Vauvamassu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja August14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hanski_ , täällä toinen samanlainen, oon kattellu että onpa hoikkia ja sorjia naisia! Meikäläinen on tällä hetkellä miltei yhtä pitkä ku levee, sanonnan varsinaisessa merkityksessä. Noh, otetaan tän raskauden jälkeen sitten vahinko takaisin, suunnitteilla kuntokuuri... Harmi kun ei saa käydä heti laihduttamalla laihduttamaan, mutta jospa pystyis imettää ja sillä paino putoais. Ainakin mun äidille kävi niin...

Elisinha80, samaa mietin itsekin ettei heti voi alkaa tehdä niinkun haluaa. Varsinkin jos meinaa imettää ja toivon mukaan voi/saa imettää. Sekään kun ei aina ole itsestä kiinni. No en ole koskaan ollut mikään laiha joten jos saan tuon painon edes sinne normi suhdanne lukemiin pituuden kans niin olen enemmän kuin tyytyväinen! Katsotaan meneekö ens kesänä viime kesän farkut jalkaan :) Mulla on on kesä 2015 laatikko tuolla ullakolla jemmassa. ;)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

hanski_ ja Elisinha80 samoilla linjoilla mennään. Siksi täällä ei olekaan kuvia mun muhkeasta olemuksesta :grin

Siellähän ne kaapin ylimmällä hyllyllä odottaa, mun lempparifarkut, vuonna 2008 ostettu ja vieläkin säilön, et jos vielä joskus, eli en ennättänyt kuluttaa niitä puhki ennen kun menin lihomaan farkuista ulos. Eihän niihin farkkuihin tartteis pudottaa kuin nää raskauskilot + 10kg.

Takaisin