Vauvamassu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja August14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sirriäinen, miten sulla on edestä otetun kuvan mukaan vyötärö säilyny noin hyvin! :eek: Niin ne toiset. Mä oon vaan yhtä pyörykkää joka puolelta! :grin

August ja hanski_: mulla tuli teininä ihan tulipunasia arpia rintoihin, ja kyllä ne muutamassa vuodessa haaleni silleen, ettei niitä ainakaan enää nää, ellei tiiä, mihin kattoa. Vatsaan on kanssa nyt revenny kunnon tiikeriraidat, mutta kaipa nekin hävii sit jonain päivänä :wink

No huh, Sirriäinen, tosta edestäpäin otetusta ei vois kyllä päätellä että oot raskaana.:) Hurja ero kuvilla.
Minä oon ainkin levinnytkin niin paljon, että ei voi erehtyä, mistä tahansa suunnasta sit kattookin.

ääh, näitä teidän kuvia katsoessa tulee vähän harmi, ettei omasta mahasta ole yhtäkään!
Pitäsköhän aloittaa, saishan noita vielä jokusen, jos ottas kerran viikossa...

Nitti, sinullahan on kaunis vatsa, ei todellakaan näytä siltä, että olisit joka suuntaan levinnyt. Päinvastoin näyttää siltä, että sirossa vartalossa on suoraan eteenpäin kasvava vatsa.

Mietin itsekin oman mahakuvan lisäämistä, mutta ehkä perustan tuonne elokuisten salaiseen ryhmään oman kuvaketjun, jotenkaan en haluaisi tänne laittaa kuvia. En tiedä miksi en.

Kiitos Sinitähti!
Oon kyllä aika pieni ja sirokokonen normaalisti. Mut on mulle tutut sanonut että viimeks ei näkynyt takaa päin ollenkaan että oon raskaana ja nyt näkyy. Mutta tietysti se on suhteellista se kasvaminen. Tarkotan sitä että jos on hoikka niin pienikin muutos tuntuu itsestä isolta. Kun taas vieras ihminen ei tiedä mihin verrata joten ei välttämättä huomaa muutosta.
Ja eihän tuo kuva kyllä pahalta näytä, totta puhut. Maha vaan on iso.
Mulla on yks kuva toissa viikolta missä näytän ihan Michelin-ukolta kun mulla on päällä sellanen turhan tiukka ohut huppari, missä vetskari meni just ja just kiinni. Kaikki nauraa kun näkee sen. Sen kuvan jälkeen en oo sitä hupparia pitänyt :grin

Niin ja laita vaan sinne salaiseen ryhmään kuvia jos tuntuu hölmöltä tänne niitä laittaa. Sitä vartenhan se on :wink

Nitti, oon samaa mieltä tuosta, että itsehän sitä parhaiten oman kroppansa tuntee ja huomaa heti pienimmätkin muutokset vaikkei muut huomais mitään. Siksipä minustakin se oma massu näyttää ja tuntuu ISOLTA :grin

Nyt tuntuu että on poitsu laskeutunut tässä muutaman päivän aikana kun on ollut vähän sellanen olo tuolla alavatalla ja jalkovälissä. Ja nyt kun kattoo tota kuvaa niin kyllä se vähän siltä näyttääkin. Nyt siis 33+1.
Ja älkää häiriintykö upeista housuista :grin Mulla on aika vähän valinnan varaa nykyään (yuo know).

33ja1.jpg

Hahaa, ja photobomber on taas pääsy kuviin. Toi pentu on kyllä ihmetyyppi. Siis seisoin tossa 30 sek ja se jo otti paikan mun vierestä :)

Niin sieviä masuja ja hoikka ihmisiä!! Nim. Pallero ja sen röllykkä maha.. Mua tuskastuttaa nää kilot kun tuskan hiki otsalla saa istua sohvallakin! :(

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Sairaalaan? Hetkinen vaan, August14... Mitä sä oikein suunnittelet? o_O Et kai aio ohitella synnytysjonossa? :grin

Joo, näin mä tosta toisesta ketjusta jo luinkin! Hirveesti tsemppiä! Hyvin se menee! :)

Nyt se pirulainen ohitti jopa minutkin :grin
Tasan ei mee nyt onnenlahjat :wink

EDIT// Niin ja kovasti paljon tsemppiä August14 :Heartpink

Muokattu viimeksi:
Takaisin