Vauvamassu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja August14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänne on ilmestynyt linea negra!! :o ihme juttu, kun luulin että se olisi tummempien ihmisten juttu, eikä tällaisten albiinojen :D

Sama täällä! Mies huomas reilu viikko sitten, mut sen näkee vaan kauempaa. Ite ku kattoo mahaa ni ei näy, peilin kautta ainoastaan! :)

Täälläkään ei vielä näy raskausarpia, vaikka en nyt niin oo aina muistanut voidella masua :p Ja eipä sillä rasvauksella oo suurta merkitystä tutkimusten mukaan, että tuleeko niitä arpia.. Mutta ei siitä tietty haittaakaan oo :)

Mulla on komea linea negra, ei mitenkään kovin tumma mutta ihan selkeä "vetoketju" joka tulee ihan tuohon kohdun yläosaan asti. Ensin luulin että se on painauma jostain vaatteesta, mutta kyllä se on ihan aito viiva

Mullakin alkaa lineanegra erottua ja taitaa mennä navan yläpuolellekin. Tyttären kohdalla tuli aika tummana, mutta muistaakseni se ei napaa ylittänyt. Ja aika kauan meni synnytyksen jälkeen ennen kuin se haalistui.

Voi kääk, pakko laittaa taas tällanen vertailukuva. Siis onhan mulla tossa uudemmassa valkonen paita, jos se vaikka vähän huijais :grin mut siis... kauheeta! Noilla on kuitenkin yli 6 viikkoo eroo. Kai tää nyt jossain vaiheessa lopettaa kasvamisensa. Ja älkää sanoko et joo, sit kun vauva syntyy :wink
Paino on sentään selvästi jäänyt junnaan tohon +9kg kohdalle nyt, mut kyllä toi maha vaan kasvaa.
vertailu2.jpg

*muoks* Ja siis noi housut mitkä mulla on tossa 1. raskauden kuvassa on nyt mulle ihan pienet. Saan ne kyllä päälleni mut on ihan tiukat reisistä ja alavatsasta kiristää.

masu28.5.jpg

Laitetaanpa kuvaa pitkästä aikaa! Hiukan on paita kissan karvoissa, just paijasin toista kollia :p Onhan tuo masu ollu jo kauemman aikaa isohko, mutta tuntuu, että nyt viime aikoina se on alkanu näyttää enemmän vauvamasulta :Heartred Töissäkin ihmisillä nykyään kiinnittyy katse siihen paljon enemmän :grin Tänään mennään jo 29+5 :love2

Tässä huono puhelinkuva, tämän hetkisestä masusta. Löysin kirpputorilta ihanan mekon (joka ei ole raskausmekko) ja se käy mahan kanssa niin kivasti!! :) kuvasta siitä ei saa vain selvää... Huomenna 200 päivää täynnä!
IMG_20140529_085829.jpg

Mulla on nyt tällanen vertailubuumi, kun edellisetkin kuvat on ollut näin että laitan vierekkäin ekan ja tokan raskauden kuvat. Mutta tää nyt vaan on niin huvittavaa seurata tätä tilannetta. Meen kokoajan mahan koossa n. 6vk edellä tohon ekaan raskauteen.
Toi ekan kerran kuva on otettu viikko ja yks päivä ennen kun tyttö synty ja se maha kasvo viikossa vielä aika paljon. Mielenkiinnolla odottelen että mihin mittoihin tässä vielä päädytäänkään. Jaloista huomaa tossa ekassa raskaudessa että pikkasen on enemmän turvotusta tuolla loppupuolella.
Ja huomatkaa samat villasukat :winkvertailu3.jpg

Voi Nitti, sulla on ihana masu! :) Minäkin haluan tuollaisen :grin Mulla tuntuu olevan vieläkin niin pieni ja huomaamaton..monet eivät huomaa koko masua jos eivät tiedä mun olevan raskaana..

Kiitos Millier, tulipa hyvä mieli.
Oon ihan itku kurkussa yksin kiukuttelevan ja ylikierroksilla vetävän esikoisen kanssa kotona kun mies on firman pippaloissa ja mulla supistelee kokoajan ja selkä ja lantio ihan sika kipeenä.
Mut nyt tuli kyllä parempi mieli :Heartbigred

Eikä muuten oo vielä ainakaan tullut yhen yhtä raskausarpee! Enkä oo talven jälkeen ees rasvannu mahaa.

ei mullakaan oo arpia, rasvaan tosin joka ilta. sisko näytti viikonloppuna oman mahansa ja hälle oli tullut arvet raskausaikana, vaikka oli rasvannut joka ilta. en tiennyt ennen viikonloppua, miltä raskausarvet näyttää, kun kummassakaan raskaudessa ei ole sellasia tullut.

Täälläkään arpia vielä ei ole, ihme kyllä.. Aina tullut oltua kukkakeppi ja kasvupyrähdyksestä on kuitenkin reidet ihan raidoilla.. Toki taitaa noihin reisiin olla tullut lisää viiruja..
Maha on kyllä muuttanut muotoaan hirveästi viimeaikoina! Mieskin oli 3 päivää poissa ja oli ihan ihmeissään miten on massu kasvanut ja erilainen! :D

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app

Ja pitää sanoa, omasta mielestä mahani on pieni (verraten vaikka siskooni jolla on 3päivää eroa LAlla).. Niin sitten minä saan kuulla kamalasti tekstiä tyyliin, miten siun maha on jo noin ISO?!? Ja mahasta on koko raskauden ajan kommentoitu, muiden mielestä ehkä vitsikkäästi, mutta itseä ei naurata.. Siinä sitten nielen v*tutusta.. Murrrr....

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin