Vauvamassu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja August14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen hanskin kanssa täysin samaa mieltä! :) mies jopa esittelee mahaani muille, joka ei kyllä minua paljoa naurata.. :D :D on se vaan niin innoissaan siitä pienestä siellä masun sisällä.. :) <3

Gnome, mulla on vaan katos vetoketju+tarranauhat vai mitä onkaan niin ei auta ;D

Mää ainaki kannan oikein ylpeänä tämän mahani ja onhan tätä vuosia jo odoteltukin!!!!! <3

Olen jopa muutaman kerran todennut ääneen että en ole IKINÄ ollut näin tyytyväinen vartalooni. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nyt on pakko laittaa tähän mitä mies sanoi minulle, kun astui ovesta sisälle, tuli töistä siis. " vau mikä seksikäs näky, maha pystyssä oleva muija" ja tähän päälle mojova suukko poskelle :D kyllä nauratti hirmusesti :D ihana mies <3

Kyllä täälläkin aina ukko kotiin tullessaan välillä mainitsee et onpas sulla hurjan iso masu tänään ja silittää masua. :)Musta se on todella kivaa kuultavaa, odotan vaan et masu kasvais kunnolla jotta sais oikein esitellä sitä kaupungilla kun tulee lämpimät kelit ja voi olla mekko päällä. :grin Uimarannalle en ehkä lähe keekoilemaan mut onneks on tulossa kesä ettei tarvii peitellä monien vaatekerrosten ja takkien alle masua! :Heartpink Ja sit pääsee vielä aurinkokeleille työntelemään vaunujakin. Ei malttais odottaa! :happy093

Ihan samaa mieltä hanski_n kanssa! Mun mielestä tämä vauvamasu on aivan ihana nyt, kun se on jo niin iso, että sitä ei voi enää ulkopuolisetkaan erehtyä luulemaan vain pelkäksi läskimasuksi. :) Ikävä tätä varmasti vielä tulee, vaikkakin sitten loppuaikoina voi olla jo niin vaikeaa liikkuminen ison masun kanssa, että onkin helpotus päästä eroon. Mutta loukkaantuisin kyllä suuresti, jos mies sanoisi mun mahaa näköhaitaksi tai pitäisi sitä vastenmielisenä!

Mä olen kans ylpeä vatsastani ensimmäisen kerran elämässäni. :) Ennen pienet muhkurani hävetti mua, enkä tykännyt pitää tiukkoja paitoja ja nyt olen sit ostanut pari huomattavasti tiukempaa paitaa kuin mitä olisin laittanut päälle ennen raskautta. :)

Avokki aina välillä katsoo silmät pyöreinä masua kun tulee kotiin, et vähän se on taas kasvanut ja silittelee aina välillä. Ja kun törmätään johon kuhun joka ei vielä tiedä raskaudesta, niin tulee taputtamaan mun vatsaa ja sanoo aina ensimmäisenä, hyvä kun päivää on sanottu, et meillä on tulossa vauva. Sit jos mun mielestä ei ole tarpeeksi usein silitetelly masua, niin vien sen käden mahan päälle. Viime aikoina kun olen ollut hiukan huolissani siitä, et tyttö ei ole potkinut niin paljoa, mut yleensä aina sit kun isi laittaa käden vatsalle, asukkikin ilmoittelee olemassaolostaan. :)

Onko täällä muuten muita vielä, joilla alkaa jo näyttää, että napa pullahtaa kohta ulos? :D itsellä masu ei vielä ihan kamalan iso ei ole, mutta napa ei ole normaalistikkaan yhtään syvä, niin nyt alkaa jo erikoisesti pullottaa napa...

Mullaki napa osottaa kyllä merkkejä kohta seuraavasta pullahtamisesta o_O

Mun napa on niin syvä, että ei se ihan heti ole mihinkään pullahtamassa, mutta musta on hauska, kun nyt pystyn ensimmäisen kerran elämässä näkemään napani (kun se tosiaan normaalisti on niin syvä ja "ahdas"), niin oon löytänyt ruskean luomen mun navasta, josta en ole koko elämäni aikana tiennyt mitään! Ja tuo mun navan pohjimmainen nipukka on ihan hassunnäköinen! :) Tällaisiakin uusia asioita raskaus tuo tullessaan. :)

23ja1.jpg Kyllä se vaan kasvaa, huh. Ajattelin että toi pyrähdys olis jo taittunut, mut taidankin vaan olla tottunut jo tohon möhikseen. Otan joka viikko ittestäni kuvan ja vertaan sit aina edelliseen viikkoon. Ja kyllä se vaan taas on huimasti isompi, kun viikko sitten.
Ja notkoselkä kasvaa...
*muoks* Ja viikkoja siis kuvanottohetkellä tasan 23.

Muokattu viimeksi:
Milläs te muuten rasvailette masuja? Mä oliivi- tai vehnänalkioöljyllä, joskus perusrasvalla jos haluaa että kuivuu nopeammin. :)

Yks haalee arpi on tullu. Muuten pysyneet poissa toistaiseksi... Jännityksellä odotan millaisia tulee :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miulla on joku halpa oliiviöljy- rasvasekoite käytössä, vielä ei ole arpia :) toivottavasti ei tulisi edes, äidilleni ei tullut ollenkaan, mutta minulla on kasvupyrähdyksen jäliltä reidet ym. Täynnä jo arpia, niin saa nähdä!

Mä olen käyttänyt sitä bepancare raskausarpi voidetta ja on tullut vaaleita arpia muutama ja on mulla ollut niitä ennestäänkin pari, tosin mulla on kyllä maha kokenut elämän aikana venymistä useampaan kertaan kun olen lihonut ja laihtunut monesti niin kait se vaikuttaa jos maha on kertaalleen jo venynyt. Ja rintoihin on tullut myös vaaleita arpia. Mut ainakin kun viimeksi laihduin melkein 20kg niin kaikki arvetkin kyllä hävisivät samalla kertaa joten uskon ja TOIVON että niin käy nytkin! :rolleyes:

Minä öljyän masun Bio-Oililla kaksi kertaa vuorokaudessa. Ylävatsa kuivuu ja kutiaa välillä, niin sitten laitan siihen vielä lisäksi peruskosteusvoidetta. Toistaiseksi ei ole vielä arpia tullut ja toivottavasti ei tulisikaan!

Oon rasvaillu aamuin illoin apteekin kosteusvoiteella. Eilen huomasin ekan noin 0,5 cm:n arven masussa. Tosi haalee kyllä, ja tuntemalla vaan sen huomasin, sen väritys ei toistaseks oo mikään paha. Rintojen alle mulla ilmesty tosi punasia arpia tossa viidennen kuun tienoilla kun kuppikokoja tuli kaks lisää. Kasvupyrähdyksen jäljiltä teininä tuli kanssa lantion seudulle ja rintoihin arpia, eli tuskin niiltä vältyn tän raskauden aikana. Eipä sitä vatsaa julkisesti kyllä pahemmin tuu muutenkaan esiteltyä, joten yritän ottaa coolisti. Paino sanalla yritän.

Takaisin