikkoja! Eka raskaus ja hoikka olen mutta ilmeisesti kohdun paikka on "normaalia" ylempänä ja siksi näkyy niin hyvin :) ei haittaa! <3

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

19+6.jpg
Tässä mun masu 19+6. Nyt mahaa alkaa olla mahdoton piilotella, vaikka töissä ei ollakaan vielä alettu kyselemään 'lihomistani' (vain esimieheni tietää), huppari peittää kuitenkin aika mukavasti. :) Muutenkin vatsan alkaa nyt tuntemaan kaikissa tekemisissä ja sitä huomaa silittelevänsä yhä useammin. <3

Teillä hoikilla näkyy masujen muoto niin ihanasti! Itsellä on vähän liikaa rasvaa tuossa päällä pilaamassa mallia, mut on se oma masu kuitenkin vaan niin ihana. Ensimmäistä kertaa elämässä saa olla ylpeä isosta mahasta :)

Jamppa ei sulla kyllä paljoo rasvaa tuossa päällä ole. :) Kun on itellään 15kg ylipainoo niin tietää mitä se rasva oikeesti on ja se kun oliskin vaan tuossa mahan päällä, ei oo paikkaa missä sitä ei olis! :grin Mutta masu kasvaa silti vaikka makkarat päällä oliskin ja kyllä ne makkarat siitä siirtyy kun lopummalle mennään, ainakin toivon niin... :rolleyes:

No ei tosiaan Jampalla mitään rasvoja ole! Höpöhöpö! :) Kivasti näkyy masu :)
Mä otin (tai no mies) tänään uuden mahakuvan puolivälin kunniaksi. Jospa saisin sen illalla vaikka siirrettyä tänne. Pitää keksiä ensin tältä mun koneelta joku ohjelma, jolla sen saa pienennettyä.

Hienosti näkyy hempulinkin masu jo :)

Marmoritar: Sulla on saman näköinen masu, kun mulla :)

Miten tuo mun kuva on mennyt noin hassusti. Ilmeisesti, kun paintilla pienentelin niin en osannutkaan ihan loppuun asti sitä hommaa tehdä. Tuossa nyt "näkyy" ne valkoiset reunuksetkin... pöh...

Maikkie: Mä en malta odottaa, että mun maha kasvaa. Oon ihan vauvamaha-friikki jos niin voi sanoa :grin
Mäki pienensin Paintilla ja meni sit vähän liikaa, mut siitä viis. Saahan tuon kuvaa klikkaamalla isommaksi :)
Paintilla: Muuta kokoa -> Sieltä kohta kuvapisteet, ei tarvi ku sitä vaaka lukemaa pienentää niin toinen pienenee automaattisesti..Ja muista ruksittaa kohta "Säilytä kuvasuhde"..Tai sit oot juurikin noin toiminut ja mä höpötän omiani täällä muka hyvinä neuvoina :p

Täytyy kyllä sanoo et vaikka on masua omasta takaa jo ennestään niin ikinä sitä ei oo kyllä niin paljon silitelly ja kosketellut kuin nykysin. Eikä varmaan puolisonkaan koskettelu ole koskaan niin ihanalta tuntunut kuin nykysin. :) Ihana masu! :Heartpink Meillä tuleva isä rasvaa mun masun aina joka ilta ennen meidän nukkumaan menoa ja kuuntelee aina et miten masussa pyöritään ja hyöritään. :happy118 Ihana kun toinen näyttää itsestään niin herkän puolen.

Takaisin