Eihän toi ees oo iso
Mä en pahemmin oo kommenttia mahastani kuullut. Pomo oli kovin huolissaan (siis lapseton mies) kun mun maha ei kasvanut, sit ku se alko näkymään, ni se oli sillee "Huh, alkohan se vihdoin kasvaa"
Sit ku jäin kesälomalle ni myymäläpäällikkö sano, että on se jännä miten mulla on niiiin iso maha, sen parhaalla kaverilla selvis raskaus about samoilla raskausviikoilla ku mitä mä jäin kesälomalle.. Hoikka tyttö, raskausmaha meni hiilariturvotuksesta, vauva painoi 4 kiloo syntyessään
.. Mulla maha alkaa pönöttää heti rintojen alta, tosin yläkäyrällä toi mahankasvu meneekin. Mutta sillä olikin kohtu taaksepäin kallellaan ja vauva oli sivuttain vissiin melko loppuun asti, joten ei vaan näkynyt.
Mut emmä jaksa välittää mahan koon kommennoinneista, ellei lääkäri tai hoitaja jotain sano. Kaikki mahat on erilaisia ja kohdut pönöttää eri suunnista ja niin edelleen. :)
Mut emmä jaksa välittää mahan koon kommennoinneista, ellei lääkäri tai hoitaja jotain sano. Kaikki mahat on erilaisia ja kohdut pönöttää eri suunnista ja niin edelleen. :)