Vauvamassu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja August14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pipridae, Aika paljon masu pyöristynyt :) Mulla on itelläni ihan selvästi nyt parin viikon aikana maha muotoutunut uudestaan edestä katsottuna et ihan selvästi on keskeltä noussut maha eteenpäin eikä niinkään koko mahan leveydeltä. Siis että ns. poikamaha jo nyt selkeesti. Vaikken mä tiedä edes vielä kumpi siellä on. Vai kuuluko vaan tän hetkiseen raskauden kuvaan? :) Mites muiden masut??

Onko kellekään ilmestynyt sitä linea negraa eli poikaviivaa vielä?

22+4

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1396624246314.jpg
    1396624246314.jpg
    44.8 KB · Katsottu: 98
Pipridae, sull on selvästi myös asento muuttunut kun vatsan koko ja "paikka" on muuttunut. Huomaa että sun peppu ei oo niin takana ta pystyssä tai miten se pitäis sanoo. Ja sun yläselkä taas on enemmän takakenossa.
Mulla on kans yläselkä enemmän takakenossa mut ton pepun kanssa mulla on käynyt päin vastoin. Mun notkoselkä, mikä muutenkin on iso, vaan kasvaa. Peppu on jo kun ankan pyrstö.

Tää kuva on otettu joskus viikko sitten, ehkä 17+6 tai jotain sellasta.

176.jpg

En huomannutkaan tota asennon muuttumista, mutta oot ihan oikeessa Nitti. Täytyykin varmaan alkaa kiinnittää huomiota siihen miten seisoo ja ylläpitää asentoa ylipäänsä, en oo ajatellut asiaa tähän mennessä oikeestaan lainkaan..

Ihania masukuvia. Pitäis varmaan itsekin jo joku kuva ottaa kun viikolla 20 mennään, enkä oo yhtään masukuvaa ottanu. :D Mutta, aika saman kokoiselta näyttää kuin esim. Milliellä tuossa edellä. :)

masu.jpg No nyt on mahakuva otettu (20+4). Peilikuva ja ylhäältä päin katsottuna tuntuu kyllä paljon isommalta kuin tuossa kuvassa näyttää..outoa. :)

Muokattu viimeksi:
Hempuli:llahan on jo iso masu! :) Pitäis ottaa kuva omasta kössistä kans tänne nyt isompana. Hempuli oot hassu kun sul on joka kuvassa eripari sukat! :grin Oon laittanu vaan merkille. :)

:D joo niin mulla onki. Säästää sukkia ja hermoja ku laittaa eripari sukat :D jos yks menee rikki niin ei tarvi toista heittää roskiin ;D yleensä suosin saman sävyisiä tai sävy sävyyn :P ja sit töissä on kiva ku potilaat aina huomaa ne kans :)

Muutenki "värivirheellinen" ku tykkään niin värikkäistä vaatteista :D

Kiitos Marmoritar ja Hanski, hyvältä tuntuu kuulla ja kyllä mää tätä mahaa ihan mielelläni kantelen ympäriinsä :D happyhappy :) potkii kovasti taas <3

Edit: TUnTu muuten eka potku just käteen <3

Hempuli, Mä en oo vieläkään tuntenu oikeesti mitään potkuja, jotain myllerrystä vaan aika iltasin ja ei sitäkään joka ikinen ilta tunnu.:sad001 Mut eiköhän ne liikkeet siitä voimistu kun paino alkaa olee puolen kilon paikkeilla kohta niin luulis alkavan tuntua! :) Sitä odotellessa.... :Heartpink

Onko toi sun häämekko, Isabella? Näyttää siltä että vois olla. Hieno. :)

Pääsi sitten tyttö ja koirakin kuvaan :)
Koira olis pitänyt lukita toiseen huoneeseen jos olis halunnut pitää sen poissa. Se oli jotenkin tosi kiinnostunut siitä mitä teen, pöljä pentu :Heartred.
Ja tytöllä oli joku äiti-kohtaus meneillään, seuras mua joka paikkaan :Heartred.

No mutta siis, viikkoja 20+. Mulla on ollut koko päivän vatsa ihan pinkeenä alaselän kipujen ja supistuksien myötä. Tosi inhottava olo keskivartalossa koko päivän. Mahakin tuntuu kasvaneen yhessä yössä muutaman sentin ja on koko ajan tiellä. Eikä se ees oo vielä tota isompi o_O Kattelin tossa kuvia edellisen raskauden loppuvaiheesta ja huh, sillon sitä on ollut sillon iso.
20ja2.jpg

Takaisin